Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (14192)
Jos Petri kuolisi niin tässä kuitenkin annettaisi olettaa kuinka Akilla, Henrikillä ja luultavasti Ismolla olisi motiivi. Ehkä myös Kallella. Ihme ettei Kalle ole tehnyt samaa kuin Eva ja hankkinut jotain millä puolustautua. Salkkareissa kun teinitkin saa aseita helpolla.
Kuka on hahmo, joka menettää kaiken? Mulla tuli mieleen vain Sampo. Paljastusvideon myötä myös Sampon omat teot paljastuvat, jonka vuoksi Suomen kanssa alkaa vihaamaan Sampoa ja boikotoimaan Amandaa. Yleisöä miellyttääkseen Sampon on väistyttävä Amandan johtajan paikalta. Salla saa kaiken sympatian. Luultavasti Tatukin pettyy pahasti ja eroaa Samposta.
Mä luulen että jo ensi viikolla Sampo kirjaimellisesti myöhästyy junasta, Amanda voittaa sen vuoden majatalo palkinnon ja Salla paistattelee parrasvaloissa. Sampo myöhästyy koska se Tatun seksiyllätys :D
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000012069763.html
Paljastettu jo, että Amanda voittaa sen Mainioin majatalo kilpailun. Sumarit käyvät vierailemassa cameoroolissa. Hanna oli jo silloin kun Jutta järjestä Ismolle sen feikki voiton kaupalla 😅
Tuon tv-sarjan myötä Sampo jäisi oikeasti kiinni huijauksista, koska ne kaikki huijatut naiset näkisivät Sampon ja oikean nimen.
Aseistautunut mies on tietenkin Aaro, mutta vetänyt varmasti jonkun kommandopipon päähän. Ehkä tieto kantautuu Lindalle ja arvaa sen liittyvän isäänsä?
Petri on lähdössä. Näinköhän loppuu hänen osaltaa, kun paikalle kurvaa paketti auto, joka ottaa Petrin mukaansa? Vai onko humalainen Kalle päätynyt taas kadulle ja sattumalta sittenkin Petrin matkaan. Jotain tässä kuitenkin käy viimeisellä viikolla. Eihän Petri nyt vain oikeasti voi lähteä takaisin Kolumbiaan ilman mitään vai voiko...?
Paljastuuko muuten Tukun kaappaaminen? Tuli mieleen kun Tukku katoaa ja Sampo ja Pirre löytävät sen. Väistämättä nousee mieleen paljastuuko vihdoin Sampon aiempi kaappaus?
Linda ja Tatu olivat aiemmin siellä ampumaradalla. Varmasti sillä on merkitystä. Eivät he turhaan menneet räiskimään vaan jompi kumpi käyttää virka-asetta päätösjaksossa luultavasti Aaroa vastaan. Tatulla meni hyvin, mutta Linda sohi mahdollisesti taulusta uloskin luoteja. Se tosin olisikin twistien twisti, jos Linda ampuisi Tatua auttaakseen isänsä pakoon. Tämmöinen oli eräässä poliisisarjassa, jossa kollega ampui kollegaa auttaakseen rikollisen karkuun.
Muuten Katson paljastuksissa tosiaan ole, että Sampo päättää sittenkin perua kostonsa. Kuinkahan näin? :D
Kalle ei tainnut olla kovassa humalassa. Muuten se ois varmaan vähän sus, jos kaksi on selvin päin.
Ilmeisesti kukaan ei ole raskaana ensi viikolla? Ajattelin sen yhden jaksonimen viittaavan siihen...
Väyrynen tuntuu jääneen muiden nuorten porukasta ulkopuolelle.
Rikkaana miehenä maasta poistunut Petri on unohtunut kuitenkin tyystin.
Mä arvasin tän kun luin eilen maikkarin juonarit. Petri ei kärynnyt mistään mutta poistuu jälleen maasta Akin 200,000 euroa taskussaan.
Tässä valossa koko Petrin vierailu sarjassa oli käytännössä aivan turha ja mitätön. Ilmeisesti Iisa ei saanut myöskään totuutta siitä mikä tämä Petri oli. Samalla Ismo ei tule tietämään että Petri kävi maisemissa ja että Petri on Iisan velipuoli.
Nyt tuntuu, että koko Petri oli sarjassa sivuseikka. Petri liitettiin juoneen jossa Henrik laitetaan jälleen huuneretkahtamaan jotta saadaan aikaan kuvio, jossa Aki menettää Moosen Noelille Henrikin toilailujen takia.
Tietenkin on selvää, että Aki ei pysty maksamaan velkaansa takaisin Noelille. Alissa ei voi haastaa edes isäänsä oikeuteen koska tämän nimi löytyy paperista johon Aki huijasi Alissan pistää nimensä. Todennäköisesti Akin ja Alissan välit menee. Aki kun ei muutenkaan hyväksy Alexia.
Kenestä Moosen uusi omistaja? Mulla pari teoriaa. Joko Alex pelastaa Alissan, lunastaa Akin velan. Toinen ajatus on, Moose päätyy Joannan omistukseen. Joanna alkaa painostaa Noelia Danielalla. Tilanne voi päätyä, Joanna kiristää Moosen Noelilta tai sitten Noel lahjoo Joannan Moosella hiljaiseksi heidän suhteesta.
Aslan ja muut nuoret löytävät tiensä hylättyyn teollisuushalliin, jossa etsintäkuulutettu Aaro majailee asuntoautonsa kanssa. Aaro uhkaa pakenevia nuoria aseella. Nuoret eivät kuitenkaan tajua, että kyseessä on vankilasta karannut Aaro.
Eli Aarolla on joku maski tai huppu päässä. Lailan ja Ollin nyt kyllä luulisi tunnistavan Aaron äänen.
Ilmeisesti nuoret pääsevät pakoon mutta eivät uskalla ilmoittaa asiasta poliisille koska olivat murtautuneet sinne halliin. Tälläkään ei taida olla mitään syvällisempää kuin yritetään hieman luoda jännitystä joka tuskin johda mihinkään. Ilmeisesti Aaro ei edes vaihda piilopaikkaa koska on varma että nuoret säikähtivät niin perusteellisesti etteivät uskalla puuttua mitenkään koska Aaro pelotteli ne perusteellisesti kostolla.
Aaro ja Marianna päättävät häipyä Helsingistä pian. Marianna on raivona, kun hänen vihamiehillään menee hyvin ja hän itse joutuu maanpakoon. Marianna on kostonhimoinen, ja matkalla Aaron luo hän kohtaa Henrikin.
Olenkin tässä ihmetellyt, mihin se Mariannan ja Aaron kosto Akille jäi. Ja miten Akilla ja Henrikillä menee hyvin, Aki on menettänyt 200,000e ja Moose velan vakuutena.
Olin jo jokin aikaa epäillyt, Aaro ja Marianna kirjoitetaan ulos sarjasta, ne pakenevat ulkomaille eivätkä jää mistään kiinni. Vähän kuten Eeva. Tai Elina. Marianna yrittää varmaankin ajaa Henrikin päältä autolla.
Sallan mielessä pyörivät ensi-iltajuhlat, vaikka tarkoituksena oli nauttia vapaapäivästä perheen kanssa. Leikkipuistossa Tukku katoaa. Lopulta Sampo ja Pirre löytävät pikkukaverin harhailemasta kadulta.
Sampo on suunnitellut kostoa Sallaa kohtaan antamalla tv-ohjelmaan hätkähdyttävää materiaalia Taalasmaista. Pirren harmiksi Sampo kuitenkin peruu suunnitelmansa.
Lukiessani maikkarin juonarit, arvasin tämän kuvion. Tukku katoaa oikeasti. Kukaa ei kaappaa sitä. Sampo Pirren kanssa löytäessään Tukun, muistaa kuinka se itse kaappasi Tukun hetkeksi, esitti sankaria ja hyödynsi tilannetta.
Mä jo pitkään arvasin, että Sampon kostosta tule yhtään mitään. Nyt Sampo peruu asian itse. Toteuttaako Pirre Sampon vasteen asian suhteen vai laittaako sen silti sarjaan?
Jotenkin musta tuntuu, että Amandan omistus palaa jotenkin Sallalle tai Sampo tekee ratkaisun, että molemmat omistaa 50/50 Amandaa.
Olen jo pitkään huomannut, Salla käyttäytyy jälleen kuin olisi Amandan omistaja ja, Sampo on alkanut käyttäytyä jälleen kuin palkollinen. Sampo ja Daniela tekevät työt, Salla ei mitään.
Alissa pääsee viettämään aikaa Alexin kanssa tämän tullessa kahvilaan auttamaan häntä. Kiireen tiimellyksessä Alex alkaa aidosti ihastua Alissaan. Alissa päättää auttaa vuorostaan Alexia menemällä hänen luokseen pukeutuneena seksikkääksi sihteeriksi.
Alissa päättää järjestää juhlat, jotta Alex tutustuisi hänen ystäviinsä. Hän on kuitenkin suurennellut ystäviensä määrän ja joutuu puoliksi pakottamaan työntekijät juhliinsa tehdäkseen Alexiin vaikutuksen.
Eli nämä pakotetut työntekijät ovat Henrik ja Kristian. Myös ilmeisesti Väyrynen. Saakohan Akin tulemaan myös paikalle.
Alex ei lopulta tule koko kekkereihin, mutta saapuu paikalle niiden päätyttyä. Hän valehtelee olleensa töissä. Todellisuudessa hän on ollut sviitissä Danielan kanssa.
Alex saa houkuteltua Alissan seksiin.
Nyt moni luulee, että Alex on ollut harrastamassa seksiä sviitissä Danielan kanssa. Luulen, että Alexilla ja Danielalla on ollut keskustelu sviitissä. Epävakaaksi muuttumaan alkanut Daniela uhkaa paljastaa Noelille että on harrastanut seksiä Alexin kanssa. Tämä ei tietenkään sovi Alexille. Varsinkin kun on kiinnostunut Alissasta.
Seksiin. Tuleeko jälleen joku paikalle joka näkee, Daniela?
Vierailija kirjoitti:
Alex ei lopulta tule koko kekkereihin, mutta saapuu paikalle niiden päätyttyä. Hän valehtelee olleensa töissä. Todellisuudessa hän on ollut sviitissä Danielan kanssa.
Alex saa houkuteltua Alissan seksiin.
Nyt moni luulee, että Alex on ollut harrastamassa seksiä sviitissä Danielan kanssa. Luulen, että Alexilla ja Danielalla on ollut keskustelu sviitissä. Epävakaaksi muuttumaan alkanut Daniela uhkaa paljastaa Noelille että on harrastanut seksiä Alexin kanssa. Tämä ei tietenkään sovi Alexille. Varsinkin kun on kiinnostunut Alissasta.
Seksiin. Tuleeko jälleen joku paikalle joka näkee, Daniela?
Vastaus maikkarilta: Alex hämmentyy, kun Daniela tunnustaa, että aikoo kertoa heistä Noelille. Alex ja Daniela ajautuvat riitaan.
Daniela salaa mielipahansa Noelilta ja lääkitsee yksin jäätyään ahdistustaan viinillä.
Todennäköisesti Daniela päätyy vielä Saloniuksen potilaaksi. Ei niinkään alkoholismista vaan mielenterveydestä. Siis myöhemmin.
Koska 5000. jaksosta tulee jotain infoa lisää? Syyskuun viimeisellä viikolla pitäisi tulla. Mikäli esittään normaalilla jaksopaikalla eikä ole kokonaan erikoisjakso.