Miksi nykynaiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?
Kaikki naiset tuntuvat vaativan ihan liikoja miehiltä, miehen tulee olla koulutettu,pitkä,komea ja hyvätuloinen. Tajuaako naiset sitä että mies voi olla myös 175cm ja duunari?
Ehkä eniten ihmettelen sitä miksi nainen joka ei itse ole tasokas eli hoikka ja kaunis etsii miestä joka on koulutettu komistus. Eikö vähän pyöreiden naisten ja niiden jotka ei ole kovin nättejä kuuluisi kelpuuttaa kumppaniksi mies joka on naisen kanssa samalla viivalla?
Ne tasokkaat miehet on niitä joita 90% naisista himoitsee, ne miehet voi valita itselleen naisen kenen kanssa hyppää sänkyyn tai alkaa seurustelemaan kun taas tavalliset miehet joutuvat tyytymään siihen naiseen keneen rahkeet riittää.
Kommentit (874)
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävän moni mies ei yllä ns. normaaliin, mitä yleensä pidetään lähtötasona. Siis normaalia on, että hygienia kunnossa, koulutus, joku työ, jolla elättää itsensä, ei riippuvuuksia, joku harrastus, sosiaaliset taidot kunnossa (ja kaveripiiri yms suhteet, joita ylläpidetään) eikä äärikäyttäytymistä.
Yleensä naiset täyttää nää helposti ja tietenkin olettavat kumppaninkin täyttävän nämä. Yllätyksiä tulee, kun nainen tajuaa, et ehkä 2 miestä 10 pystyy näihin.
Mikä on äärikäyttäytymistä? Miks pitää olla aina töitä (jos ei oo ja silti pärjää)? Kaljan juominen (viikonloppuna) ei oo riippuvuutta ja tupakanpolttoa ei voi laskea. Harrastus: Lasketaan dvd elokuvien, vinyylien yms kerääminen? ja kaveripiiri: vähän vaikee olla kun suurin osa kavereista asuu ympäri suomea tai ulkomailla, ne hyvät lapsuuden kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittimaailmaa tarpeeksi nähneenä miehenä sanon vain, etten tunne mitään sympatiaa naisia kohtaan, jotka 1. jäävät yksin, koska ovat olleet liian nirsoja kelpuuttamaan tavallisen hyvän miehen, ja 2. joutuvat jännämiesten kaltoinkohtelemiksi, koska jälleen eivät mieluummin hyväksyneet tavallista "tylsää" miestä, joka ei ole antisosiaalinen.
Olen tullut siihen pisteeseen, että NAUTIN kun kuulen jonkun ikääntyvän ruman naisen valittelevan sitä, ettei kumppania löydy. Saatte juuri sen paskan minkä ansaitsette omilla toimillanne.
Kuulostat sosiopaatilta. Normaali, empaattinen ihminen toivoo muille hyvää.
Kuulostat lapselta. Ei tarvitse sosiopaattia siihen että kyllästyy paskanjauhamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset ovat todella laiskoja. Luulisi että 187cm, varakkaana ja komeana (punttis 4-5x viikossa, rasvapros 12%, täydellinen hiusraka, akateeminen, johtaja), naisia pyörisi ympärillä, mutta mitä vielä. Joudun itse aina tekemään aloitteet, ja ihan tavisnaisetkin käyttäytyvät todella ylimielisesti.
Ei se ole laiskuutta. Naiset vain eivät kiinnostu niin helposti kuin miehet. Pelkkä sinun näkemisesi ei naista saa kiinnostumaan, eli tulemaan kanssasi juttusille. Suurimmalle osalle naisia olet täysin yhdentekevä ennen kuin jotenkin saat mielenkiinnon heräämään, ja ulkonäkö ei siihen riitä.
