Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei tajua lopettaa ajoissa?

Vierailija
27.08.2025 |

Vonkaa, käpälöi ja käy päälle muka hauskasti. Kun pyydän lopettamaan syystä X tai Y, ei mitään vaikutusta. 

Tilanne menee aina niin pitkälle että mulla palaa totaalisesti käämit ja mies loukkaantuu. Joskus tekisi oikeasti mieli lyödä kun muut keinot loppuu.

Miten helvetissä se voi olla niin vaikeaa?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Meillä mies pitkässä suhteessamme teki hetki sitten suuren virheen. Nyt sitten molemmat puramme tapahtunutta tahoillamme terapiassa. Vituttaa niin, ettei veri kierrä!! 

Meni hakemaan seuraa muualta, kun ei kotona saanut?

Vierailija
62/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kokenut hieman samansuuntaista, joskaan ei läheskään noin räikeää, kun vuosien saatossa vaimolla on ollut suuria vaikeuksia ilmaista itseään, ja sitä ettei halua. Jälkikäteen on ollut paljon itkua ja surua, mutta asioista puhuttaessa, niin kaksin kuin terapiassakin, myöntää hän kyllä että ongelma on se että hän menee jotenkin lukkoon, eikä osaa sanoa että nyt ei huvita.

Asioita on työstetty, ja nykyään olen itse äärimmäisen varovainen enkä tee mitään ellei ole ihan selvää että toinen haluaa. Ongelma on tällä hetkellä se, että hänkään ei halua jos minä olen passiivinen. Minusta on kuulema tullut "niin varovainen". No niin onkin, myönnän sen, mutta en minä enää halua rikkoa toisen rajoja. Mieluummin olen sitten ilman. Kun kumpikaan ei uskalla eikä osaa tehdä aloitetta, on tilanne aika jumissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse kokenut hieman samansuuntaista, joskaan ei läheskään noin räikeää, kun vuosien saatossa vaimolla on ollut suuria vaikeuksia ilmaista itseään, ja sitä ettei halua. Jälkikäteen on ollut paljon itkua ja surua, mutta asioista puhuttaessa, niin kaksin kuin terapiassakin, myöntää hän kyllä että ongelma on se että hän menee jotenkin lukkoon, eikä osaa sanoa että nyt ei huvita.

Asioita on työstetty, ja nykyään olen itse äärimmäisen varovainen enkä tee mitään ellei ole ihan selvää että toinen haluaa. Ongelma on tällä hetkellä se, että hänkään ei halua jos minä olen passiivinen. Minusta on kuulema tullut "niin varovainen". No niin onkin, myönnän sen, mutta en minä enää halua rikkoa toisen rajoja. Mieluummin olen sitten ilman. Kun kumpikaan ei uskalla eikä osaa tehdä aloitetta, on tilanne aika jumissa.

Etkö voi kysyä, että sopiiko nyt jos kosken/pussaan/tms? 

Vierailija
64/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kuvaama tilanne ei ole terve, sellaista ei synny tasapainoisessa, aikuisessa suhteessa.

Vierailija
65/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himot ne on hiirelläkin ja vie mennessään.

Vastaus kysymykseen: Miksi

Vierailija
66/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko niin paha rakkaan mieliksi vähän raottaa haarojaan?

Vierailija
67/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö voi kysyä, että sopiiko nyt jos kosken/pussaan/tms?

Voin, ja saan varmaan luvan pussata, mutta ei sitä voi koko ajan olla kysymässä "no voinko koskea nyt tähän?" "No entä nyt näin?" jne.. jos toinen ei osaa näyttää että nimenomaan haluaa asioiden etenevän, ja toisaalta tiedän ettei myöskään osaa sanoa jos _ei_ haluakaan, ollaan tilanteessa jossa yksinkertaisesti on parempi että olen passiivinen ja annan vaimon viedä. Niin, jos hän vaan osaisi viedä. Ei kuulema syty passiivisesta ja varovaisesti miehestä. No sitten ollaan umpikujassa, en minä siihen enää osaa sanoa mitään.

Vierailija
68/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko niin paha rakkaan mieliksi vähän raottaa haarojaan?

Raotan kyllä mutta ei sytytä jos käydään kiinni kuin sika limppuun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi