Miksi jotkut ajattelee, että kaikki keski-iässä eronneet naiset riehaantuu panemaan useiden miesten kanssa?
Täällä oli aiemmin ketju Iltasanomien jutusta missä joku Inari oli riehaantunut treffailemaan ja panemaan ympäri Lappia. Fiktiivisen kirjankin on kirjoittanut aiheesta.
Itse tulin kylmästi jätetyksi 44-vuotiaana. Ero järkytti mua todella pahasti. Ei todellakaan ollut mielessä ensimmäisenä alkaa treffailemaan ja panemaan ties keiden kanssa. Kun erosta oli parisen kuukautta, niin otin yhteyttä vanhaan tuttuun ja meidän seksisuhde on jatkunut tähän päivään asti. Yksi Tinder-pano on ollut tänä aikana ja totesin, että ei ole mun juttu. Yhden kanssa kävin ihan vain treffeillä ja olen todennut, että ei ole mun juttu lähteä edes pelkälle kahville täysin tuntemattomien kanssa. Nykypäivän nettideittailu ei ole yhtään mun juttu.
Mua ei todellakaan kiinnosta seksi vaihtuvien kumppaneiden kanssa. Mielummin seksiä tämän yhden miehen kanssa joka on tuttu ja turvallinen. Tietää mistä mä pidän ja tunnemme kuitenkin toisemme muutenkin kuin seksin osalta.
Parisuhdetta tuskin enää pystyn ajattelemaankaan. En usko enää rakkauteen ja parisuhteeseen. Sitten kun tuo seksisuhde joskus päättyy, niin jään ilman seksiäkin. Kun nyt edes 50v asti saisi seksiä. Ja ei, masturbaatio ei korvaa seksiä osaavan miehen kanssa. Mikään lelu ei korvaa aitoa vehjettä. Mieheltä saa myös kosketusta, suutelua ja on kiihkoa.
Kommentit (86)
Jos AP on tyytyväinen niin miksi on noin äkäisen kuuloinen?
Vierailija kirjoitti:
Ei luojal Mä olen sen vuoksi äkäinen kun jotkut ei näytä tajuvan mitä otsikossa lukee! Järki käteen nyt taas! Ei liity millään tavalla mun elämään vaan siihen, että tollot ei ymmärrä lukemaansa!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Samaa voisi kysyä siltä joka veti herneet nenään ap:n aloituksesta eikä ymmärtänyt otsikkoa. Monen viestin verran aukoi ap:lle päätänsä.
Vierailija kirjoitti:
Itse näin nelikymppisenä ylipainoisena tätösenä ihmettelen, kuka hitto minut muka huolisi, vaikka tekisikin mieli paneskella ympäriinsä? Jotkut itseä 20 vuotta vanhemmat kaljaanmenevät papparaiset ehkä? Ei voisi vähempää kiinnostaa sellaisten kanssa peuhaaminen.
Heh, saatan olla sua 20 vuotta vanhempi, ainakin melkein, mutta suhtautuisin kyllä varautuneesti tuon ylipainosi suhteen. Sen verran olen tikissä, etten katselisi mitään pullukkaa, olkoon kuinka nelikymppinen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niinpä. se kun keski-ikäinen nainen ei enää itse päätä, että saako vai ei. yleensä humalaisia pubiukkoja loytyy, muttei enää ketään normaalia. parikymppisillä on markkinavalta tässä asiassa ja jo +35v alkaa jäämään jalkoihin.
Sinä et tuota päätä.
Olipa "hyvää päivää - kirvesvartta" tuo vastaus.
Joku kysyi että mistä niitä tarjokkaita löytyy. Niinpä! Olen 42-vuotias pari vuotta sitten eronnut ihan nätti ja hyväkroppainen nainen, sosiaalinen ja iloinen. Hirveässä puutteessa, sekä seksin että läheisyyden. Töissä miehet varattuja, samoin tuttavapiirissä. Enkä itse asiassa ole kahteen vuoteen edes törmännyt mieheen johon ihastuisin tai voisin kuvitella intiimiä kanssakäymistä. En käy baareissa, Tinder yms. ovat kauhistus. Eli MISTÄ niitä tarjokkaita tulee?? :D