Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ajattelee, että kaikki keski-iässä eronneet naiset riehaantuu panemaan useiden miesten kanssa?

Vierailija
27.08.2025 |

Täällä oli aiemmin ketju Iltasanomien jutusta missä joku Inari oli riehaantunut treffailemaan ja panemaan ympäri Lappia. Fiktiivisen kirjankin on kirjoittanut aiheesta.

Itse tulin kylmästi jätetyksi 44-vuotiaana. Ero järkytti mua todella pahasti. Ei todellakaan ollut mielessä ensimmäisenä alkaa treffailemaan ja panemaan ties keiden kanssa. Kun erosta oli parisen kuukautta, niin otin yhteyttä vanhaan tuttuun ja meidän seksisuhde on jatkunut tähän päivään asti. Yksi Tinder-pano on ollut tänä aikana ja totesin, että ei ole mun juttu. Yhden kanssa kävin ihan vain treffeillä ja olen todennut, että ei ole mun juttu lähteä edes pelkälle kahville täysin tuntemattomien kanssa. Nykypäivän nettideittailu ei ole yhtään mun juttu. 

Mua ei todellakaan kiinnosta seksi vaihtuvien kumppaneiden kanssa. Mielummin seksiä tämän yhden miehen kanssa joka on tuttu ja turvallinen. Tietää mistä mä pidän ja tunnemme kuitenkin toisemme muutenkin kuin seksin osalta. 

Parisuhdetta tuskin enää pystyn ajattelemaankaan. En usko enää rakkauteen ja parisuhteeseen. Sitten kun tuo seksisuhde joskus päättyy, niin jään ilman seksiäkin. Kun nyt edes 50v asti saisi seksiä. Ja ei, masturbaatio ei korvaa seksiä osaavan miehen kanssa. Mikään lelu ei korvaa aitoa vehjettä. Mieheltä saa myös kosketusta, suutelua ja on kiihkoa. 

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sitten ap, jos sun ns. vanha kaverisi ei olisikaan halunnut seksisuhdetta sun kanssa? Olisi sanonut, että sori, mutta mua EI KIINNOSTA.

Vierailija
42/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei ole mitään pahaa, että on useampia kumppaneita. Kuten ei siinäkään, että sinulla on tuo säätö ilman tunteita. Miksi pitää ihmetellä muiden ratkaisuja? Mitä se sinulle kuuluu? Kukin elää tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä ei ole mitään pahaa, että on useampia kumppaneita. Kuten ei siinäkään, että sinulla on tuo säätö ilman tunteita. Miksi pitää ihmetellä muiden ratkaisuja? Mitä se sinulle kuuluu? Kukin elää tavallaan.

Miksi joidenkin on niin vaikea ymmärtää mitä otsikossa kysytään?

Vierailija
44/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niinpä. se kun keski-ikäinen nainen ei enää itse päätä, että saako vai ei. yleensä humalaisia pubiukkoja loytyy, muttei enää ketään normaalia. parikymppisillä on markkinavalta tässä asiassa ja jo +35v alkaa jäämään jalkoihin.

Mitkään kännipanot ei kiinnosta mua. Kerran olin humalassa vakipanon kanssa, mutta totesin, että nautin seksista enemmän selvinpäin tai korkeitaan pari juoneena. Keskittyminen on parempaa kuin kännissä.

Kyllähän noita tarjokkaita seksiin olisi, mutta kun ei kiinnosta.

Ap

Eikö se ole epäreilua näitä muita halukkaita kohtaan, että kiellät heiltä ilon ja nautinnon?

Mitä ihmettä sä oikein selität? Mulla ei ole mitään velvollisuutta harrastaa seksiä jonkun kanssa jos en halua! Älyttömän typerä ajattelutapa sulla ja toivon mukaan olet vain typerä trolli!

Ap

Vierailija
45/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska te nyt näytätte niin hyvin ymmärtävän, niin miksette sitten vastaa otsikon kysymykseen. Yhtään ainoaa vastausta siihen kysymykseen ei ole tullut.

Vierailija
46/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnostanut mutta kuitenkin alkoi heti seksisuhde?! Vähän ristiriidassa tämä...

Voi luoja. Niin mua ei kiinnosta panna useiden eri miesten kanssa. Mua kiinnostaa seksi tämän yhden miehen kanssa. Miten ei voi aikuinen ihminen tajuta eroa näiden välillä? Eikä alkanut seksisuhde heti joten lopeta paskanjauhanta.

Ap

Vierailija
47/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä sitten ap, jos sun ns. vanha kaverisi ei olisikaan halunnut seksisuhdetta sun kanssa? Olisi sanonut, että sori, mutta mua EI KIINNOSTA.

Niin? Sitten ei olisi halunnut. Sitten olisin ehkä ilman seksiä. En mä silti alkaisi harrastamaan panemista ympäri kyliä. Ei ole mun juttu.

Ap

Vierailija
48/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole epäreilua näitä muita halukkaita kohtaan, että kiellät heiltä ilon ja nautinnon?

Ei ole muilta kielletty. Ne halukkaat voivat tehdä mitä haluavat.

Vierailija
49/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita sä ymmärtää, että tässä oli kyse siitä, että miksi jotlkut kuvittelee kaikkien eronneiden keski-ikäisten naisten toimivan samalla tavalla? Koittakaa nyt aikuiset ihmiset ymmärrä mitä otsikossa kysyttiin. Otsikon lisäksi kerroin omat kokemukset ja ajatukset. En missään kohtaa kritisoinut muita tai käskenyt tehdä kuten mä teen. Uskomatonta, että ei ymmärretä selvää suomen kieltä.

Ap

Vierailija
50/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska te nyt näytätte niin hyvin ymmärtävän, niin miksette sitten vastaa otsikon kysymykseen. Yhtään ainoaa vastausta siihen kysymykseen ei ole tullut.

Aivan!!

Vierailija
51/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut ajattelee, että kaikki keski-iässä eronneet naiset riehaantuu panemaan useiden miesten kanssa?

Vierailija
52/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut ajattelee, että kaikki

keski-iässä eronneet naiset riehaantuu panemaan useiden miesten kanssa?

Vierailija
53/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus riehaantuu, mutta noloa sitä on lehtien palstoilla ruveta repostelemaan.

En ole ainuttakaan eronneen ukon riehaantumista saanut lukea, sehän olis aivan kammottavaa ja hirveä somemyrsky alkaisi.

Vierailija
54/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatellaan siksi, kun vain heitä lehtiin haastatellaan.

En muista lukeneeni juttua, jossa eronnut nainen julistaa seksittömyyttän.

Vierailija
55/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin on pahaa ja syntiä.

- Moralisti

Vierailija
56/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sellainen riehaantuminen aika yleistä. Itsekin kokeilin muutamaa noin 15 vuotta nuorempaa. 

Vierailija
57/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tulin yllättäen jätetyksi hieman päälle nelikymppisenä, kun mies päätti vaihtaa minut parinkymmenen vuoden jälkeen toiseen naiseen. Siihen murentui luottamukseni kaikkeen.

Olen ollut jo viisi vuotta yksin. En ole edes kahvilla käynyt kenenkään kanssa. Järkytyin jättämisestä ja ydinperheen hajoamisesta niin pahasti, etten enää ikinä kykene mihinkään. En edes yhden illan panoihin. Ei voisi vähempää kiinnostaa. 

Minulla on sama. Kirjoitin että tiedät, meitä on, toivon sinulle kaikkea hyvää. 

Vierailija
58/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin, että vasta yli nelikymppisenä löysin hyvän seksin, kun tulin jätetyksi ja tilasin miehen korvikkeeksi satisfyerin. Mihin ikinä edes tarvitsin miestä? 

Vierailija
59/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi luulet? Kyllä se varmaan aika yleistä on jos on ollut saman kumppanin kanssa seksiä pitkään. Kunnes taas löytyy se sielunkumppani ja on saanut vapaana reilusti kokeilla eri asioita. 

Vierailija
60/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin nelikymppisenä ylipainoisena tätösenä ihmettelen, kuka hitto minut muka huolisi, vaikka tekisikin mieli paneskella ympäriinsä? Jotkut itseä 20 vuotta vanhemmat kaljaanmenevät papparaiset ehkä? Ei voisi vähempää kiinnostaa sellaisten kanssa peuhaaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi