Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykynaiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?

Vierailija
28.08.2025 |

Kaikki naiset tuntuvat vaativan ihan liikoja miehiltä, miehen tulee olla koulutettu,pitkä,komea ja hyvätuloinen. Tajuaako naiset sitä että mies voi olla myös 175cm ja duunari? 

Ehkä eniten ihmettelen sitä miksi nainen joka ei itse ole tasokas eli hoikka ja kaunis etsii miestä joka on koulutettu komistus. Eikö vähän pyöreiden naisten ja niiden jotka ei ole kovin nättejä kuuluisi kelpuuttaa kumppaniksi mies joka on naisen kanssa samalla viivalla? 

Ne tasokkaat miehet on niitä joita 90% naisista himoitsee, ne miehet voi valita itselleen naisen kenen kanssa hyppää sänkyyn tai alkaa seurustelemaan kun taas tavalliset miehet joutuvat tyytymään siihen naiseen keneen rahkeet riittää. 

Kommentit (874)

Vierailija
501/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

"Ylimielisyyttä ja omahyväisyyttä kyllä löytyy vaikka muille jakaa. Näköjään koulutuskin nousee päähän."

Pikemminkin kyse on siitä että näiden kohdalla koulutustausta antaa koulutetuille ääliölle mahdollisuuden päteä koulutuksellaan. Samanlaisia ylimielisiä ääliöitä kun löytyy niin korkeakoulutetuista kuin vain kansakoulun käyneistäkin.

Tiedän. Monella vaan tuntuu olevan se oletus, että yliopiston käynyt (ja vaikka tohtoriksi päässyt) olisi automaattisesti sivistynyt. Melkoisia juntteja sielläkin on.

Vierailija
502/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu. Kukaan ei ole velvollinen kelpuuttamaan kumppanikseen sellaista kumppania, jota ei halua. Eikä kumppani tai seksi ole ihmisoikeus. Ymmärrätkö ap? Jos haluat löytää kumppanin niin kannattaa ottaa ihan erilainen asenne. Naisia mollaamalla ja jalkaa polkemallako ajattelit kumppanin löytää? Ei tule toimimaan.

Tämä. Miehet kuvittelee, että asenne ei tihkuisi läpi, vaikka miten esittäisi naiselle muuta. Tihkuu se, ja yleensä jossain vaiheessa räjähtää. Sittenpä taas voikin jatkaa valitustaan, miten hirveitä ja kranttuja naiset on. 

Omasta asenteestasi tihkuu ennakkoluuloisuus ja typerä mustavalkoinen luokka-ajattelu muita ihmisiä kohtaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävän moni mies ei yllä ns. normaaliin, mitä yleensä pidetään lähtötasona. Siis normaalia on, että hygienia kunnossa, koulutus, joku työ, jolla elättää itsensä, ei riippuvuuksia, joku harrastus, sosiaaliset taidot kunnossa (ja kaveripiiri yms suhteet, joita ylläpidetään) eikä äärikäyttäytymistä.

Yleensä naiset täyttää nää helposti ja tietenkin olettavat kumppaninkin täyttävän nämä. Yllätyksiä tulee, kun nainen tajuaa, et ehkä 2 miestä 10 pystyy näihin. 

Hämmentävän moni nainen ei tiedä, mitä normaali tarkoittaa.

Mikä mun listassa oli epänormaalia miehelle? T:nainen 

Missä listassa?

Vierailija
504/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävän moni mies ei yllä ns. normaaliin, mitä yleensä pidetään lähtötasona. Siis normaalia on, että hygienia kunnossa, koulutus, joku työ, jolla elättää itsensä, ei riippuvuuksia, joku harrastus, sosiaaliset taidot kunnossa (ja kaveripiiri yms suhteet, joita ylläpidetään) eikä äärikäyttäytymistä.

Yleensä naiset täyttää nää helposti ja tietenkin olettavat kumppaninkin täyttävän nämä. Yllätyksiä tulee, kun nainen tajuaa, et ehkä 2 miestä 10 pystyy näihin. 

Esimerkiksi se, että ylipäänsä koet tarpeelliseksi luetella tuollaisia. Puhut kuin lapselle. Kokeilisit joskus käyttäytyä kuin aikuinen.

Vierailija
505/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Listassa ei ollut mitään epänormaalia. Omassa maailmankuvassasi (sekä tiedossasi) sen sijaan ei kovin paljoa kehuttavaa ole.

Vierailija
506/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi se, että ylipäänsä koet tarpeelliseksi luetella tuollaisia. Puhut kuin lapselle. Kokeilisit joskus käy

Johtunee siitä että osa miehistä käyttäytyy kuin lapsi. 

