Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ajattelee, että kaikki keski-iässä eronneet naiset riehaantuu panemaan useiden miesten kanssa?

Vierailija
27.08.2025 |

Täällä oli aiemmin ketju Iltasanomien jutusta missä joku Inari oli riehaantunut treffailemaan ja panemaan ympäri Lappia. Fiktiivisen kirjankin on kirjoittanut aiheesta.

Itse tulin kylmästi jätetyksi 44-vuotiaana. Ero järkytti mua todella pahasti. Ei todellakaan ollut mielessä ensimmäisenä alkaa treffailemaan ja panemaan ties keiden kanssa. Kun erosta oli parisen kuukautta, niin otin yhteyttä vanhaan tuttuun ja meidän seksisuhde on jatkunut tähän päivään asti. Yksi Tinder-pano on ollut tänä aikana ja totesin, että ei ole mun juttu. Yhden kanssa kävin ihan vain treffeillä ja olen todennut, että ei ole mun juttu lähteä edes pelkälle kahville täysin tuntemattomien kanssa. Nykypäivän nettideittailu ei ole yhtään mun juttu. 

Mua ei todellakaan kiinnosta seksi vaihtuvien kumppaneiden kanssa. Mielummin seksiä tämän yhden miehen kanssa joka on tuttu ja turvallinen. Tietää mistä mä pidän ja tunnemme kuitenkin toisemme muutenkin kuin seksin osalta. 

Parisuhdetta tuskin enää pystyn ajattelemaankaan. En usko enää rakkauteen ja parisuhteeseen. Sitten kun tuo seksisuhde joskus päättyy, niin jään ilman seksiäkin. Kun nyt edes 50v asti saisi seksiä. Ja ei, masturbaatio ei korvaa seksiä osaavan miehen kanssa. Mikään lelu ei korvaa aitoa vehjettä. Mieheltä saa myös kosketusta, suutelua ja on kiihkoa. 

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niinpä. se kun keski-ikäinen nainen ei enää itse päätä, että saako vai ei. yleensä humalaisia pubiukkoja loytyy, muttei enää ketään normaalia. parikymppisillä on markkinavalta tässä asiassa ja jo +35v alkaa jäämään jalkoihin.

Ne juopot akat kelpaavat pubiukoille.

Vierailija
22/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut riehaantuu ja jotkut ei. Mitä tämän sinun peppuasi niin kovasti kutittelee?

t. Eron jälkeen riehaantunut, sen jälkeen uudessa parisuhteessa jo 8 vuotta

Et sitten ymmärtänyt mun aloitusta. En kritisoinut muiden tekemisiä vaan sitä, että miksi jotkut kuvittelee kaikkien eronneiden keski-ikäisten naisten tekevän noin. Koita ihan ajatuksella lukea otsikko.

Ap

Otsikko oli juu noin, mutta otsikkosi ei vastannut sun muuta selostusta. Sinä aloit kertoa siitä, miten SINÄ et ole tehnyt niin. Ja minä kerroin, että minä taas olen tehnyt. Pysy itse aiheessa.

Niin mä kerroin mitä MÄ tunnen. En missään kirjoittanut, että muiden pitää tuntea ja tehdä samoin. Kovasti nyt sulla kolahti kun mä kerroin omista tuntemuksist

Sulla taas kolahti, kun MÄ kerroin tuntemuksistani;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menopaussi on tunteiden myllerrys aikaa kun hormoni tasapainot vaihtelee enenemissä määrin testosteroni pitoisemmaksi. Ei ole kummallista ollenkaan tuo mahdollisuus seksuaali viettien voimistumisesta?

Taitaa myllertää miehillä ihan normaalistikin.

Huono mies vie halut, hyvä rakastaja lisää niitä (vinkki äijille, jotka kitisee naisen pihtaamisesta). Miehissä on eroja ja vaihtamalla paranee.

Vierailija
24/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut riehaantuu ja jotkut ei. Mitä tämän sinun peppuasi niin kovasti kutittelee?

Et sitten ymmärtänyt mun aloitusta. En kritisoinut muiden tekemisiä vaan sitä, että miksi jotkut kuvittelee kaikkien eronneiden keski-ikäisten naisten tekevän noin. Koita ihan ajatuksella lukea otsikko.

Ap

Otsikko oli juu noin, mutta otsikkosi ei vastannut sun muuta selostusta. Sinä aloit kertoa siitä, miten SINÄ et ole tehnyt niin. Ja minä kerroin, että minä taas olen tehnyt. Pysy itse aiheessa.

Niin mä kerroin mitä MÄ tunnen. En missään kirjoittanut, että muiden pitää tuntea ja tehdä samoin. Kovasti n

No eikä kolahtanut vaan ärsyttää se kun sä tulet syyttelemään mua ja väkytät, että mitä se mun peppua kutittelee. Jos et ymmärrä lukemaasi, niin mene pois.

Ap

Vierailija
25/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin jotkut luulevat, että kaikki keski-ikäiset miehet on kaljamahaisia, huonosti käyttäytyviä, pitävät isoista tisseistä ja juoksee parikymppisten naisten perässä. Huomattavan suurella erolla yllä mainitut ei pidä paikkaansa, mutta näin vaan silti luullaan.

Ehkä pienenä agitaattorina tuohon sun kysymykseen toimii median pakonomainen tarve tehdä jatkuvasti juttuja noista riehaantuneista ikänaisista kuin se olisi joku tavoiteltava unelma jokaiselle naiselle vaikka näin ei tietenkään ole, mutta heidän voimaantumista (typerä termi) pidetään jotenkin hehkutuksen arvoisena.

Vierailija
26/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska useimmat riehaantuu. Eronnut nainen myös usein tekee jonkinlaisen kehoremontin, alkaa huolehtia ulkonäöstään ja on ainakin jonkin aikaa viehättävämmän näköinen kuin kulissiavioliitossaan räytyvä harmaavarpunen.

Hahaa, ei tarvitse riehaantua tai tehdä kehoremonttia. On aina huolehdittu omasta ulkonäöstä ja kunnosta. 

Vierailija
27/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin jotkut luulevat, että kaikki keski-ikäiset miehet on kaljamahaisia, huonosti käyttäytyviä, pitävät isoista tisseistä ja juoksee parikymppisten naisten perässä. Huomattavan suurella erolla yllä mainitut ei pidä paikkaansa, mutta näin vaan silti luullaan.

Ehkä pienenä agitaattorina tuohon sun kysymykseen toimii median pakonomainen tarve tehdä jatkuvasti juttuja noista riehaantuneista ikänaisista kuin se olisi joku tavoiteltava unelma jokaiselle naiselle vaikka näin ei tietenkään ole, mutta heidän voimaantumista (typerä termi) pidetään jotenkin hehkutuksen arvoisena.

Ikänaisista? Keski-ikäinen ei ole mikään ikänainen. 

Vierailija
28/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin mä kerroin mitä MÄ tunnen. En missään kirjoittanut, että muiden pitää tuntea ja tehdä samoin. Kovasti n

Sähän tässä aloit kiukutella ap:lle. Jos olet niin sinut omien valintojesi kanssa, niin miksi tulit tähän kiukuttelemaan? Ap vain kertoin omista tuntemuksistaan ja ajatuksistaan omalla kohdallaan. Ei hän käskenyt muiden tehdä samoin eikä hän moittinut muita. 

Vierailija
29/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kolmekymppisenä naisena selibaatissa pidän tuollaista säälittävänä. Ette eroa narkomaaneista. Noloa hinkuttaa sukuelimiään jonkun "tarpeen" varjolla.

Vierailija
30/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kolmekymppisenä naisena selibaatissa pidän tuollaista säälittävänä. Ette eroa narkomaaneista. Noloa hinkuttaa sukuelimiään jonkun "tarpeen" varjolla.

No totta kai sä olet selibaatissa koska kukaan ei huoli sua.

Vierailija
31/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka huono itsetunto on ihmisellä, jonka täytyy tuolla tavalla yrittää alentaa tavallisia ihmisiä yhdessä tärkeimmistä elämänalueista? Vai oletko vain narsisti?

Vierailija
32/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin mä kerroin mitä MÄ tunnen. En missään kirjoittanut, ett

Et sinä aloittaisi tällaista keskustelua, jollei sinua jokin omassa elämässäsi harmittaisi. Kovasti koitat nostaa itseäsi jalustalle, kun et halua panna tuntemattomien kanssa tai parisuhdetta. Mutta kun se paistaa läpi sun kirjoituksestasi, että et voi hyvin noin. 

Vierailija
33/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin mä kerr

Lopeta jo katkera typerys. Nyt teit täysin virheellisiä tulkintoja musta. Tämä aloitus kumpusi siitä jo poistetusta ketjusta missä jotkut kirjoitti, että kaikki kesk-ikäiset eronneet naiset riehaantuvat naimaan ympäri kyliä. Mä en ehtinyt siihen ketjuun kirjoittaa, että en ole tuollainen joten siksi tein tämän aloituksen. Mä vain kerroin omista tuntemuksista, mutta se meni sulla täysin tunteisiin. Mulle on kuule ihan sama muiden panemiset eikä vaikuta mun elämään mitenkään. Mulla on oikeus sanoa mitä mä itse tunnen ja mitä haluan ja en halua. Missään en kritsoinut muiden tekemisiä enkä käskenyt elää kuten mä.

Mene jo muualle siitä kiukuttelemasta kun et selvästikään hyväksy mun tapaa elää ja olla. 

Ap

Vierailija
34/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä aloittaisi tällaista keskustelua, jollei sinua jokin omassa elämässäsi harmittaisi. Kovasti koitat nostaa itseäsi jalustalle, kun et halua panna tuntemattomien kanssa tai parisuhdetta. Mutta kun se paistaa läpi sun kirjoituksestasi, että et voi hyvin noin. 

Mikä sulla on hätänä?

Vierailija
35/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli alottajalla meni pari kuukautta järkytyksestä toipuessa ja panemisen alottamisessa.

Vierailija
36/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ainakin ihanaa harrastaa seksiä oman miehen kanssa. Saa myös läheisyyttä joka yö <3 Voiko yleistää AP et tällaiset ketkä on kokenut suuren pettymyksen elämässään laittavat hyvän kiertämään? 

Vierailija
37/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eli alottajalla meni pari kuukautta järkytyksestä toipuessa ja panemisen alottamisessa.

Niin pahimmasta järkytyksestä. Edelleen käyn läpi traumojani näin yli kaksi vuotta myöhemmin. Mitään riehaantumista ja useiden eri miesten kanssa panemista ei eron jälkeen tullut eikä tule. Ei kiinnosta mua sellainen. En suostu edes kahville enää tuntemattomien kanssa, sitäkin lajia riitti yksi kerta.

Ap

Vierailija
38/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on ainakin ihanaa harrastaa seksiä oman miehen kanssa. Saa myös läheisyyttä joka yö <3 Voiko yleistää AP et tällaiset ketkä on kokenut suuren pettymyksen elämässään laittavat hyvän kiertämään? 

Mitä sä olet vetänyt?

Vierailija
39/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niinpä. se kun keski-ikäinen nainen ei enää itse päätä, että saako vai ei. yleensä humalaisia pubiukkoja loytyy, muttei enää ketään normaalia. parikymppisillä on markkinavalta tässä asiassa ja jo +35v alkaa jäämään jalkoihin.

Mitkään kännipanot ei kiinnosta mua. Kerran olin humalassa vakipanon kanssa, mutta totesin, että nautin seksista enemmän selvinpäin tai korkeitaan pari juoneena. Keskittyminen on parempaa kuin kännissä.

Kyllähän noita tarjokkaita seksiin olisi, mutta kun ei kiinnosta.

Ap

Eikö se ole epäreilua näitä muita halukkaita kohtaan, että kiellät heiltä ilon ja nautinnon?

Vierailija
40/86 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostanut mutta kuitenkin alkoi heti seksisuhde?! Vähän ristiriidassa tämä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme