Miesystävä käyttäytyy oudosti, epäilen pettämistä
Olen seurustellut miesystäväni kanssa vuoden, on ns "hyvä" mies ainakin paperilla. Mutta en pysty työntämään pois ajatusta että pettäisi minua, minulla ollut tämä olo melkein alusta asti vaikka todisteita ei ole. Esimerkkejä:
- pesee lakanansa usein, ei välttämättä pese kuitenkaan esim pussilakanoita yleensä samalla eikä ole muuten mikään siivousintoilija todellakaan. Tänään kävin asunnossaan ja lakanassa oli pari pientä tahraa sillä puolella jolla ei nuku vaikka en itse ole ollut siellä yötä pitkään aikaan. Ja itse asiassa muistan sen kerran kun viimeksi n viikko sitten lakana oli taas pesussa, mitä ihmettelin.
- kerran näin hänet ajamassa autolla aivan omituisessa paikassa vaikka hänen piti olla aivan muualla, selitti sen jollain tapaa ja sanoi olevansa menossa takaisin sinne missä olisi pitänyt olla, mutta tuo reitti oli aivan omituinen (saattaa olla melkoisen hajamielinen kyllä)
- yhteen aikaan piti koko ajan puhelinta näyttö alaspäin, selitys oli se että ei halua tulla koko ajan häirityksi työkaverien ym taholta
- ylläpitää vähän epämääräisiä ystävyyksiä parin naisen kanssa joista kerran yritin kuulustella mutta hermostui minulle asiasta, emmekä ole onnistuneet keskustelemaan järkesvästi siitä aiheesta että minulla ei ole luottavainen ja turvallinen olo hänen kanssaan näistä syistä.
Eli mitä sanotte, pitäisikö jättää tuo sika? Olemme ihan aikuisia, edelliset avioliitot jo takana. Esimerkiksi tuo lakanan jatkuva pesu ihmetyttää.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
kerran näin hänet ajamassa autolla aivan omituisessa paikassa vaikka hänen piti olla aivan muualla, selitti sen jollain tapaa ja sanoi olevansa menossa takaisin sinne missä olisi pitänyt olla, mutta tuo reitti oli aivan omituinen (saattaa olla melkoisen hajamielinen kyllä)
Mun mielestä tää on todella red flag sen lakanoiden pesun lisäksi. Voitko kertoa tästä tarkemmin. Missä hänen piti olla ja miten sä olit siellä aivan omituisessa paikassa, jossa hänkin sitten oli? Millainen alue?
Vierailija kirjoitti:
Juuri noista samoista merkeistä olisi itsekin pitänyt aikoinaan tajuta pettäminen, mutta en halunnut uskoa itseäni. Hyvä merkki on, jos suuttuu kyselemisestä. Sain usein kuulla olevani kohtuuton, kun kyseealaistin asioita. Onko mies pitkiä aikoja vastaamatta? Omani jätti aina vastaamatta ja soitti hetken päästä. Meni pihalle puhumaan, kun toinenkaan nainen ei tiennyt minusta. Lähti myös kotona "hakemaan jotain autosta" ja viipyi vartin. Eli siis puhui sen toisen naisen kanssa silloin puhelimessa.
Monia muitakin outouksia huomaan näin jälkikäteen, joista olisi pitänyt ymmärtää. Tai ymmärsinkin, mutta kun toinen kiisti kaiken, kunnes sain konkreettisia todisteita.
Ei ole pitkiä aikoja vastaamatta, viesteihin vastaaminen saattaa kestää mutta puhelimeen vastaa käytännössä aina heti. Muutaman kerran perunut mun luokse tulon kun ei ole jaksanut lähteä tänne. Ei outoja puheluita mutta tuo puhelimen alaspäin pitäminen ihmetytti. Jostain syystä kuitenkin lopettanut sen viime aikoina.
ap
Mäkin pesen usein aluslakanan pelkästään. Esim. helteillä ei sama pussilakan peittona. Miten viitit kytätä toisen lakanoita. Huhhuh!
Vierailija kirjoitti:
Juuri noista samoista merkeistä olisi itsekin pitänyt aikoinaan tajuta pettäminen, mutta en halunnut uskoa itseäni.
Onko mies pitkiä aikoja vastaamatta? Omani jätti aina vastaamatta ja soitti hetken päästä. Meni pihalle puhumaan, kun toinenkaan nainen ei tiennyt minusta.
:D
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pitkiä aikoja vastaamatta, viesteihin vastaaminen saattaa kestää mutta puhelimeen vastaa käytännössä aina heti. Muutaman kerran perunut mun luokse tulon kun ei ole jaksanut lähteä tänne. Ei outoja puheluita mutta tuo puhelimen alaspäin pitäminen ihmetytti. Jostain syystä kuitenkin lopettanut sen viime aikoina.
ap
Osasi kytkeä pop up notificationit pois tuon naisen kohdalta. Eli nainen voi tykittää viestiä, mutta näyttö pysyy tyhjänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kerran näin hänet ajamassa autolla aivan omituisessa paikassa vaikka hänen piti olla aivan muualla, selitti sen jollain tapaa ja sanoi olevansa menossa takaisin sinne missä olisi pitänyt olla, mutta tuo reitti oli aivan omituinen (saattaa olla melkoisen hajamielinen kyllä)
Mun mielestä tää on todella red flag sen lakanoiden pesun lisäksi. Voitko kertoa tästä tarkemmin. Missä hänen piti olla ja miten sä olit siellä aivan omituisessa paikassa, jossa hänkin sitten oli? Millainen alue?
Mä palasin töistä aiottua aiemmin. Hänen piti olla palaverissa toisella puolella kaupunkia mutta tuli mun kodin lähistöllä vastaan. Sanoi hakeneensa mun kämpille unohtuneita tavaroita ja oli menossa takaisin sinne palaveriin. Oli kuitenkin ajamassa palaveriin outoa kiertoreittiä. Kysyin tästä reitistä ja väitti ajaneensa vahingossa tuon kiertoreitin suuntaan (osittain sama reitti millä ajaisi mun luota omaan kotiinsa) mutta väitti olevansa ajamassa takaisin palaveriin. Ei myöskään ollut tekstannut että hei haen sun luota ne unohtuneet tavarat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä palasin töistä aiottua aiemmin. Hänen piti olla palaverissa toisella puolella kaupunkia mutta tuli mun kodin lähistöllä vastaan. Sanoi hakeneensa mun kämpille unohtuneita tavaroita ja oli menossa takaisin sinne palaveriin. Oli kuitenkin ajamassa palaveriin outoa kiertoreittiä. Kysyin tästä reitistä ja väi
Mitä nämä niin erityiset tavarat mahtoi olla, että niitä tarvittiin kesken palaverin tai heti niiden jälkeen?
MeVoimanaiset-lehden mukaan tuohan on ihan selvä narsisti .
Jos et ole krooninen päänsärkypihtari ja pidät huolen ettei miehelläsi riitä paukkuja vieraissa käymiseen niin ei varmasti petä.
Tosimies ei lakanoita pese. Eikä kalsareita.
JÄTÄ SE SIKA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten on kyse jostain muusta kuin pettämisestä.
Useimmiten on kyse nimenomaan pettämisestä.
Näinhän se on. Normaali ihminen ei hermostu luottamukseen ja rehellisyyteen liittyvistä keskusteluista.
Sen sijaan sarjapettäjä joka vuosikausia tarvitsee huomiota itselleen ja tekojensa hyväksyntää tekee aivan mitä tahansa saadakseen sitä.
Provosoi, uhriutuu, kylvää vihaa. Koska hiljaisuus ja itsensä kanssa oleminen on asia mitä sellainen ei kestä. Vaan romahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä palasin töistä aiottua aiemmin. Hänen piti olla palaverissa toisella puolella kaupunkia mutta tuli mun kodin lähistöllä vastaan. Sanoi hakeneensa mun kämpille unohtuneita tavaroita ja oli menossa takaisin sinne palaveriin. Oli kuitenkin ajamassa palaveriin ou
Lainaukset eivät taas toimi mutta nämä "erityiset tavarat" oli muistaakseni joku toripaketti jota oli viemässä postiin ja joka oli unohtunut mun luokse.
"Lainaukset eivät taas toimi mutta nämä "erityiset tavarat" oli muistaakseni joku toripaketti jota oli viemässä postiin ja joka oli unohtunut mun luokse."
En usko ollenkaan!
Tiesitkö edes, että oli myymässä jotain torissa? Näitkö tori ilmoituksen? Näitkö oston tapahtuneen (oliko torissa vaihdettu viestejä)? Näitkö postin tositteen, että tuote on postitettu? Mikä tämä näin tärkeä tavara muka oli, että sitä lähdetään hakemaan ihan kesken palaverin ja postittamaan? Osasiko hän yksilöidä siis myymänsä tavaran, jota säilytti sun luona? Tarkistitko, että tavara x tosiaan on nyt kadonnut asunnostasi?
En usko, että hän myi mitään, en usko, että hän oli sun kämpässä käymässä kesken palaverin.
Uskon, että mitään palaveria ei oikeasti ollutkaan, vaan kusetti sulle, että on palaverissa. Sitten hän hyppäsi autoon ja meni salaa tapaamaan salarakastaan, joka sattuu näköjään asumaan lähettyvilläsi. Ja sitten hän keksi sulle hätäpäissään valheen, sillä ei odottanut, että jää kiinni, koska luuli sun olevan vielä töissä eikä todistamassa tätä kun hän ajelee siellä, vaikka sulle sanoi olevansa palaverissa.
Mistään työstä eikä palaverista lähdetä kesken kaiken postittamaan jotain tori kamaa. Hei valoja päälle nyt.
Kyllä se pettää.
Vierailija kirjoitti:
"Lainaukset eivät taas toimi mutta nämä "erityiset tavarat" oli muistaakseni joku toripaketti jota oli viemässä postiin ja joka oli unohtunut mun luokse."
En usko ollenkaan!
Tiesitkö edes, että oli myymässä jotain torissa? Näitkö tori ilmoituksen? Näitkö oston tapahtuneen (oliko torissa vaihdettu viestejä)? Näitkö postin tositteen, että tuote on postitettu? Mikä tämä näin tärkeä tavara muka oli, että sitä lähdetään hakemaan ihan kesken palaverin ja postittamaan? Osasiko hän yksilöidä siis myymänsä tavaran, jota säilytti sun luona? Tarkistitko, että tavara x tosiaan on nyt kadonnut asunnostasi?
En usko, että hän myi mitään, en usko, että hän oli sun kämpässä käymässä kesken palaverin.
Uskon, että mitään palaveria ei oikeasti ollutkaan, vaan kusetti sulle, että on palaverissa. Sitten hän hyppäsi autoon ja meni salaa tapaamaan salarakastaan, joka sattuu näköjään asumaan lähettyvilläsi. Ja
Muistan sen paketin, tai se oli kangaskassissa eli en varsinaisesti nähnyt sitä. Ja oli ajamassa ikään kuin mun kotoa pois ja kohti enemmänkin omaa kotiaan kuin sitä kokousta, joka oli sellainen iso kokous jossa hänellä oli kuuntelijan rooli. Eniten ihmetytti se että ei ollut esim tekstannut että "paketti unohtui, haen sen sun kotoa". Mutta joo, jotain mätää tässä taitaa olla.
ap
Yritä muistella tämän vuoden aikana muita outouksia.
Mitä hän on siis sanonut syyksi, että miksi sitä aluslakanaa nimenomaan pitää hinkuttaa pesukoneessa, eikä tyynyliinoja ja pussilakanoita??
Mielestäni on erittäin outoa, että sinun puolellasi sitä sänkyä oli kerran tahra.
Tuosta pelkästä aluslakanoiden pesusta tulee mieleen, että panee jotain muijaa siinä sängyllä ja peitot on sysätty kokonaan syrjään. Päätä ei hinkuteta tyynyillä, jos vedellään takaapäin jne.
Ei siis tarvetta pestä peittoja ja tyynyjä. Varmaan sen verran lentää eritteitä siihen lakanalle, että sitten pesee sen pelkän lakanan eli todisteet pettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Yritä muistella tämän vuoden aikana muita outouksia.
Mitä hän on siis sanonut syyksi, että miksi sitä aluslakanaa nimenomaan pitää hinkuttaa pesukoneessa, eikä tyynyliinoja ja pussilakanoita??
Mielestäni on erittäin outoa, että sinun puolellasi sitä sänkyä oli kerran tahra.
Tuosta pelkästä aluslakanoiden pesusta tulee mieleen, että panee jotain muijaa siinä sängyllä ja peitot on sysätty kokonaan syrjään. Päätä ei hinkuteta tyynyillä, jos vedellään takaapäin jne.
Ei siis tarvetta pestä peittoja ja tyynyjä. Varmaan sen verran lentää eritteitä siihen lakanalle, että sitten pesee sen pelkän lakanan eli todisteet pettämisestä.
Muita outouksia ei oikein ole kuin nämä mitkä ekassa viestissä mainitsin, oikein yritin itse itselleni listata ne kaikki. En ole kysynyt aluslakanan pesemisestä, kun hermostui jo siitä kun kyselin näistä "ystävistä" ja tuosta oudosta reitistä hermostui kanssa kun siitä myöhemmin hänelle avauduin että herätti minussa epäluuloja.
ap
Sitä tavallaan ihmettelen että "avoimesti" pesee sitä lakanaa, miksei vain vähin äänin vaihda toiseen.
ap
Osta airtagi ja laita se miehen autoon. Jos oudot reitit ja valehtelu lisääntyy niin sitten siinä on jotain hämärää. Tosin jos joutuu airtagin ostamista edes pohtimaan niin mielestäni silloin pitäisi jo erota...
Ei pese kuitenkaan pussilakanoita tai tyynyliinoja samalla, pelkkää lakanaa vain. Eikä ole muuten erityisen siisti tai ainakaan puhtausintoinen, pölypallot pyörivät nurkissa