Minulle kaikki naiset ovat yhdentekeviä. Jopa ne, jotka jollain silmäpelillä yrittävät huomiota hakea. Se silmäpeli on laiskuutta. Ja vieläpä sellaista laiskuutt
Ymmärrän hyvin. En ole ikinä yrittänyt miestä silmäpelillä (en osaisikaan) aina suoraan puhumaan.
N50
Jos ei sitä osaa niin eihän sitä harrastaa voikaan.
Osaavan tekemä silmäpeli on todella kiihottavaa, ja saa kyllä ainakin minut saa innokkaana paikalle sitä keskustelua avaamaan. Nainen siis avaa flirtin, mies keskustelun. Minusta tämä on mitä parhain tapa kiinnostavaan naiseen tutustua, nainen joka taitavasti ja sensuellisti osaa silmillään kutsua on myös yleensä todella taitava makuuhuoneen puolella, pystyy lukemaan kehonkiletä ja mistä mies pitää...
Vierailija
28.08.2025 | 11:35
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa niistä yliopistopelleistä on muutenkin sellaisia hienopieruporukka
Miksi pitäisi tyytyä peruspitsaan ja hanaolueen, kun on varaa parempaan? :D
Miksi syödä mitään fine dining ruokaa tai hienopieruviinejä? Maksaa pirusti ja ei tuu ees täyteen. Ei meidän perhe koskaan käynyt missään ravintoloissa syömässä ja on opetettu että ruuan kanssa juodaan vettä tai limsaa. Ei kaljaa eikä viiniä.
"Ymmärrän hyvin. En ole ikinä yrittänyt miestä silmäpelillä (en osaisikaan) aina suoraan puhumaan.
N50"
Ainakin maailmassa on yksi nainen (oletettavasti nainen), joka ymmärtää. Minulle tuo on aina ollut itsestäänselvyys. Taidan olla sukupuuttoon kuolevaa sorttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaisin jonkun kouluttamattoman lyhyen häviäjän, kun voin saada komean ja pitkän menestyjän?
Vastaa ap.
Miksi kävisin mitään kouluja muuta kun ammattikoulun? Mä oon yhden ammattin opiskellut enkä toista ala opiskeleen. Lukio on pelleille ja yliopistoon menee pellet.
Pituudelle ei voi mitään kun se tulee geeneistä.
Sinun ei mikään pakko ole kouluttautua korkeammalle, mutta kannattaa hyväksyä sitten että ne akateemiset naiset tuskin sinusta kiinnostuvat. Varsinkaan kun haukut kokonaisia ihmisryhmiä pelleiksi.
Sinun koulutuksellasi sinun pitää ymmärtää että se rajaa suuren osan naisista saamattomiin sinulle.
Suurin osa niistä yliopistopelleistä on muutenkin sellaisia
hienopieruporukkaa, juodaan hienosti viiniä ja syödään jotain fucking fine dining ruokaa. Ei kelpaa peruspitsa ja normikalja.
Kun en ymmärrä sellasta akateemisuutta, en osaa matikkaa, en ruottia, ei kiinnosta matkailla.
Siitä mentiin mistä helpoimmalla pääsi koulussa.
"Yliopistoporukka" hanskaa peruspizzan, ja normikaljan siinä missä muutkin. Sekotat meidät televisiosarja Frasierin päähenkilön pikkurilli ojossa meininkiin.
M60
Vierailija kirjoitti:
"Minä ainakin olen saanut todella laadukasta seuraa. Todellakin saan haluamani jos kaiken maan kitisijät lopettavat naisten perässä juoksemisen! 😁
Onnenpotkuhan se kaikille naisille on kun surkeaa materiaalia jää pois. Kaikki naiset toivovat sitä, että miehet olisivat valikoivampia, siinä säästyisi paljolta ikävältä. "
Et saa. Fakta. Saat hetken seuraa sellaisesta joka suostuu pelleilyysi. Kukaan itseään kunnioittava ei sinuun koskisi.
Ikävä särkeä fantasiasi, mutta kyllä saan, ja olen myös ilmeisen toivottua seuraa. 😊
"Suurin osa niistä yliopistopelleistä on muutenkin sellaisia hienopieruporukkaa, juodaan hienosti viiniä ja syödään jotain fucking fine dining ruokaa. Ei kelpaa peruspitsa ja normikalja.
Kun en ymmärrä sellasta akateemisuutta, en osaa matikkaa, en ruottia, ei kiinnosta matkailla.
Siitä mentiin mistä helpoimmalla pääsi koulussa."
Suuri osa (en tiedä kuinka moni - todella moni) yliopistoihminen on kaikkea muuta kuin sivistynyt. Ei mitään ymmärrystä ihmisistä tai elämästä. Ylimielisyyttä ja omahyväisyyttä kyllä löytyy vaikka muille jakaa. Näköjään koulutuskin nousee päähän.
Vierailija kirjoitti:
"Tietysti inhimillinen kohtelu on itseisarvo. Siksi siitä ei mitään velkaa muodostukaan. Toisia kohdellaan inhimillisesti, eikä siitä odoteta mitään takaisinmaksua.
Vain epäinhimillinen ihminen ajattelee että inhimillinen käytös on jotain kauppatavaraa. Ei ole.
Ikävää että olet kokenut epäinhimillisyyttä mutta sitä ei todellakaan luokitella miksikään velkavelvollisuudeksi kenenkään osalta.
Ainoa mitä voivat nuo ihmiset tehdä, on pyytää anteeksi, mutta mitään muuta, ns. "velkavelvollisuutta" heillä ei sinua kohtaan ole.
Se ei ole minkäänlaista epäinhimillisyyttä ettei joku ole sinusta kiinnostunut missään mielessä.
Se on ihan normielämää ja aika monikin sitä samaa kokee, joskaan eivät katkeroidu eivätkä ulise siitä.
Itseisarvosta ei voi tulla velkaa. Se on mahdotonta, koska itseisarvoa toteuttaa sen toteuttamisen vuoksi, ei siksi että sillä saisi jot
Me emme ole täällä jumissa. Sinä olet. Noine ajatuksinesi. Suomen laissa kriminalisoitu ja oikeudessa todettu tuomio korvauksineen eri juttu mutta koska ei mainittu mitä tuo epäinhimillinen kohtelu on ennen kommentointia niin me emme voi tietää mistä hevonstananprkleen velasta sinä puhut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävän moni mies ei yllä ns. normaaliin, mitä yleensä pidetään lähtötasona. Siis normaalia on, että hygienia kunnossa, koulutus, joku työ, jolla elättää itsensä, ei riippuvuuksia, joku harrastus, sosiaaliset taidot kunnossa (ja kaveripiiri yms suhteet, joita ylläpidetään) eikä äärikäyttäytymistä.
Yleensä naiset täyttää nää helposti ja tietenkin olettavat kumppaninkin täyttävän nämä. Yllätyksiä tulee, kun nainen tajuaa, et ehkä 2 miestä 10 pystyy näihin.
Aiempi kommenttini sai huonon vastaanoton. Johtuu varmaan siitä, että oletin myös tämmöisten itsestäänselvien asioiden olevan ihmisillä kunnossa. Siispä uusi yritys:
Ei ne naiset niin kummia vaadi. ÄLÄ OLE KAMALA ÖLLÖ ILJETYS LUUSERI HULLU. Sitten vähän kehuja, kiusausta, hurmausta, ja pane niitä kunnolla. Ei sillai et myöhemmin suhteessa nainen "joutuu antamaan seksiä"
Kyllä sä kuulostat ö-mapin jämäukolta, mutta jos sinäkin naisen olet joskus saanut niin ehkäpä ap:lla myös toivoa on joku löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija kirjoitti:
Miksi syödä mitään fine dining ruokaa tai hienopieruviinejä? Maksaa pirusti ja ei tuu ees täyteen. Ei meidän perhe koskaan käynyt missään ravintoloissa syömässä ja on opetettu että ruuan kanssa juodaan vettä tai limsaa. Ei kaljaa eikä viiniä.
Nii en oo oikeestaan väittänytkään, että joisin ruokajuomana viiniä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija kirjoitti:
Nii en oo oikeestaan väittänytkään, että joisin ruokajuomana viiniä. :)
Mut jos kotiokkin ostaa viiniä niin ei sen tartte olla mitään punkkua tai muuta. Viiniä juodaan vaan että tullaan känniin ja siihen riittää pullo Omppu viiniä ja vähän kaljaa.
"Miten silmäpelillä tehdään aloite? Tuntuis minusta kiusalliselta. Tykkään jutella.
N50"
Ei harmainta aavistusta. Useimmat eivät edes ymmärrä, mitä tekevät. Kokevat jonkun miehen uhaksi ja alkavat "pelaamaan" jotain silmäpeliä. Fiksua. Sillä lailla saa sen psykon kimppuunsa varmasti. Ihmisillä yleensäkin on mennyt täydellisesti kyky kommunikoida muiden ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija kirjoitti:
No meillä mies käy fine diningeissa, kun firma maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä ainakin olen saanut todella laadukasta seuraa. Todellakin saan haluamani jos kaiken maan kitisijät lopettavat naisten perässä juoksemisen! 😁
Onnenpotkuhan se kaikille naisille on kun surkeaa materiaalia jää pois. Kaikki naiset toivovat sitä, että miehet olisivat valikoivampia, siinä säästyisi paljolta ikävältä. "
Et saa. Fakta. Saat hetken seuraa sellaisesta joka suostuu pelleilyysi. Kukaan itseään kunnioittava ei sinuun koskisi.
Ikävä särkeä fantasiasi, mutta kyllä saan, ja olen myös ilmeisen toivottua seuraa. 😊
No jos välttämättä haluat saada pakit, tule pokaamaan mua. Et voisi vähempää kiinnostaa. Olet ylimielinen. Omahyväinen. Itsekeskeinen. Kaikkea sellaista, jonka kanssa ei perhettä perusteta. Tai pysyvää parisuhdetta muodosteta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaisin jonkun kouluttamattoman lyhyen häviäjän, kun voin saada komean ja pitkän menestyjän?
Vastaa ap.
Puhuiko aloittaja häviäjistä? Aika kurjaa kielenkäyttöä, lisäksi fiksun naisen ei tarvitse alentaa toisia, joten en usko sinun olevan kovin tasokas itsekään.
Ei kuulu. Kukaan ei ole velvollinen kelpuuttamaan kumppanikseen sellaista kumppania, jota ei halua. Eikä kumppani tai seksi ole ihmisoikeus. Ymmärrätkö ap? Jos haluat löytää kumppanin niin kannattaa ottaa ihan erilainen asenne. Naisia mollaamalla ja jalkaa polkemallako ajattelit kumppanin löytää? Ei tule toimimaan.
"Me emme ole täällä jumissa. Sinä olet. Noine ajatuksinesi. Suomen laissa kriminalisoitu ja oikeudessa todettu tuomio korvauksineen eri juttu mutta koska ei mainittu mitä tuo epäinhimillinen kohtelu on ennen kommentointia niin me emme voi tietää mistä hevonstananprkleen velasta sinä puhut. "
Söpöä kun trollilla menee pinna.
Pitää lopettaa. Työt odottavat tekijäänsä. Palkkatyöt.
Itse olen klassisen komea ja pitkä mies. Olen muuten aikamoinen luuseri, ei ole kuin ammattikoulututkinto ja palkkakin on huono. Silti kumppaneita ja kiinnostuneita naisia on riittänyt. Pinnallisuutta? Kyllä vain.