Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykynaiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?

Vierailija
28.08.2025 |

Kaikki naiset tuntuvat vaativan ihan liikoja miehiltä, miehen tulee olla koulutettu,pitkä,komea ja hyvätuloinen. Tajuaako naiset sitä että mies voi olla myös 175cm ja duunari? 

Ehkä eniten ihmettelen sitä miksi nainen joka ei itse ole tasokas eli hoikka ja kaunis etsii miestä joka on koulutettu komistus. Eikö vähän pyöreiden naisten ja niiden jotka ei ole kovin nättejä kuuluisi kelpuuttaa kumppaniksi mies joka on naisen kanssa samalla viivalla? 

Ne tasokkaat miehet on niitä joita 90% naisista himoitsee, ne miehet voi valita itselleen naisen kenen kanssa hyppää sänkyyn tai alkaa seurustelemaan kun taas tavalliset miehet joutuvat tyytymään siihen naiseen keneen rahkeet riittää. 

Kommentit (874)

Vierailija
481/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset ovat todella laiskoja. Luulisi että 187cm, varakkaana ja komeana (punttis 4-5x viikossa, rasvapros 12%, täydellinen hiusraka, akateeminen, johtaja), naisia pyörisi ympärillä, mutta mitä vielä. Joudun itse aina tekemään aloitteet, ja ihan tavisnaisetkin käyttäytyvät todella ylimielisesti.

Ai nyt naiset ei sitten juoksekaan ulkonäkö ja status edellä????? Tän palstan miesten ("") mukaan sulle pitäisi olla vähintään kahdeksan vaimoa! 

Vierailija
482/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jatkaa naisten haukkumista rummoiksi ja uhkailla perseseksillä, kyllä se ennen pitkää tuottanee hedelmää. 

Tuottaa jo. Onneksi. Riittää, että lukee miesten aloituksia avlla, niin näkee miten miehet itse -aivan itse- ovat tilanteensa aiheuttaneet. Hyville on aina ottajansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kun seurustelin niin nainen yritti muuttaa mua: älä juo limsaa niin paljon, älä polta tupakkaa plaa plaa plaa.

Miksi pitää yrittää muuttaa toista? miksi ei vaan voi antaa olla?

Ei toista voikaan yrittää muuttaa. Voi kertoa, mikä itseä häiritsee, mutta muuttaa ei toista voi. Se ei silti tarkota sitä, että sitä toisen toimintaa olis pakko jaksaa katsella. Sen päätöksen jokainen tekee itse, mitä toisessa sietää ja mitä ei. 

Vierailija
484/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen oppinut että ravintolaan mennään viettämään laatuaikaa läheisten kanssa. Saa rauhassa nautiskella yhdessä ja keskustella ilman että kenenkään tarvii ruokia tarjoilla. Herkut tulee pöytään ilman että keskustelua tarvii keskekyttää siksi että jonkun pitää mennä asettelemaan seuraava ruokalaji lautasille. Lisäksi ravintolassa saa jokaiseen ruokalajiin sopivan viinin ilman että tarvii ostaa koko pullot kaikkia. 

Kaupungilla kiertelystä en välitä myöskään, en saa ostosten tekemisestä minkäänlaista nautintoa. 

Minä olen oppinut että viiniä ei juoda ruuan kanssa. Vettä voi juoda tai limsaa. Ja tuota en ymmärrä että viini joka sopii ruokaan, jotain italia tai espanja tyylistä pelleilyä.

Kaupungilla en kiertele ikkunaostoksilla. Kirppareilla käyn, nytkin menossa isolle peräkonttikirppikselle ensi kuussa.

No ei kyllä ole limppari mikään ruokajuoma sekään. Meidän ei tarvi ymmärtää sun elämäntapaa, eikä sun meidän. Omas vaan ei olis mun juttu, joten en viihtyis sun seurassa.

Vierailija
485/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus kun seurustelin niin nainen yritti muuttaa mua: älä juo limsaa niin paljon, älä polta tupakkaa plaa plaa plaa.

Se toinen toivoo ettet kuolisi liian pian. Ja että pysyisit terveenä. Toivonut sinulle hyvää siis. 

Mä en tykkää kun elämään puututaan noin, no se meni sit siihen kun asuttiin eri paikkakunnilla et kusetin mennentullen siitä tupakanpoltosta ja limsasta. Ja edelleen juon limsaa ja poltan tupakkaa.

Aloit sitte vielä valehdellakin. Ja nainen lähti.. ULLATUUS.

486/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossakin vaiheessa huomaat itsekin että et ole kuolematon. Seurustelukumppanisi tiesi sen jo ja yritti muuttaa elintapojasi sellaiseen suuntaan että olisit vielä vanhanakin toimintakykyinen ja hyvää seuraa hänelle. Kremppoja kun tulee vaikkei niitä ehdoin tahdoin tupakoimalla hankkisikaan.

