Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (14192)

Vierailija
10821/14192 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos Aaro ja Marianna poistuvat sarjasta, ulkomaille? 

Minna Laurikainen ei päästä heitä elossa pois.

Luulisi Minnan tulevan ennemminkin Alissan kimppuun. Ehkä syksyllä kuoleva hahmo on Jenna tai Alex ja Minna on kuolemasta vastuussa.

Vierailija
10822/14192 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme ettei Ismo ole koskaan yrittänyt Akin tavoin viedä Kallen pankkikorttia ja poistaa pankin sovelluksia estääkseen alkoholin käytön. Okei, ei se varmaan toimisi noinkin aikuisen kohdalla.

Ottaen huomioon Ismon ylimenevät tavat. Toisaalta ei Kallekaan koskaan joudu putkaan tai sammu mihinkään ulos. Nytkin Kalle oli liian hyvä vointinen siihen nähden, että olisi ollut ryyppäämässä koko yön.. Väkisin tulee olo että nukkunut jossakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10823/14192 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä Tatun eksä Jyrki oikeasti Valtteri Elovirta?

Tuskin vaikka joskus olen toivonut herran paluuta. En varsinaisesti Kallen takia, mutta saisi hyviä juonia. Voisi olla Noelin kollega ja kiusata vaihteeksi Noelia ja heilastella jonkun toisen homomiehen kanssa. Luonnollisesti yhä kiristää Kallea, joka ei sen takia saa sanotuksi miehen olevan pelkkä sarja raiskaaja.

Vierailija
10824/14192 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä maanantain jakso? Ei mun Katsomossa oo maanantain jaksoa ollenkaan?

Varmaan viikon päästä tulevasta puhuttiin, kun siinä Tatu taitaa jutella jonkun kanssa Moosessa. Ilmeisesti jatkoa luvassa sille, kun Sampo ja Kalle menivät sinne huoneeseen ja siellä olikin Tatu :D Tai ehkä Sampo tapaa jo sen eksänsä. No en tiedä onko se todellisuudessa tulossa sarjaan. Luultavasti.

Vierailija
10825/14192 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voin myöntää pidemmän aikavälin perusteella, ettei Jenna ole ollut kovin mielenkiintoinen. Mut mua silti kiinnostaisi se salaisuus, jota kovasti varjellut. Pitkään aikaan mitään mainittu tai näytetty aiheesta. Kristianin perhettä koskeva asiakin unohtui siltä seisomalta.

Vierailija
10826/14192 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdimme aikaisemmin, että Kalle olisi mennyt yhteen Tatun kanssa, koska näytellyt ilmeisen paljon Hugon kanssa. Jos tämä Jyrki ilmaantuisi ja Kallella tulisi hänen kanssaan suhde, niin sitä kautta Hugo olisi osana Kallen elämää. Hugo on kuitenkin väistämättä koko ajan Tatulla tai Jyrkillä. Itse en jaksaisi turhaa vääntöä, mutta kuulostaa liiankin selkeältä kuviolta, jossa kaikki neljä pelaa rulettia ja vaihtaa kumppania tulevina vuosina keskenään. Hugo raukka menisi sekaisin, jos isät vaihtaisivat kumppaneita keskenään. Myös se vaihtoehto on auki, että Tatun ja Sampon tapailusuhde päättyy ja se onkin Sampo, joka tapaa Jyrkin. 

Vierailija
10827/14192 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helin paluu ei ilmeisesti ole saanut kovin hyviä reaktioilta täältä? Lähinnä ihmetyttää, koska Heliä on paljon toivottu takaisin. Ymmärrän, ettei jaksa Lassea tai Juttaa, mutta Heli on Lassen tytär. Totta kai Helin paluu sarjaan väistämättä tarkoittaa Helin ja isänsä olevan tarinan keskiössä. Itsessään Heli tuskin viihtyy kovin kauaa. Mitä järkeä on toivoa ketään hahmoja takaisin, jos automaattisesti on kuitenkin huono asia, jos vanha hahmo tulee?

Mun mielestä kauan sarjasta pois olleiden hahmojen paluilla on harvemmin ollut mitää annettavaa. Varsinkin kun siinä välissä on tullut jo muutama uusi Salkkarit sukupolvi. Severi ei ollut hirmuisen kauaa pois kun tuli pikavisiitille sarjaan ja ensimmäisessä jaksossa oli yllä Severin sininen villapusero joka jäi sitten tämän jälkeen pois. Vähän kuten nyt ohimennen vilautettiin Aaron mustaa nahkatakkia joka ei edes ollut se perinteinen. Siis, näillä uudestaan re-casting hahmoilla ei ole juurikaan mitää annettavaa, kuin hahmon näyttelijän tilille. Seppo ja Ulla Taalasmaat eivät enää istuisi Salkkareihin 2026. 

mä ainakin haluisin cittarihoitaa miehen takas

Vierailija
10828/14192 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä Tatun eksä Jyrki oikeasti Valtteri Elovirta?

Tuskin vaikka joskus olen toivonut herran paluuta. En varsinaisesti Kallen takia, mutta saisi hyviä juonia. Voisi olla Noelin kollega ja kiusata vaihteeksi Noelia ja heilastella jonkun toisen homomiehen kanssa. Luonnollisesti yhä kiristää Kallea, joka ei sen takia saa sanotuksi miehen olevan pelkkä sarja raiskaaja.

En toivo sitä jälkimmäistä raiskaaja-Valtteria takaisin. Matti Ristinen tuskin palaisi enää rooliin. Jasmin Hamid ainakin sanonut mahdollisuudesta että voisi palata Katariinan rooliin ympyrän sulkeutumiseksi.

Vierailija
10829/14192 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helin paluu ei ilmeisesti ole saanut kovin hyviä reaktioilta täältä? Lähinnä ihmetyttää, koska Heliä on paljon toivottu takaisin. Ymmärrän, ettei jaksa Lassea tai Juttaa, mutta Heli on Lassen tytär. Totta kai Helin paluu sarjaan väistämättä tarkoittaa Helin ja isänsä olevan tarinan keskiössä. Itsessään Heli tuskin viihtyy kovin kauaa. Mitä järkeä on toivoa ketään hahmoja takaisin, jos automaattisesti on kuitenkin huono asia, jos vanha hahmo tulee?

Mun mielestä kauan sarjasta pois olleiden hahmojen paluilla on harvemmin ollut mitää annettavaa. Varsinkin kun siinä välissä on tullut jo muutama uusi Salkkarit sukupolvi. Severi ei ollut hirmuisen kauaa pois kun tuli pikavisiitille sarjaan ja ensimmäisessä jaksossa oli yllä Severin sininen villapusero joka jäi sitten tämän jälkeen pois. Vähän kuten nyt ohimennen vilautettiin Aaron mustaa nahkatakkia joka ei edes ollut se perinteinen. Siis, näillä uudestaan re-casting hahmoilla ei ole juurikaan mitää annettavaa, kuin hahmon näyttelijän tilille. Seppo ja Ulla Taalasmaat eivät enää istuisi Salkkareihin 2026. 

mä ainakin haluisin cittarihoitaa miehen takas

Itse en. Se hahmo tuli nähtyä loppuun kun joutui Katariinan kaappamisesta vankilaan.

Vierailija
10830/14192 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ei näe kolmoskanavaa. Mun potää nauhoitta että näen.

Vierailija
10831/14192 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet ei näe kolmoskanavaa. Mun potää nauhoitta että näen.

Katsomosta näkee mutta ei se tietenkään ole sama asia.

Vierailija
10832/14192 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen ärsyttää kun monen jakson lopussa 2023 tai 2024 näytettiin että joku hiippailee tallelokeroilla ja penkoo Miran tietoja mustat nahkahanskat kädessään, musta tuntuu että tää Jenna juttukin jätetään samalla tavalla unholaan

Vierailija
10833/14192 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen ärsyttää kun monen jakson lopussa 2023 tai 2024 näytettiin että joku hiippailee tallelokeroilla ja penkoo Miran tietoja mustat nahkahanskat kädessään, musta tuntuu että tää Jenna juttukin jätetään samalla tavalla unholaan

Sehän oli Joanna joka niitä penkoi ja jolla oli ne hanskat.

Vierailija
10834/14192 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monikakin mainostaa Instagramissaan, että kausi tulee loppumaan hurjasti.

On tosi hurja. Linta Eerikäinen ajaa varmaan kolarin törmäten hääväkeen 🥱

Kenenkä häät siellä muka olisi?

Eikös niistä Jutan ja Lassen häistä ole puhetta ollut?

Vierailija
10835/14192 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon että Petri kuolee. Voi olla että Aki on sen takana. Esittää kiltisti maksavansa Henrikin velat jos poliisi pääsisi jäljille niin ei olisi mitään syytä enää epäillä Akia. Varmaan saa rahansa siinä samalla takaisin. Eivät vain ymmärrä, että big boss odottelee masseja. Tämä ilmaantuu myöhemmin Henrikiltä karhuamaan samoja rahoja.

Vierailija
10836/14192 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse uskon että Petri kuolee. Voi olla että Aki on sen takana. Esittää kiltisti maksavansa Henrikin velat jos poliisi pääsisi jäljille niin ei olisi mitään syytä enää epäillä Akia. Varmaan saa rahansa siinä samalla takaisin. Eivät vain ymmärrä, että big boss odottelee masseja. Tämä ilmaantuu myöhemmin Henrikiltä karhuamaan samoja rahoja.

Onkohan Romeo tämä Petrin pomo? Tai kenties joku muu rikoskumppani? Toki myös Maija mitä luultavimmin liittyy Romeon paluuseen.

Vierailija
10837/14192 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Romeo tämä Petrin pomo? Tai kenties joku muu rikoskumppani? Toki myös Maija mitä luultavimmin liittyy Romeon paluuseen.

Mä uskon että Romeo on ns. iso pomo. Pomo jolle Petri on velkaa niistä huumeista. Petri saattaa lopussa joutua Romeo porukan paluun, reissuun, kohti Rauhankorpea. Ei näytetä eikä sanota suoraan mutta annetaan ymmärtää että se on reissu josta ei palata. 

Vierailija
10838/14192 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle ratkesi jo juomaan. Jotenkin pidän sen varjolla todennäköisempänä, että Petri jää kiinni poliisille kuin kuolisi. Toisaalta joskus sarja yllättää. Ehkä Petrin laukussa on paikannin ja jonkun on tarkoitus tappaa Petri, mutta osuu väärään henkilöön. Ehkä Petri viime hetkellä onkin muuttanut mieltänsä ja Kalle on mukana. Riippuu varmaan todella paljon miten ensi viikon jaksot menevät. Aki antaa Petrille kassin, jossa on 100 euron seteleitä. Ainakaan yhtäkään K12 jaksoa ei ole kuin kaksi viimeistä jaksoa kaudelta.

Vierailija
10839/14192 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiinnostavaa tietää, mistä syystä Seiskan toimittaja sai kirjoitettua niin pahasti pieleen. Joanna ja Marianna eivät edes maininneet kertaakaan Noelia tai Joannan naisasioita koko asunnossa olon aikana. Oli Linda läsnä tai ei. Toisella silmälläkö ne katsoo jaksot läpi töiden ohessa?

Odotin sitä tilannetta kanssa. No ehkä huomisessa jaksossa. Näitä paljastuksia saattaa laatia myös tekoäly. 

Vierailija
10840/14192 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiinnostavaa tietää, mistä syystä Seiskan toimittaja sai kirjoitettua niin pahasti pieleen. Joanna ja Marianna eivät edes maininneet kertaakaan Noelia tai Joannan naisasioita koko asunnossa olon aikana. Oli Linda läsnä tai ei. Toisella silmälläkö ne katsoo jaksot läpi töiden ohessa?

Odotin sitä tilannetta kanssa. No ehkä huomisessa jaksossa. Näitä paljastuksia saattaa laatia myös tekoäly. 

Linda taisi lähteä jo asunnosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi