Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei tajua lopettaa ajoissa?

Vierailija
27.08.2025 |

Vonkaa, käpälöi ja käy päälle muka hauskasti. Kun pyydän lopettamaan syystä X tai Y, ei mitään vaikutusta. 

Tilanne menee aina niin pitkälle että mulla palaa totaalisesti käämit ja mies loukkaantuu. Joskus tekisi oikeasti mieli lyödä kun muut keinot loppuu.

Miten helvetissä se voi olla niin vaikeaa?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävä tämä suomalaisten naisten taso, kun joudutte oikeasti kyselemään apua ja vertaistukea jopa tällaisiin asioihin. Muualla maailmassa naiset kykenevät ratkaisemaan tuollaiset asiat ihan itsenäisesti, tai korkeintaan keskustelevat jonkin läheisen ystävättären kanssa asioista.

Mutta ei täällä suomessa. Suomalainen nainen on kyllä häpeäksi sukupuolelleen.

Mitä ihmettä selität? Miten on parempi, että vaimon ystävätär tietää kaiken surkeudestasi ja katsoo sinua vinoon, kuin että vaimo säilyttää kasvosi kaikkien tuttujen, suvun ja ystävien edessä niin pitkään kuin se on järkevästi mahdollista? Miksi hänen pitäisi kertoa kaikille, että olet niin pöljä, että luulet voivasi hinkata itseäsi minuun vaikka et suostu menemään edes lääkäriin hoitaaksesi erektio-ongelmasi? Jos se ei koskaan seiso kunnolla, se ei kertakaikkiaan käy ja kihnuttaminen asian peittelyn ja toiveajattelun nimeen on pelkkää kiusaamista.

Eli kenen taso tässä nyt olikaan huono, jos sille linjalle lähdetään? Hoitakaa ne saatana terveyshuolenne. Menkää sinne lääkäriin. Pelkurit ja raukat.

Vierailija
42/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuukauden päästä AP tekee ketjun ja valittaa siitä, kun mies ei enää viitsi osoittaa kiinnostusta tai läheisyyttä mitenkään. Menee vain töihin ja tulee kotiin ja tuskin puhuu edes.

Eli mies saa ahdistella niin paljon kuin haluaa, ja naisen pitäisi vaan hyväksyä se? :D 

Jos haluat viestin noin ymmärtää niin anna mennä.

En ymmärrä alkuperäistä viestiäsi, voisitko vähän avata sitä? Meillä on parisuhteessa paljonkin läheisyyttä, mutta joskus en vaan jaksa lääppiä, ja sanon sen suoraan miehelle. Hän lopettaa sitten heti. Ei ikinä suutu tai pidä mykkäkoulua. 

No itselle tulee AP:sta kuva, että hän ei ole mikään helppo ihminen jolle voisi puhua. En tietenkään hyväksy mitään epätoivottua kähmintää, mutta ehkä se on sille miehelle enää ainut tapa näyttää, että läheisyyttä, kun ei voida puhua mistään. Heidän pitäisi vain erota toisistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävä tämä suomalaisten naisten taso, kun joudutte oikeasti kyselemään apua ja vertaistukea jopa tällaisiin asioihin. Muualla maailmassa naiset kykenevät ratkaisemaan tuollaiset asiat ihan itsenäisesti, tai korkeintaan keskustelevat jonkin läheisen ystävättären kanssa asioista.

Mitä ihmettä selität? Miten on parempi, että vaimon ystävätär tietää kaiken surkeudestasi ja katsoo sinua vinoon, kuin että vaimo säilyttää kasvosi kaikkien tuttujen, suvun ja ystävien edessä niin pitkään kuin se on järkevästi mahdollista? Miksi hänen pitäisi kertoa kaikille, että olet niin pöljä, että luulet voivasi hinkata itseäsi minuun vaikka et suostu menemään edes lääkäriin hoitaaksesi erektio-ongelmasi? Jos se ei koskaan seiso kunnolla, se ei kertakaikkiaan käy ja kihnuttaminen asian peittelyn ja toiveajattelun nimeen on pelkkää kiusaamista.

Eli kenen taso tässä nyt olikaan huono, jos sille linjalle lähdetään? Hoitakaa ne saatana terveyshuolenne. Menkää sinne lääkäriin. Pelkurit ja raukat.

Mielenkiintoinen reaktio alkaa haukkumaan täysin tuntematonta. Kuvitteletko että olen puolisosi?

Muista, vain otetut lääkkeet auttavat

Vierailija
44/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuukauden päästä AP tekee ketjun ja valittaa siitä, kun mies ei enää viitsi osoittaa kiinnostusta tai läheisyyttä mitenkään. Menee vain töihin ja tulee kotiin ja tuskin puhuu edes.

Eli mies saa ahdistella niin paljon kuin haluaa, ja naisen pitäisi vaan hyväksyä se? :D 

En ymmärrä alkuperäistä viestiäsi, voisitko vähän avata sitä? Meillä on parisuhteessa paljonkin läheisyyttä, mutta joskus en vaan jaksa lääppiä, ja sanon sen suoraan miehelle. Hän lopettaa sitten heti. Ei ikinä suutu tai pidä mykkäkoulua. 

No itselle tulee AP:sta kuva, että hän ei ole mikään helppo ihminen jolle voisi puhua. En tietenkään hyväksy mitään epätoivottua kähmintää, mutta ehkä se on sille miehelle enää ainut tapa näyttää, että läheisyyttä, kun ei voida puhua mistään. Heidän pitäisi vain erota toisistaan.

Miksi saat tuollaisen kuvan? AP sanoi aloituksessaan, että pyytää miestä lopettamaan. Mies ei kuuntele. AP suuttuu jos mies ei lopeta pyynnöistä huolimatta, jolloin mies loukkaantuu. 

Mistä kohtaa tuosta viestistä saat sen idean, että AP:lle on vaikea puhua? 

Vierailija
45/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi saat tuollaisen kuvan? AP sanoi aloituksessaan, että pyytää miestä lopettamaan. Mies ei kuuntele. AP suuttuu jos mies ei lopeta pyynnöistä huolimatta, jolloin mies loukkaantuu. 

Lähtökohtaisesti, kun kirjoitellaan ja haetaan sympatiaa nimettömällä foorumilla niin totuus on varmaan siellä jossain keskellä. Molemmat osapuolet vaikuttavat aika agressiivisilta. 

Vierailija
46/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti, kun kirjoitellaan ja haetaan sympatiaa nimettömällä foorumilla niin totuus on varmaan siellä jossain keskellä. Molemmat osapuolet vaikuttavat aika agressiivisilta. 

Tekeekö se ihmisestä aggressiivisen jos hän ensin normaalisti pyytää toista ihmistä lopettamaan, ja suuttuu jos toinen ei kuuntele vaan jatkaa toimintaansa? Mitä AP:n pitäisi sinusta tehdä jos mies ei lopeta ahdistelua?

Vierailija
47/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko tässä vieraista miehistä vai pariskunnan miehestä? Jos jälkimmäisestä niin miksi te ylipäätään olette yhdessä?

Vierailija
48/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko tässä vieraista miehistä vai pariskunnan miehestä? Jos jälkimmäisestä niin miksi te ylipäätään olette yhdessä?

Samaa mieltä, ero on tässä ainoa vaihtoehto rikosilmoituksen ohella. Tuo mies ei kunnioita sinua ap tippaakaan! Hän odottaa että jossain kohtaa kyllästyt ja alat antaa joka kerta. jätä se p*ska.

Vierailija
49/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö se ihmisestä aggressiivisen jos hän ensin normaalisti pyytää toista ihmistä lopettamaan, ja suuttuu jos toinen ei kuuntele vaan jatkaa toimintaansa? Mitä AP:n pitäisi sinusta tehdä jos mies ei lopeta ahdistelua?

Erota niin kuin aiemmin sanoin.

Vierailija
50/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukuin kun mies työnsi sormet sisälle, eikä lopettanut vaikka pyysin. Kun aamulla sanoin tästä hänelle, hän suuttui, että syytätkö minua raiskariksi vai. Sen jälkeen yritettiin vielä hetki yhdessä, mutta en oikein pystynyt nukkumaan samassa sängyssä, en pystynyt rauhoittumaan siinä ja säpsähtelin hereille, enkä enää pystynyt luottamaan, että hänellä olisi minun hyvinvointini tärkeää. Niin pakko oli erota, vaikka lapset kärsivät. 

Vierailija
51/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nukuin kun mies työnsi sormet sisälle, eikä lopettanut vaikka pyysin. Kun aamulla sanoin tästä hänelle, hän suuttui, että syytätkö minua raiskariksi vai. Sen jälkeen yritettiin vielä hetki yhdessä, mutta en oikein pystynyt nukkumaan samassa sängyssä, en pystynyt rauhoittumaan siinä ja säpsähtelin hereille, enkä enää pystynyt luottamaan, että hänellä olisi minun hyvinvointini tärkeää. Niin pakko oli erota, vaikka lapset kärsivät. 

Lapset ei ikinä kärsi raiskaajasta eroamisesta.

Vierailija
52/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan ettei kiinnosta vaan menee maksullisiin. Miksi suoraan puhuminen on vaikeaa suomalaisille?

Vierailija
53/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä selität? Miten on parempi, että vaimon ystävätär tietää kaiken surkeudestasi ja katsoo sinua vinoon, kuin että vaimo säilyttää kasvosi kaikkien tuttujen, suvun ja ystävien edessä niin pitkään kuin se on järkevästi mahdollista? Miksi hänen pitäisi kertoa kaikille, että olet niin pöljä, että luulet voivasi hinkata itseäsi minuun vaikka et suostu menemään edes lääkäriin hoitaaksesi erektio-ongelmasi? Jos se ei koskaan seiso kunno

Mielenkiintoinen reaktio alkaa haukkumaan täysin tuntematonta. Kuvitteletko että olen puolisosi?

Muista, vain otetut lääkkeet auttavat

Muista itse, että joitain eivät auta mitkään lääkkeet. Et ymmärrä kirjoitetun tekstin sisältöä, etkä ymmärrä sitä, että tuossa vastattiin viestiin, jossa haukuttiin puolta suomalaisista ja täysin järjettömillä perusteilla. Jos mikään tässä maailmassa on varmaa, niin se, että yksikään meistä ei tunne puolta suomalaisista.  Eiköhän se ollut selvää kaikille, ettei sinulla ole suomalaista vaimoa, joten sinua ei myöskään haukuttu. Jos joku osui, niin hyvä. Ota onkeesi ja mene lääkäriin. Erektio-ongelmat ovat verisuoniongelmia, henkesi voi olla vaarassa. Siihen vaivaan lääkkeet auttavat paljon paremmin. Tyhmyyteen ei ole lääkettä. 

Vierailija
54/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi kertoo vain jotain että henkilö ei oikein ymmärrä sua ihmisenä ja pitää jonkinlaisena objektina. Todennäköisesti mammanpoika ja ei ole koskaan irtaantunut naisista identtisesti omaksi yksilökseen. 

Se on aina kiinni naisessa napanuoralla. Luulee että nainen ja mies on yksi sama ja voi tehdä mitä haluaa, koska ei näe eroa teidän välillä. Hän luulee että olet hänen kokonaan tai hän itse. 

Miehillä on tälläistä jos äiti ei ole erottanut poikaa ajoissa. Identiteetti ei kasva miehenä. Mies luulee myöhemminkin kaikkia naisia äidikseen tai sellaiseksi jotka hän omistaa.

!!ÄITI maa KULTTI!!

Vierailija
55/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset ei ikinä kärsi raiskaajasta eroamisesta.

Voivat kärsiäkin, mutta silti on parempi erota tuossa tilanteessa. Elämä ei ilman kärsimystä mene kenelläkään. 

Vierailija
56/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erota niin kuin aiemmin sanoin.

Ainahan voi erota, mutta mikä saa AP:n sinusta vaikuttamaan aggressiiviselta? 

Vierailija
57/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt en tuollaista ole koskaan tehnyt, mutta potentiaalisen harmi välttämiseksi olen pitänyt parempana sitä, että itse pidättäydyn aloitteiden tekemisestä. Tehkööt nainen aloitteen sitten kun on oikeasti valmis ja sillä tuulella, ei ole järkeä että minä yrittäisin ikään kuin kokeilla vaan kepillä jäätä ja asettaa molemmat kiusalliseen tilanteeseen, jos ei toinen olekaan halukas.

Vierailija
58/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesta asti opetettu että miesten pitää saada "saalistaa" ja naisten saanti on sitä, että vaikka saa bänksit, niin todellisuudessa nainen vaan testaa ja miehen pitää lähestyä uudelleen. Tämä sitten jatkuu suhteessa ja se mitä nainen sanoo ei korreloi sen kanssa, mitä nainen haluaa. 

Vierailija
59/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsesta asti opetettu että miesten pitää saada "saalistaa" ja naisten saanti on sitä, että vaikka saa bänksit, niin todellisuudessa nainen vaan testaa ja miehen pitää lähestyä uudelleen. Tämä sitten jatkuu suhteessa ja se mitä nainen sanoo ei korreloi sen kanssa, mitä nainen haluaa. 

Mä lähden kyllä siitä että toinen tarkoittaa sitä mitä sanoo. En suostu pelaamaan tuollaisia pelejä. Jos toinen sanoo ettei nyt, tai että jätä rauhaan, minä teen niin. Sitten toinen voi lähestyä toisella kertaa, jos sellaista haluaa. Jos ei lähesty, voi siitäkin tietysti vetää johtopäätöksensä. Ei kenenkään ole pakko olla kanssani, eikä ole pakko suostua mihinkään.

Vierailija
60/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan tarpeetonta kiukutella siitä, että toiset ymmärtävät sinut ihan loogisella tavalla. Miksi ilmaisit tuon kannan, jos sinulla olisi ollut jotain rakentavaa sanottavaa siitä, miten tilanne voitaisiin hoitaa kohti yhteisymmärrystä? Merkitystä ei ole pelkästään sillä, mitä sanot vaan myös sillä, mitä jätät sanomatta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi