Miesystävä käyttäytyy oudosti, epäilen pettämistä
Olen seurustellut miesystäväni kanssa vuoden, on ns "hyvä" mies ainakin paperilla. Mutta en pysty työntämään pois ajatusta että pettäisi minua, minulla ollut tämä olo melkein alusta asti vaikka todisteita ei ole. Esimerkkejä:
- pesee lakanansa usein, ei välttämättä pese kuitenkaan esim pussilakanoita yleensä samalla eikä ole muuten mikään siivousintoilija todellakaan. Tänään kävin asunnossaan ja lakanassa oli pari pientä tahraa sillä puolella jolla ei nuku vaikka en itse ole ollut siellä yötä pitkään aikaan. Ja itse asiassa muistan sen kerran kun viimeksi n viikko sitten lakana oli taas pesussa, mitä ihmettelin.
- kerran näin hänet ajamassa autolla aivan omituisessa paikassa vaikka hänen piti olla aivan muualla, selitti sen jollain tapaa ja sanoi olevansa menossa takaisin sinne missä olisi pitänyt olla, mutta tuo reitti oli aivan omituinen (saattaa olla melkoisen hajamielinen kyllä)
- yhteen aikaan piti koko ajan puhelinta näyttö alaspäin, selitys oli se että ei halua tulla koko ajan häirityksi työkaverien ym taholta
- ylläpitää vähän epämääräisiä ystävyyksiä parin naisen kanssa joista kerran yritin kuulustella mutta hermostui minulle asiasta, emmekä ole onnistuneet keskustelemaan järkesvästi siitä aiheesta että minulla ei ole luottavainen ja turvallinen olo hänen kanssaan näistä syistä.
Eli mitä sanotte, pitäisikö jättää tuo sika? Olemme ihan aikuisia, edelliset avioliitot jo takana. Esimerkiksi tuo lakanan jatkuva pesu ihmetyttää.
Kommentit (113)
Kyllä aika monet saisi jättää kumppaninsa jos nuo merkit ovat varmaa pettämistä. Mutta tee se miltä tuntuu ellei mies ehdi jättää sinua sit'ä ennen tuon käytöksesi takia.
Täältä et vastausta saa vaikka yksi tai kaksi ihmistä vastailee jatkuvasti ja yllyttää. Kukaan muu ei tunne teitä ja kaikki vain arvelevat ja luovat mielikuvia omaa historiaan peilaten, ja ne ovat yleensä katkeroituneita ihmisiä jotka ovat varmoja muiden asioista ja että siellä tapahtuu myös niin kuin heille kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä tavallaan ihmettelen että "avoimesti" pesee sitä lakanaa, miksei vain vähin äänin vaihda toiseen.
ap
On se nyt jumaLAUta että mies AVOIMESTI pesee lakanaa! IlmSELVÄÄ petturuutta! JÄTÄ se sika!
Kiitos nauruista 😂
ap
Yleensä noi epäilyt ei tuu tyhjästä. Ja ihmisellä on sellainenkin asia kuin intuitio. Jos aavistat, että jokin on pielessä, yleensä jotain on pielessä.
Liian omituisia selityksiä. Kyllä se intuitio kertoo, jos tyyppiin ei voi luottaa. Usko itseäsi ja lähde lätkimään.
Miksi olla suhteessa, jossa ei ole luottamusta?
Suhde perustuu luottamukseen. Jos sitä ei ole, ei ole mitään. On todella kuluttavaa epäillä toista koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
ylläpitää vähän epämääräisiä ystävyyksiä parin naisen kanssa joista kerran yritin kuulustella mutta hermostui minulle asiasta, emmekä ole onnistuneet keskustelemaan järkesvästi siitä aiheesta että minulla ei ole luottavainen ja turvallinen olo hänen kanssaan näistä syistä.
Mun mielestä sun pitäis kiinnittää tähän paljon huomiota. Voitko kertoa enemmän, millä lailla epämääräisiä ystävyyksiä?
Mies on hyvä "paperilla" mutta onko hän hyvä mies juuri sinulle? Onko teillä hauskaa yhdessä, meneekö ajatukset ja tulevaisuudensuunnitelmat yhteen? Eteneekö suhde jotenkin vai junnaako paikallaan? Vaikuttaako mies vilpittömän ihastuneelta juuri sinuun? Haluaako nähdä paljon, tavata myös ystäviä, perhettä jne.?
Nuo ovat paljon ratkaisevampia asioita kun mietit sitä miten todennäköistä on että pettää.
Tämä keskustelu on ihana, kuin vanha kunnon aion varjostaa miestäni. Kangaskassissa olevat toripaketit ja muut, ei poliittisia trolleja
Ap:n puolesta olen pahoillani. Yrittäisin puhua miehen kanssa, ja jos silti epäilyttää lopettaisin suhteen. Lakanoiden vekslaaminen liittyy mielestäni jälkien peittelyyn. Normaali mies vaihtaa ne maksimissaan kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Mies on hyvä "paperilla" mutta onko hän hyvä mies juuri sinulle? Onko teillä hauskaa yhdessä, meneekö ajatukset ja tulevaisuudensuunnitelmat yhteen? Eteneekö suhde jotenkin vai junnaako paikallaan? Vaikuttaako mies vilpittömän ihastuneelta juuri sinuun? Haluaako nähdä paljon, tavata myös ystäviä, perhettä jne.?
Nuo ovat paljon ratkaisevampia asioita kun mietit sitä miten todennäköistä on että pettää.
Meillä on sikäli hyvä suhde että meillä on tosi hyviä keskusteluita ja hyvää seksiä, mielestäni viihdymme yhdessä. Tulevaisuudesta en ole varma, siitä ei ole oikein puhuttu, tuntuu että suhde ei ole vielä sillä tasolla. Sekin minua tässä varmaan hiertää jollain tapaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ylläpitää vähän epämääräisiä ystävyyksiä parin naisen kanssa joista kerran yritin kuulustella mutta hermostui minulle asiasta, emmekä ole onnistuneet keskustelemaan järkesvästi siitä aiheesta että minulla ei ole luottavainen ja turvallinen olo hänen kanssaan näistä syistä.
Mun mielestä sun pitäis kiinnittää tähän paljon huomiota. Voitko kertoa enemmän, millä lailla epämääräisiä ystävyyksiä?
Vanhan kaveriporukan naispuolisia jäseniä joista toisen kanssa joskus heilasteli. Ilmeisesti tekstailevat toisinaan tai jotain tämäntyyppistä, olen tavannut heidät ohimennen yksissä isoissa juhlissa. Mutta tästä kaveruuden laadusta ei oikein selviä että millaista on, vaikka olen kysynyt.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu on ihana, kuin vanha kunnon aion varjostaa miestäni. Kangaskassissa olevat toripaketit ja muut, ei poliittisia trolleja
Ap:n puolesta olen pahoillani. Yrittäisin puhua miehen kanssa, ja jos silti epäilyttää lopettaisin suhteen. Lakanoiden vekslaaminen liittyy mielestäni jälkien peittelyyn. Normaali mies vaihtaa ne maksimissaan kerran kuussa.
Kiitos, itsellekin tuli mieleen että tästä olisi aineksia vauva-klassikoksi (mies vaihtaa lakanat liian usein) mutta enpä taitaisi haluta päätyä ongelmineni klassikkoketjuksi 😃
ap
Vierailija kirjoitti:
Vanhan kaveriporukan naispuolisia jäseniä joista toisen kanssa joskus heilasteli. Ilmeisesti tekstailevat toisinaan tai jotain tämäntyyppistä, olen tavannut heidät ohimennen yksissä isoissa juhlissa. Mutta tästä kaveruuden laadusta ei oikein selviä että millaista on, vaikka olen kysynyt.
ap
Just. Kaveruuden laadusta ei selvää, vaikka olet kysynyt?!?!?!? Haistan palaneen käryä...
Mielestäni ei oo tuulesta temmattuu nää sun epäilyt kyllä ny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hermostuminen on normaali puolustusreaktio silloin, kun ei äkkiä keksi hyvää valhetta selittämään asiaa ja tuntee näin ollen olonsa uhatuksi.
... tai kun joutuu toistuvasti syytetyksi jostain, jota ei ole tehnyt.
Jumalavita että hermostuin kerran, kun puolisoni väitti minua syyttä valehtelijaksi, kun olin hölmöyttäni unohtanut tehdä tärkeän jutun ja hän sitten väitti minun tehneeni sen tahallaan kun en vain viitsinyt. Se on ollut ainoa kerta kun annoin hänelle (sanallisesti) oikein olan takaa takaisin. Teidän kirjoissanne tämä olisi ilmeisesti todistaneet hänen olleen oikeassa.
Olisikos tässä se syy?
Huono merkki, että sinulla on alusta asti ollut tuollainen tunne. Pakko on esittää kysymys, että miksi olet mennyt hänen kanssaan yksiin, jos alusta asti olet häntä kerran epäillyt?
nosto