Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ajattelee, että kaikki keski-iässä eronneet naiset riehaantuu panemaan useiden miesten kanssa?

Vierailija
27.08.2025 |

Täällä oli aiemmin ketju Iltasanomien jutusta missä joku Inari oli riehaantunut treffailemaan ja panemaan ympäri Lappia. Fiktiivisen kirjankin on kirjoittanut aiheesta.

Itse tulin kylmästi jätetyksi 44-vuotiaana. Ero järkytti mua todella pahasti. Ei todellakaan ollut mielessä ensimmäisenä alkaa treffailemaan ja panemaan ties keiden kanssa. Kun erosta oli parisen kuukautta, niin otin yhteyttä vanhaan tuttuun ja meidän seksisuhde on jatkunut tähän päivään asti. Yksi Tinder-pano on ollut tänä aikana ja totesin, että ei ole mun juttu. Yhden kanssa kävin ihan vain treffeillä ja olen todennut, että ei ole mun juttu lähteä edes pelkälle kahville täysin tuntemattomien kanssa. Nykypäivän nettideittailu ei ole yhtään mun juttu. 

Mua ei todellakaan kiinnosta seksi vaihtuvien kumppaneiden kanssa. Mielummin seksiä tämän yhden miehen kanssa joka on tuttu ja turvallinen. Tietää mistä mä pidän ja tunnemme kuitenkin toisemme muutenkin kuin seksin osalta. 

Parisuhdetta tuskin enää pystyn ajattelemaankaan. En usko enää rakkauteen ja parisuhteeseen. Sitten kun tuo seksisuhde joskus päättyy, niin jään ilman seksiäkin. Kun nyt edes 50v asti saisi seksiä. Ja ei, masturbaatio ei korvaa seksiä osaavan miehen kanssa. Mikään lelu ei korvaa aitoa vehjettä. Mieheltä saa myös kosketusta, suutelua ja on kiihkoa. 

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huonolla itsetunnolla varustettu nainen kokee eron myötä "peura ajovaloissa" -ilmiön ja alkaa vimmatun epätoivon lailla testaamaan omaa kelpaavuuttaan jakamalla tavaraansa estottomasti kaikkien niiden aiempien ex-mieheltä pihdattujien vuosienkin edestä, vai? Tätä he itse kutsuvat voimaantumiseksi. Eivät ottaneet voimaantumisessaan huomioon, että tosimies ei vakoa valitse. Ladallakin ajaa jos ei Mersun rattiin ole mahiksia. 

Vierailija
62/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ylipaino kaikille miehille mikään este ole.

Tavis miehet etsii tavis naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se paino tippuis avioliitossa niin voi olla että sitä eroakaan ei tulisi.

Vierailija
64/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se paino tippuis avioliitossa niin voi olla että sitä eroakaan ei tulisi.

Onhan ne kaljamahat aika ällöttäviä. Kyllä sitäkin tosin sietää jos olisi mukava luonne. Ei ollut. Nyt voi panna ketä huvittaa, jos huvittaa. Mukaviakin ihmisiä. 

Vierailija
65/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se on  lähes poikkeuksetta paneskelua ympäriinsä jos nainen sanoo " olin vähän levoton silloin " tai " etsin itseäni" . 

Vierailija
66/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronneet naiset napsii kirsikat kakuista: panokamuiksi hakevat mieluusti varattuja miehiä jolloin seksitautien riski on pienin ja treffaavat siinä sivussa myöskin mahdollisia uusia potentiaalisia kumppani kanditaatteja,

Bottom line on että nainen hakee aina seksinsä parisuhde statuksesta riippumatta aina vain laadukkaimmilta miehiltä kunnes ulkonäkö jättää pelistä pois kun nuoremmat menee ohitse.

Suurin osa miehistä ei naamallaan voi näin valkata naisia edes niitä panoseuraa etsiviäkään ja on hyvinkin tuurista kiinni saako sellaisen naisen itse iskettyä joka on jäänyt suosittujen miesten iskennältä rauhaan jostain syystä.

Vierailija
67/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eronneet naiset napsii kirsikat kakuista: panokamuiksi hakevat mieluusti varattuja miehiä jolloin seksitautien riski on pienin ja treffaavat siinä sivussa myöskin mahdollisia uusia potentiaalisia kumppani kanditaatteja,

Bottom line on että nainen hakee aina seksinsä parisuhde statuksesta riippumatta aina vain laadukkaimmilta miehiltä kunnes ulkonäkö jättää pelistä pois kun nuoremmat menee ohitse.

Suurin osa miehistä ei naamallaan voi näin valkata naisia edes niitä panoseuraa etsiviäkään ja on hyvinkin tuurista kiinni saako sellaisen naisen itse iskettyä joka on jäänyt suosittujen miesten iskennältä rauhaan jostain syystä.

Hyi hitto. Ei todellakaan. Puhu itsestäsi vaan.

Vierailija
68/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkut naiset on tosi seksuaalisia, eivät niin pelkää riskejä ja lähtevät tuollaisiin säätöihin.

En ole itse seksuaalinen, ilman nykyistä suhdetta en näkisi mitään tarvetta seksille. / N48

Vierailija
69/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vetää elämänsä alas pöntöstä monen vuoden ajan tylsän ja kiltin insinöörimiehen kanssa, niin kai sitä nyt saa vähän eron jälkeen hurjastella röyhkeämpien varmaotteisten miesten kanssa.

Vierailija
70/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niinpä. se kun keski-ikäinen nainen ei enää itse päätä, että saako vai ei. yleensä humalaisia pubiukkoja loytyy, muttei enää ketään normaalia. parikymppisillä on markkinavalta tässä asiassa ja jo +35v alkaa jäämään jalkoihin.

Mitkään kännipanot ei kiinnosta mua. Kerran olin humalassa vakipanon kanssa, mutta totesin, että nautin seksista enemmän selvinpäin tai korkeitaan pari juoneena. Keskittyminen on parempaa kuin kännissä.

Kyllähän noita tarjokkaita seksiin olisi, mutta kun ei kiinnosta.

Ap

Mistä niitä tarjokkaita saa? Itsekin olen vastikään eronnut 40+ nainen. Tinderit sun muut eivät vielä kiinnosta, mutta kuulemma muilla eronneilla naisilla käy niin, että miehiä tulee ovista ja ikkunoista muutenkin.

Vierailija
71/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vetää elämänsä alas pöntöstä monen vuoden ajan tylsän ja kiltin insinöörimiehen kanssa, niin kai sitä nyt saa vähän eron jälkeen hurjastella röyhkeämpien varmaotteisten miesten kanssa.

Saa. Tämä elämä on tehty elettäväksi. Kondomit on sitä varten, että voi suojautua. Mikä kenellekin sopii. Jos joku taas ei halua koskea eron jälkeen yhtään kehenkään, niin sekin on aivan ok. 

Vierailija
72/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloithan sinä paneskelemaan niin kuin muutkin kun aloitit seksisuhteen ilman aikomustakaan parisuhteeseen

Vierailija
73/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitähän äijät marisee mikä niiltä puuttuu.

Kuin pienet lapset ne kuvittelee, että kaikki muut saa ja minä en

(ja vähän niinhän se kyllä onkin, kaikki muut saa mutta te ette, laiskat, haisevat saatanat)

ota ne lääkkeet, jookos

Vierailija
74/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun huonolla itsetunnolla varustettu nainen kokee eron myötä "peura ajovaloissa" -ilmiön ja alkaa vimmatun epätoivon lailla testaamaan omaa kelpaavuuttaan jakamalla tavaraansa estottomasti kaikkien niiden aiempien ex-mieheltä pihdattujien vuosienkin edestä, vai? Tätä he itse kutsuvat voimaantumiseksi. Eivät ottaneet voimaantumisessaan huomioon, että tosimies ei vakoa valitse. Ladallakin ajaa jos ei Mersun rattiin ole mahiksia. 

Sitten kostomekko päälle 😆 Juna meni jo.

Vierailija
75/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloithan sinä paneskelemaan niin kuin muutkin kun aloitit seksisuhteen ilman aikomustakaan parisuhteeseen

Miten tyhmiä jotkut oikein on? Miten sä selviät elämässä kun ymmärrys on tuota tasoa?

Vierailija
76/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Ehkä ap ei ole sinut itsensä kanssa.

Ap on pelkästään tekopyhä.

Vierailija
77/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Ehkä ap ei ole sinut itsensä kanssa.

Ap on pelkästään tekopyhä.

Sä olet pelkästään tyhmä lehmä.

Vierailija
78/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö tosiaan ymmärrä eroa sen välillä, että harrastaa seksiä yhden kanssa tai useiden eri miesten kanssa? Miksi aina pitäisi kaikkien olla parisuhteessa? En mä ole mitään riehaantunut ja harrastanut seksiä ympäriinsä. Siitähän tässä oli kyse, että jotkut kuvittelee kaikkien eronneiden keski-ikäisten naisten paneskelevan ympäri kyliä. Ei näytä nyt millään joillakin menevän jakeluun asiat.

Ap

Vierailija
79/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä ajattelin heti ensiksi kun vaimo alkoi ehdottamaan avioeroa että nyt lähdetään Thaimaahan.

Otin sairaslomaa masennuksen ja kroonisen unettomuuden takia ja lähdin heti seuraavalla viikolla.

Vierailija
80/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi luulet? Kyllä se varmaan aika yleistä on jos on ollut saman kumppanin kanssa seksiä pitkään. Kunnes taas löytyy se sielunkumppani ja on saanut vapaana reilusti kokeilla eri asioita. 

Et sitten säkään ymmärtäny otsikon kysymystä. Ei mua suoraan sanottuna kiinnosta mitä te muut teette vaan se ihmetyttää, että kuvitellaan kaikkien naisten toimivan samalla tavalla. Tämä tulee monessa keskustelussa täällä esille, että kaikki naiset muka tekee aina samoin. Toki löytyy myös sitäkin, että kuvitellaan kaikkien miesten tekevän samalla tavalla asiassa kuin asiassa. Idioottimaista ajattelua tuollainen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi