Miesystävä käyttäytyy oudosti, epäilen pettämistä
Olen seurustellut miesystäväni kanssa vuoden, on ns "hyvä" mies ainakin paperilla. Mutta en pysty työntämään pois ajatusta että pettäisi minua, minulla ollut tämä olo melkein alusta asti vaikka todisteita ei ole. Esimerkkejä:
- pesee lakanansa usein, ei välttämättä pese kuitenkaan esim pussilakanoita yleensä samalla eikä ole muuten mikään siivousintoilija todellakaan. Tänään kävin asunnossaan ja lakanassa oli pari pientä tahraa sillä puolella jolla ei nuku vaikka en itse ole ollut siellä yötä pitkään aikaan. Ja itse asiassa muistan sen kerran kun viimeksi n viikko sitten lakana oli taas pesussa, mitä ihmettelin.
- kerran näin hänet ajamassa autolla aivan omituisessa paikassa vaikka hänen piti olla aivan muualla, selitti sen jollain tapaa ja sanoi olevansa menossa takaisin sinne missä olisi pitänyt olla, mutta tuo reitti oli aivan omituinen (saattaa olla melkoisen hajamielinen kyllä)
- yhteen aikaan piti koko ajan puhelinta näyttö alaspäin, selitys oli se että ei halua tulla koko ajan häirityksi työkaverien ym taholta
- ylläpitää vähän epämääräisiä ystävyyksiä parin naisen kanssa joista kerran yritin kuulustella mutta hermostui minulle asiasta, emmekä ole onnistuneet keskustelemaan järkesvästi siitä aiheesta että minulla ei ole luottavainen ja turvallinen olo hänen kanssaan näistä syistä.
Eli mitä sanotte, pitäisikö jättää tuo sika? Olemme ihan aikuisia, edelliset avioliitot jo takana. Esimerkiksi tuo lakanan jatkuva pesu ihmetyttää.
Kommentit (113)
Erikoista. Mies ei tod vaihda lakanoita noin usein, varsinkaan jos ei ole muuten neuroottisen siisti. Miten muuten tapasitte?
Vierailija kirjoitti:
Eikö täällä ole enää ketään järkeviä...
ap
Itse voit aloittaa järjen käytön.
Vierailija kirjoitti:
Huono merkki, että sinulla on alusta asti ollut tuollainen tunne. Pakko on esittää kysymys, että miksi olet mennyt hänen kanssaan yksiin, jos alusta asti olet häntä kerran epäillyt?
Pidin häntä niin ihanana, ajattelin ihan aluksi että olen löytänyt aidosti hyvän miehen. Olen ehkä epätoivoisen rakastunut. Osittain tämä epäilys tulee varmaankin siitä että en tunne hänen rakkauttaan vaikka hän sanoo rakastavansa, hän on sellainen rauhallinen ja vähäeleinen ilmaisultaan.
ap
Ei widdu mikä ihminen ap on. Kyttää miehen liikkeitä ja jopa ajaa autolla paikassa missä ei pitäisi olla. Ja kaikista pahinta on tutkia lakanoita, että oikein pieni tahra löytyi "millä puolen ei nuku" mistä tiedät missä nukkuu kun et ole paikalla
Vierailija kirjoitti:
Tuliko sinulle ero pettämisen vuoksi edellisestä liitostasi? Olisiko niin että olet jättänyt asiat käsittelemättä tunnepuolelle ja nyt projisoit sitä tähän uuteen suhteeseen.
Tämä on todennäköisempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri noista samoista merkeistä olisi itsekin pitänyt aikoinaan tajuta pettäminen, mutta en halunnut uskoa itseäni. Hyvä merkki on, jos suuttuu kyselemisestä. Sain usein kuulla olevani kohtuuton, kun kyseealaistin asioita. Onko mies pitkiä aikoja vastaamatta? Omani jätti aina vastaamatta ja soitti hetken päästä. Meni pihalle puhumaan, kun toinenkaan nainen ei tiennyt minusta. Lähti myös kotona "hakemaan jotain autosta" ja viipyi vartin. Eli siis puhui sen toisen naisen kanssa silloin puhelimessa.
Monia muitakin outouksia huomaan näin jälkikäteen, joista olisi pitänyt ymmärtää. Tai ymmärsinkin, mutta kun toinen kiisti kaiken, kunnes sain konkreettisia todisteita.
Ei ole pitkiä aikoja vastaamatta, viesteihin vastaaminen saattaa kestää mutta puhelimeen vastaa käytännössä aina heti. Muutaman kerran perunut mun luokse tulon kun ei ole jaksanut lähteä tänne. Ei outoja puhe
EI ole jaksanut lähteä tänne.... just joo,niinpä!
Vierailija kirjoitti:
Ei widdu mikä ihminen ap on. Kyttää miehen liikkeitä ja jopa ajaa autolla paikassa missä ei pitäisi olla. Ja kaikista pahinta on tutkia lakanoita, että oikein pieni tahra löytyi "millä puolen ei nuku" mistä tiedät missä nukkuu kun et ole paikalla
Mikä tomppeli olet ? ? Mies se ajoi sillä autolla 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko sinulle ero pettämisen vuoksi edellisestä liitostasi? Olisiko niin että olet jättänyt asiat käsittelemättä tunnepuolelle ja nyt projisoit sitä tähän uuteen suhteeseen.
Tämä on todennäköisempi vaihtoehto.
Taas käänsitte ympäri kerrotun 🙄 Miehet asialla
Vierailija kirjoitti:
Mäkin kiinnitin huomiota tahraan. Jos se on pinttynyt kiinni lakanaan eli syntynyt aiemmin, niin se on hyvin voinut tulla miehen puolelta lakanaa, sillä ei lakanoita asetella aina samoinpäin, etenkään miehet. Ja mies on vaihtanut puhtaat lakanat, koska ap on tullut kylään. En näe tuossa mitään pettämistä. Se suuttuminen voi kertoa jostain salailusta
Aika selvää mielestäni on, että vaikka ei toisen naisen kanssa pettäisi niin jotain joka tapauksessa salailee.