Toki on totta että toista ei voi muuttaa eli kumppanin valinnassa ei pidä ajatella häntä korjausprojektina. Seurustelukumppanisi ei sitä ymmärtänyt. 

M60

Vierailija
487/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset eivät laske rimaa?

Tuleeko yllätyksenä, että naiselle oma hyvinvointi on tärkeämpää kuin miehen? 

Jos tuo on liian vaikea ymmärtää, voit  ajatella sen myös niin, että ihmiselle oma hyvinvointi on tärkeämpi, kuin jonkun ventovieraan. 

Vierailija
488/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen oppinut että ravintolaan mennään viettämään laatuaikaa läheisten kanssa. Saa rauhassa nautiskella yhdessä ja keskustella ilman että kenenkään tarvii ruokia tarjoilla. Herkut tulee pöytään ilman että keskustelua tarvii keskekyttää siksi että jonkun pitää mennä asettelemaan seuraava ruokalaji lautasille. Lisäksi ravintolassa saa jokaiseen ruokalajiin sopivan viinin ilman että tarvii ostaa koko pullot kaikkia. 

Kaupungilla kiertelystä en välitä myöskään, en saa ostosten tekemisestä minkäänlaista nautintoa. 

Minä olen oppinut että viiniä ei juoda ruuan kanssa. Vettä voi juoda tai limsaa. Ja tuota en ymmärrä että viini joka sopii ruokaan, jotain italia tai espanja tyylistä pelleilyä.

Kaupungilla en kiertele ikkunaostoksilla. Kirppareilla käyn, nytkin menossa isolle peräkonttikirppikselle ensi kuussa.

Hapotettu kivennäisvesi, vissy ja viini ovat hyviä ruokajuomia. 

Limun juomista en kyllä ruoan kanssa ymmärrä, eihän se toimi liki minkään ruoan kanssa? Ja lapsillehan ne on suunnattu? 

Vierailija
489/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset ovat todella laiskoja. Luulisi että 187cm, varakkaana ja komeana (punttis 4-5x viikossa, rasvapros 12%, täydellinen hiusraka, akateeminen, johtaja), naisia pyörisi ympärillä, mutta mitä vielä. Joudun itse aina tekemään aloitteet, ja ihan tavisnaisetkin käyttäytyvät todella ylimielisesti.

Ei se ole laiskuutta. Naiset vain eivät kiinnostu niin helposti kuin miehet. Pelkkä sinun näkemisesi ei naista saa kiinnostumaan, eli tulemaan kanssasi juttusille. Suurimmalle osalle naisia olet täysin yhdentekevä ennen kuin jotenkin saat mielenkiinnon heräämään, ja ulkonäkö ei siihen riitä. 

Minulle kaikki naiset ovat yhdentekeviä. Jopa ne, jotka jollain silmäpelillä yrittävät huomiota hakea. Se silmäpeli on laiskuutta. Ja vieläpä sellaista laiskuutta, jolla yritetään saada mies tekemään "aloite".

Uskon vahvasti -tuolla luonteella- että pysyvät kaikki kaukana. Win-win. 

Vierailija
490/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupungilla en kiertele ikkunaostoksilla. Kirppareilla käyn, nytkin menossa isolle peräkonttikirppikselle ensi k

Noo sinällään limppari kyllä sopii sulle, koska tekstis on kuin lapsen kiukuttelua. 

Vierailija
491/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minä ainakin olen saanut todella laadukasta seuraa. Todellakin saan haluamani jos kaiken maan kitisijät lopettavat naisten perässä juoksemisen! 😁

Onnenpotkuhan se kaikille naisille on kun surkeaa materiaalia jää pois. Kaikki naiset toivovat sitä, että miehet olisivat valikoivampia, siinä säästyisi paljolta ikävältä. "

Et saa. Fakta. Saat hetken seuraa sellaisesta joka suostuu pelleilyysi. Kukaan itseään kunnioittava ei sinuun koskisi.

Ikävä särkeä fantasiasi, mutta kyllä saan, ja olen myös ilmeisen toivottua seuraa. 😊

Jotkut miehet ei ymmärrä, että nainen löytää aina seuraa. Aina. 

(Eri juttu minkä tasoista, mutta seuraa kyllä löytyy)

Vierailija
492/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole laiskuutta. Naiset vain eivät kiinnostu niin helposti kuin miehet. Pelkkä sinun näkemisesi ei naista saa kiinnostumaan, eli tulemaan kanssasi juttusille. Suurimmalle osalle naisia olet täysin yhdentekevä ennen kuin jotenkin saat mielenkiinnon heräämään, ja ulkonäkö ei siihen riitä. 

Minulle kaikki naiset ovat yhdentekeviä. Jopa ne, jotka jollain silmäpelillä yrittävät huomiota hakea. Se silmäpeli on laiskuutta. Ja vieläpä sellaista laiskuutt

No siis.. Ehkä meidät tytöt on kasvatettu tähän, mutta jos mies ei tee aloitetta ja osoita kiinnostusta niin sillon teen oletuksen, ettei mies ole kiinnostunut minusta. Ajatellaan nyt vaikka sitten tuon f*cking tasoteorian näkökulmasta, että alitajuisesti ajattelen, etten ylitä miehen vaatimaa tasoa. En ole siis kaunis hänen silmissään ja siksi hän ei lähesty minua. 

Vierailija
493/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

493 jatkaa:

Kun itsekin täällä valitatte, että "minua lähestyy vain rumat ja alinta kastia olevat naiset" ja että se ällöttää teitä ja miten ne naiset kehtaa. Niin.. Jos mies ei minua vilkaise eikä tee aloitetta, niin mistä minä tiedän, että olenko hänelle sitten tuo lapsellisesti ilmaistuna "HYII SE TYKKÄÄ MUSTA YÖKS!!" ??

Vierailija
494/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu. Kukaan ei ole velvollinen kelpuuttamaan kumppanikseen sellaista kumppania, jota ei halua. Eikä kumppani tai seksi ole ihmisoikeus. Ymmärrätkö ap? Jos haluat löytää kumppanin niin kannattaa ottaa ihan erilainen asenne. Naisia mollaamalla ja jalkaa polkemallako ajattelit kumppanin löytää? Ei tule toimimaan.

Tämä. Miehet kuvittelee, että asenne ei tihkuisi läpi, vaikka miten esittäisi naiselle muuta. Tihkuu se, ja yleensä jossain vaiheessa räjähtää. Sittenpä taas voikin jatkaa valitustaan, miten hirveitä ja kranttuja naiset on. 

Vierailija
495/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan vaadi mitään. Itse tykkään omaan silmään komeista miehistä, jotka on kivoja ja tulevat toimeen taloudellisesti.

Onko tässä jotain väärää? Miksi minun pitäisi haluta omaan silmääni ei niin hyvännäköinen katkera mies? Millainen tämmöinen suhde edes olisi?

Vierailija
496/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

493 jatkaa:

Kun itsekin täällä valitatte, että "minua lähestyy vain rumat ja alinta kastia olevat naiset" ja että se ällöttää teitä ja miten ne naiset kehtaa. Niin.. Jos mies ei minua vilkaise eikä tee aloitetta, niin mistä minä tiedän, että olenko hänelle sitten tuo lapsellisesti ilmaistuna "HYII SE TYKKÄÄ MUSTA YÖKS!!" ??

Eli jos mä huomaan sivusta, että sinä, mies, katselet ihan muiden tyttöjen perään.. Niiin miksi minä lähetyisin sinua? Et huolisi minua kuin korkeintaan kassien tyhjennykseen.

Vierailija
497/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittimaailmaa tarpeeksi nähneenä miehenä sanon vain, etten tunne mitään sympatiaa naisia kohtaan, jotka 1. jäävät yksin, koska ovat olleet liian nirsoja kelpuuttamaan tavallisen hyvän miehen, ja 2. joutuvat jännämiesten kaltoinkohtelemiksi, koska jälleen eivät mieluummin hyväksyneet tavallista "tylsää" miestä, joka ei ole antisosiaalinen. 

Olen tullut siihen pisteeseen, että NAUTIN kun kuulen jonkun ikääntyvän ruman naisen valittelevan sitä, ettei kumppania löydy. Saatte juuri sen paskan minkä ansaitsette omilla toimillanne. 

Ja sä ansaiset ton katkeruuden, joka jäytää sua koko ansaitsemasi yksinäisen loppuelämäsi. 

498/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan vaadi mitään. Itse tykkään omaan silmään komeista miehistä, jotka on kivoja ja tulevat toimeen taloudellisesti.

Onko tässä jotain väärää? Miksi minun pitäisi haluta omaan silmääni ei niin hyvännäköinen katkera mies? Millainen tämmöinen suhde edes olisi?

Jotkut kokevat vaatimiseksi sen, että ei kelpuuta toista seurustelukumppaniksi syystä tai toistesta johtuen. He ehkä ajattelevat että jos he olisivat täyttäneet jonkun vaatimuslistan kaikki kohdat niin silloin olisi suhde jotenkin  automaattisesti syntynyt. 

M60

Vierailija
499/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole omassa asenteessasi kehumista

Vierailija
500/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kokevat vaatimiseksi sen, että ei kelpuuta toista seurustelukumppaniksi syystä tai toistesta johtuen. He ehkä ajattelevat että jos he olisivat täyttäneet jonkun vaatimuslistan kaikki kohdat niin silloin olisi suhde jotenkin  automaattisesti syntynyt. 

Ei mulla ainakaan edes ole mitään vaatimuslistaa. Jonkun miehen kanssa on mukavaa ja turvallinen olo, eipä siinä muuta.

N30