Vierailija
507/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voisin kirjoittaa täsmälleen sama sinulle. Vaikutat nuilta kaikilta adjektiiveilta jotka tuossa luettelit, ja todellakin saisit minulta pakit. Näin se menee, ja kuuluukin mennä; kaikki eivät sovi toisilleen.

Minä olen parisuhteen löytänyt sellaisen miehen kanssa joka arvostaa minun piirteitäni, ja jolla on samanlainen arvomaailma kuin minulla. Toivon sinulle yhtä onnellista tilannetta. 😊"

Sitten varmaan ymmärrät, miltä kaikista sinkkumiehistä tuntuu? Sillä tuolla tavalla jokainen sinkkunainen useimmiten käyttäytyy miehiä kohtaan nykyään. Tai siis niitä miehiä kohtaan, joilla ei ole sitä Porchea pihassa tai jumalaista ulkonäköä.

Ylimielisesti. Omahyväisesti. Itsekeskeisesti. Kumma että naisella se on oletusarvo, mutta miehellä red flag.

Pieni ero toisaalta löytyy. Kukaan ei ole väittänyt etteikö osa miehistä ole kelvottomia luusereita. Jos edes ehdottaa, että niitä samoja luusereita löytyy naisistakin, saa heti sovinistin leiman.

Mutta samaan tuo. Itse te siitä eniten kärsitte.

Vierailija
508/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voisin kirjoittaa täsmälleen sama sinulle. Vaikutat nuilta kaikilta adjektiiveilta jotka tuossa luettelit, ja todellakin saisit minulta pakit. Näin se menee, ja kuuluukin mennä; kaikki eivät sovi toisilleen.

Minä olen parisuhteen löytänyt sellaisen miehen kanssa joka arvostaa minun piirteitäni, ja jolla on samanlainen arvomaailma kuin minulla. Toivon sinulle yhtä onnellista tilannetta. 😊"

Sitten varmaan ymmärrät, miltä kaikista sinkkumiehistä tuntuu? Sillä tuolla tavalla jokainen sinkkunainen useimmiten käyttäytyy miehiä kohtaan nykyään. Tai siis niitä miehiä kohtaan, joilla ei ole sitä Porchea pihassa tai jumalaista ulkonäköä.

Ylimielisesti. Omahyväisesti. Itsekeskeisesti. Kumma että naisella se on oletusarvo, mutta miehellä red flag.

Pieni ero toisaalta löytyy. Kukaan ei ole väittänyt etteikö osa miehistä ole kelvottomia luusereita. Jos edes ehdottaa, että niitä samoja luusereita löytyy naisistakin, saa heti sovinistin leiman.

Mutta samapa tuo. Itse te siitä eniten kärsitte.

Korjattu typo

Vierailija
509/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta et kykene ymmärtämään. Tai et halua ymmärtää. Itsekkyydestä on tullut se ihmisen oleellisin piirre. Muiden mielipiteet tai tunteet eivät kiinnosta.

510/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pieni ero toisaalta löytyy. Kukaan ei ole väittänyt etteikö osa miehistä ole kelvottomia luusereita. Jos edes ehdottaa, että niitä samoja luusereita löytyy naisistakin, saa heti sovinistin leiman."

Nyt kun minä tässä totean että sekä naisissa että miehissä on parisuhteisiin syystä tai toisesta johtuen kykenemättömiä ihmisiä niin olen siis sovinisti? 

M60

Vierailija
511/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni ero toisaalta löytyy. Kukaan ei ole väittänyt etteikö osa miehistä ole kelvottomia luusereita. Jos edes ehdottaa, että niitä samoja luusereita löyt

Hyvin harva tällä palstalla kirjoittelevista naisista on sinkkuja. Joten aika outo ilmaisu, että me parisuhteessa olevat naiset jotenkin kärsimme. 

-eri

Vierailija
512/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tajuat että naisilta on iät ja ajat vaadittu mahdottomia? Nyt kun miehille siirretään osa vaatimuksista, huomataam ettei olekaan niin helppoa

Vierailija
513/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

"Ylimielisyyttä ja omahyväisyyttä kyllä löytyy vaikka muille jakaa. Näköjään koulutuskin nousee päähän."

Pikemminkin kyse on siitä että näiden kohdalla koulutustausta antaa koulutetuille ääliölle mahdollisuuden päteä koulutuksellaan. Samanlaisia ylimielisiä ääliöitä kun löytyy niin korkeakoulutetuista kuin vain kansakoulun käyneistäkin.

Tiedän. Monella vaan tuntuu olevan se oletus, että yliopiston käynyt (ja vaikka tohtoriksi päässyt) olisi automaattisesti sivistynyt. Melkoisia juntteja sielläkin on.

Esim. Teemu Keskisarja.

Vierailija
514/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 95 % naisista lankeaa siihen loputtomasti paskaa jokaiselle vastaantulevalle naiselle jauhavaan pelimieheen. 

Naisten suurin ongelma on PINNALLISUUS! Naiset tuntuvat arvostavan miehissä ainoastaan miehen koulutusta, miehen palkkaa, miehen statusta, miehen ulkonäköä ja miehen jännittävyyttä! Miehen luonne tai esimerkiksi arvomaailma ei kiinnosta naisia paskanvertaa. 

Täällä nainen. En tiedä mitään sun ulkonäöstä, en koulutusta, en palkkaa, en statusta, enkä jännittävyyttä. En huolisi sua, koska sun suusta tulee tuollaista sontaa. Ai ettei arvomaailma kiinnosta? Todistit sen itse juuri vääräksi 😂

Oma vastauksesi ei ollut sen parempi...

-eri

Ps. Kiva että sait tykkäyksiä - jään "innolla" odottamaan sun (ja kavereidesi) dissausta...

Vierailija
515/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatella, miten surkeata täytyy ihmisen elämän olla, että se saa nautintoa ja elämänilonsa siitä, kun se kuulee, että joku ruma vanha nainen  ei löydä puolisoa🤔

Itellä ei koskaan ole käynyt mielessäkään, että tuokin voisi olla jollekin ihmiselle elämänsuola ja ilonaihe(ilmeisesti ainoa ilonaihe mitä tuolla ihmisellä on)

Surkea elämä joillakin ihmisillä

Kuvailit aika hyvin joidenkin täällä olevien naisten mielenmaisemaa...

Vierailija
516/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse keskitasoa oleva mies ja voin sanoa että deittailu on hyvin vaikeaa koska liian kauniita naisia en voi lähestyä koska tiedän etten heille kelpaa ja sitten taas niitä rumia naisia minä en lähesty koska en tunne heihin vetovoimaa. Minun täytyy etsiä siis sopiva nainen eli nainen joka ei ole liian kaunis eikä liian ruma. En ole se lentäjälääkärimiesmalli vaan tavallisen näköinen joka tekee tavallista työtä ja palkkani taitaa olla keskiansion verran eli 3500e kuukaudessa.

Tässäkään mies tuonut esille MITÄÄN muuta, kuin ulkonäkökriteereitä. Mutta ei ole miehet pinnallisia ei. 

Varmasti ilmestyy lisää miehiä kaivamaan kuoppaa vielä syvemmäksi, olkaa hyvä. 

Naisilla on liian kiire uhrata kaikki aikansa puhelimelleen. Eivät jaksa kuunnella.

-eri

Vierailija
517/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minä ainakin olen saanut todella laadukasta seuraa. Todellakin saan haluamani jos kaiken maan kitisijät lopettavat naisten perässä juoksemisen! 😁

Onnenpotkuhan se kaikille naisille on kun surkeaa materiaalia jää pois. Kaikki naiset toivovat sitä, että miehet olisivat valikoivampia, siinä säästyisi paljolta ikävältä. "

Et saa. Fakta. Saat hetken seuraa sellaisesta joka suostuu pelleilyysi. Kukaan itseään kunnioittava ei sinuun koskisi.

Ikävä särkeä fantasiasi, mutta kyllä saan, ja olen myös ilmeisen toivottua seuraa. 😊

Jotkut miehet ei ymmärrä, että nainen löytää aina seuraa. Aina. 

(Eri juttu minkä tasoista, mutta seuraa kyllä löytyy)

Mieskin löytää aina seuraa, rahalla. Ja silloin tasonkin saa halutessaan korkeaksikin kun maksaa enemmän.

Mutta pitäisikö tämän jotenkin lohduttaa sellaista joka haluaa oikean parisuhteen?

Vierailija
518/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta samaan tuo. Itse te siitä eniten kärsitte.

Ymmärränkö miltä sinkkumiehistä tuntuu? Ehkä, tuskin hekään haluavat seurustella ihmisten kanssa jotka eivät heille sovi. 

Minusta tuntuu tällä hetkellä ihan normaaliln tyytyväiseltä. Päivääni ilahduttaa se, että sinä et osoita minua kohtaan kiinnostusta - aina kun epämieluisa mies pysyy minusta erossa niin se on iloinen asia. Pitäisikö tuntua joltain muulta?

Vierailija
519/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uskon vahvasti -tuolla luonteella- että pysyvät kaikki kaukana. Win-win. "

Itke toki lisää

Vierailija
520/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kun seurustelin niin nainen yritti muuttaa mua: älä juo limsaa niin paljon, älä polta tupakkaa plaa plaa plaa.

Miksi pitää yrittää muuttaa toista? miksi ei vaan voi antaa olla?

En tiiä. Ehkä se halus, etten kuole ennen aikojaan keuhkosyöpään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi