Miksi nykynaiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?
Kaikki naiset tuntuvat vaativan ihan liikoja miehiltä, miehen tulee olla koulutettu,pitkä,komea ja hyvätuloinen. Tajuaako naiset sitä että mies voi olla myös 175cm ja duunari?
Ehkä eniten ihmettelen sitä miksi nainen joka ei itse ole tasokas eli hoikka ja kaunis etsii miestä joka on koulutettu komistus. Eikö vähän pyöreiden naisten ja niiden jotka ei ole kovin nättejä kuuluisi kelpuuttaa kumppaniksi mies joka on naisen kanssa samalla viivalla?
Ne tasokkaat miehet on niitä joita 90% naisista himoitsee, ne miehet voi valita itselleen naisen kenen kanssa hyppää sänkyyn tai alkaa seurustelemaan kun taas tavalliset miehet joutuvat tyytymään siihen naiseen keneen rahkeet riittää.
Kommentit (874)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso se on silmä silmästä. Miehet ovat itse vaatineet naisilta mahdottomuuksia niin nyt on aika kääntää asetelma toisinpäin
Valehtelet. Jo miesten biologiaan kuuluu kelpuuttaa hyvin vaatimaton nainen kumppaniksi, kunhan näin saavat pääsyn seksiin ja lisääntymiseen. Miehet säännöllisesti naivat alaspäin, ja hyväksyvät sen ilman suurempia valitteluja. Naiset taas on ohjelmoitu naimaan ylöspäin, ja etenkin nykymaailmassa tämä kyllä näkyy, ja tilanne on riistäytynyt käsistä.
Anna meille esimerkkejä tästä väittämästäsi miesten vaativuudesta? Odottelen, vaikka tiedän, ettet tule keksimään mitään ja puhut pelkkää palturia.
Miehen mielestä naisen kuuluu hoitaa koti, laittaa ruokaa, siivota, olla raskaana, synnyttää, kärsiä, hoitaa lapset ja isovanhemmat 200%, pitä
Miksi hakkaisit pienempiäsi ?
Hei
Olen 188 pitkä puolipullero kiltillä luonteella. Palkka 2580,00 ja ei autoa - flaksitonta on eläminen.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen klassisen komea ja pitkä mies. Olen muuten aikamoinen luuseri, ei ole kuin ammattikoulututkinto ja palkkakin on huono. Silti kumppaneita ja kiinnostuneita naisia on riittänyt. Pinnallisuutta? Kyllä vain.
Tämähän todistaa että naiset eivät ainakaan rahan perässä, vaikka täällä usein niin väitetään.
Sinun puolestasi olen pahoillani jos tunnet että naiset eivät sinun kanssasi ole luonteesi vuoksi vaan ainoastaan ulkonäkösi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittimaailmaa tarpeeksi nähneenä miehenä sanon vain, etten tunne mitään sympatiaa naisia kohtaan, jotka 1. jäävät yksin, koska ovat olleet liian nirsoja kelpuuttamaan tavallisen hyvän miehen, ja 2. joutuvat jännämiesten kaltoinkohtelemiksi, koska jälleen eivät mieluummin hyväksyneet tavallista "tylsää" miestä, joka ei ole antisosiaalinen.
Olen tullut siihen pisteeseen, että NAUTIN kun kuulen jonkun ikääntyvän ruman naisen valittelevan sitä, ettei kumppania löydy. Saatte juuri sen paskan minkä ansaitsette omilla toimillanne.
Mistä sen jännämiehen tunnistaa? Siitä, että on komea?
Ja miksi oletat, että nainen tarvitsee sympatiaa, jos jää yksin? Hänellä voi siltikin olla aivan hyvä elämä.
Jännämies on arvatenkin näiden mielestä sellainen jolla on nainen kainalossaan toisin kuin heillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Ihmiskunta on kollektiivisesti allerginen rehellisyydelle ja totuudelle
2. Naisen olemassaolo perustuu haluamansa kumppanin löytämiseen ja perheyksikön perustamiseen. Alitajuisesti tai ei, tämä on naisen koko olemassaolon lähtökohta. Jos moraalisesti epäilet ja kritisoit naisen tapoja saavuttaa tuo tavoite, eli kritisoit vaikka tämän suhteetonta hypergamiaa ja muuten ylilyövää toimintaa, synnytät tässä usein silmitöntä vihaa. Miksi? Koska moni nainen kokee suoranaista eksistentiaalista uhkaa suvunjatkamiselleen, jos vaikka ihmettelet, miksi hän 4/10 naisena luulee olevansa tarkoitettu 8/10 miehelle.
3. Koska kuten kohdassa 1. mainitsin, ihmiset ovat ylipäätään epärehellisiä valehtelijoita, ja kuten 2. mainitsin, pariutuminen itseään paremman miehen kanssa on naisen elämän keskeisin tavoite, et kykene käymään rehellistä ja objektiivista keskustelua asian tiimoilta. Tämä ketju
Eli miesten aivot surkastuu ajan kanssa, ja pallit kasvaa vain ?
Vierailija kirjoitti:
Koska nykyisin nainen on kaikki, ja mies ei-mitään.
Minun mieheni ainakin on minulle kaikki kaikessa. Ja niin kuuluu olla jokaisessa parisuhteessa puolin ja toisin.
Sinun pitää nyt vain hyväksyä että nuo asiat eivät ole suurimmalle osalle naisista mitään suuria meriittejä pariutumisessa. Kukaan ei rakastu sinuun siksi että juot kaljaa kavereiden kanssa viikonloppuna.
Yleensäkin tuntuu että osa miehistä on ihan pihalla siitä mitä se koko parisuhde edes on. Eli että se on aina ensisijassa tunnesuhde. Sen toisen kanssa pitää tulla suuri yhteenkuuluvuuden tunne ja sitä toista pitää pitää aivan erityisenä tyyppinä jonka kanssa haluaa ehdottomasti olla. Ja se tunne ei synny siitä että olet töissä tai sinulla on joku kaveri. Vaan siitä millainen persoona sinä olet ja miten sitä persoonaasi tuot esille juuri sille toiselle. Ja siitä miten olet sen toisen kanssa, oletko aidosti kiinnostunut siitä toisesta ja siitä mitä hän on, mitä hän ajattelee ja mitä hän haluaa.
Kukaan ei ihastu siksi että se toinen on niin tavallinen. Niin ei vain tapahdu. Vaan aina pidää olla jollain tavalla erityinen juuri sen toisen silmissä vaikka olisikin oikeasti ihan tavis.
Luuletko että juon kavereiden kanssa kaljaa? Mun kaveripiiri on hajonnut ympäri suomea ja maailmaa. Jos juon juon kotona katsellen lähetystä tietokoneelta. Ja keikoilla käyn välillä ja silloin juon.
Yleensä kun naisille puhuu että kerää elokuvia ja niitä on 1000 kpl niin ne katsoo ihmetellen ja sama vinyylien kanssa.
Kun ei kiinnosta se perus autojenropailu, luonnossaliikkuminen yms yms.
Teatterissa ja keikoilla käy välillä ja elokuvissa (jos on hyvä leffa ei finnkinolla vaan toisella leffateatterilla omalla paikkakunnalla).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep komea lihaksikas 5000€ palkka ja mersu.
Tavismies on 5/10 ulkonäöllisesti, ei merkittävän lihaksikas, palkka keskitasoa eli 3000e/kk ja autona toyota. Nämä miehet ei naisia kiinnosta.
Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Ei voi mitään.
Sehän riippuu ihan lompakon paksuudesta että mikä tuntuu kalliilta. Korkeasti koulutetuille! Yleensä fine dining silloin tällöin ei juuri tiliä heiluta, eikä edes tunnu kalliilta. Siksihän niitä kouluja käydään että olisi varaa hieman parempaan.
Koskaan en ole fine dining -ravintolasta nälkäisenä lähtenyt, kyllä ne menut on suunniteltu huolella niin että kaikilla tulee niistä mahat täyteen. Jos annokset on todella pieniä niin silloin niitä on useita, pisin menu jonka olen syönyt oli 15 ruokalajia.
No itse oon oppinut että ravintolaan mennään ja siellä syödään eikä istuta tuntikausia. Ja kaupungille ei mennä turhan takia kierteleen. Sinne mennään hoitaan asiat ja sitten lähdetään kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 95 % naisista lankeaa siihen loputtomasti paskaa jokaiselle vastaantulevalle naiselle jauhavaan pelimieheen.
Naisten suurin ongelma on PINNALLISUUS! Naiset tuntuvat arvostavan miehissä ainoastaan miehen koulutusta, miehen palkkaa, miehen statusta, miehen ulkonäköä ja miehen jännittävyyttä! Miehen luonne tai esimerkiksi arvomaailma ei kiinnosta naisia paskanvertaa.
Täällä nainen. En tiedä mitään sun ulkonäöstä, en koulutusta, en palkkaa, en statusta, enkä jännittävyyttä. En huolisi sua, koska sun suusta tulee tuollaista sontaa. Ai ettei arvomaailma kiinnosta? Todistit sen itse juuri vääräksi 😂
Joskus kun seurustelin niin nainen yritti muuttaa mua: älä juo limsaa niin paljon, älä polta tupakkaa plaa plaa plaa.
Miksi pitää yrittää muuttaa toista? miksi ei vaan voi antaa olla?
Ajatella, miten surkeata täytyy ihmisen elämän olla, että se saa nautintoa ja elämänilonsa siitä, kun se kuulee, että joku ruma vanha nainen ei löydä puolisoa🤔
Itellä ei koskaan ole käynyt mielessäkään, että tuokin voisi olla jollekin ihmiselle elämänsuola ja ilonaihe(ilmeisesti ainoa ilonaihe mitä tuolla ihmisellä on)
Surkea elämä joillakin ihmisillä
Vierailija kirjoitti:
Sehän riippuu ihan lompakon paksuudesta että mikä tuntuu kalliilta. Korkeasti koulutetuille! Yleensä fine dining silloin tällöin ei juuri tiliä heiluta, eikä edes tunnu kalliilta. Siksihän niitä kouluja käydään että olisi varaa hieman parempaan.
Koskaan en ole fine dining -ravintolasta nälkäisenä lähtenyt, kyllä ne menut on suunniteltu huolella niin että kaikilla tulee niistä mahat täyteen. Jos annokset on todella pieniä niin silloin niitä on useita, pisin menu jonka olen syönyt oli 15 ruokalajia.
No itse oon oppinut että ravintolaan mennään ja siellä syödään eikä istuta tuntikausia. Ja kaupungille ei mennä turhan takia kierteleen. Sinne mennään hoitaan asiat ja sitten lähdetään kotiin.
Minä taas olen oppinut että ravintolaan mennään viettämään laatuaikaa läheisten kanssa. Saa rauhassa nautiskella yhdessä ja keskustella ilman että kenenkään tarvii ruokia tarjoilla. Herkut tulee pöytään ilman että keskustelua tarvii keskekyttää siksi että jonkun pitää mennä asettelemaan seuraava ruokalaji lautasille. Lisäksi ravintolassa saa jokaiseen ruokalajiin sopivan viinin ilman että tarvii ostaa koko pullot kaikkia.
Kaupungilla kiertelystä en välitä myöskään, en saa ostosten tekemisestä minkäänlaista nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kun seurustelin niin nainen yritti muuttaa mua: älä juo limsaa niin paljon, älä polta tupakkaa plaa plaa plaa.
Miksi pitää yrittää muuttaa toista? miksi ei vaan voi antaa olla?
Se toinen toivoo ettet kuolisi liian pian. Ja että pysyisit terveenä. Toivonut sinulle hyvää siis.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse keskitasoa oleva mies ja voin sanoa että deittailu on hyvin vaikeaa koska liian kauniita naisia en voi lähestyä koska tiedän etten heille kelpaa ja sitten taas niitä rumia naisia minä en lähesty koska en tunne heihin vetovoimaa. Minun täytyy etsiä siis sopiva nainen eli nainen joka ei ole liian kaunis eikä liian ruma. En ole se lentäjälääkärimiesmalli vaan tavallisen näköinen joka tekee tavallista työtä ja palkkani taitaa olla keskiansion verran eli 3500e kuukaudessa.
Tässäkään mies tuonut esille MITÄÄN muuta, kuin ulkonäkökriteereitä. Mutta ei ole miehet pinnallisia ei.
Varmasti ilmestyy lisää miehiä kaivamaan kuoppaa vielä syvemmäksi, olkaa hyvä.
AP viimeinen lause:
"...kun taas tavalliset miehet joutuvat tyytymään siihen naiseen keneen rahkeet riittää."
Näin kai elämä lopulta menee kuitenkin?
( Paitsi ettei tyytyminen ole onnellisen suhteen lähtökohta. )
Minä taas olen oppinut että ravintolaan mennään viettämään laatuaikaa läheisten kanssa. Saa rauhassa nautiskella yhdessä ja keskustella ilman että kenenkään tarvii ruokia tarjoilla. Herkut tulee pöytään ilman että keskustelua tarvii keskekyttää siksi että jonkun pitää mennä asettelemaan seuraava ruokalaji lautasille. Lisäksi ravintolassa saa jokaiseen ruokalajiin sopivan viinin ilman että tarvii ostaa koko pullot kaikkia.
Kaupungilla kiertelystä en välitä myöskään, en saa ostosten tekemisestä minkäänlaista nautintoa.
Minä olen oppinut että viiniä ei juoda ruuan kanssa. Vettä voi juoda tai limsaa. Ja tuota en ymmärrä että viini joka sopii ruokaan, jotain italia tai espanja tyylistä pelleilyä.
Kaupungilla en kiertele ikkunaostoksilla. Kirppareilla käyn, nytkin menossa isolle peräkonttikirppikselle ensi kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää yrittää muuttaa toista? miksi ei vaan voi antaa olla?Se toinen toivoo ettet kuolisi liian pian. Ja että pysyisit terveenä. Toivonut sinulle hyvää siis.
Mä en tykkää kun elämään puututaan noin, no se meni sit siihen kun asuttiin eri paikkakunnilla et kusetin mennentullen siitä tupakanpoltosta ja limsasta. Ja edelleen juon limsaa ja poltan tupakkaa.
Ap se on ihan sinun omaa keksimääsi että vaatisi. Minulle eilen viimeksi kouluttautunut kaunis ja hyvässä työssä oleva nainen sanoi että olet muuten todella kuuma mies. Olen 167cm 40v amis peräkyliltä. Ei ollut ensimmäinen nainen joka vastaavaa sanoi. Ja vain koska ainoastaan fiksu sisin iskee naisiin ja lujaa.
Niii alkoholistillahan ei rahaa juominkeihin palakaan. :D
Väitän, että ryyppäät enemmän rahaa viikossa, kun mä käytän fine diningeihin vuodessa.