Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (9955)

Vierailija
9941/9955 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Petri Kallen JÄNNÄMIES? 🤭 

Vierailija
9942/9955 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuo Joannan "pakkomielle" Noeliin vaikuttaa todella tekemällä tehdyltä. Tulee jo mieleen että pohjustetaanko tässä kenties jopa päätösjakson cliffhangeria? Jos Joanna päättää lopulta turvautua äärimmäisiin keinoihin saadakseen Noelin. Mariannalle jo sanoi että aikoo saada Noelin itselleen keinolla millä hyvänsä.

Olen alusta asti ollut sitä mieltä, että Joannan kiinnostus Noeliin on ihan käsitämätön. Varsinkin kun peilaa Joannan taustaa poliisin aikaisuudesta ja muutenkin hahmona. Puhumattakaan ns. "vesa kokemuksista". 

Marianna kysyi kerran asiasta Joannalta. Hahmo ei antanut mitää järkevää vastausta tai vastausta ylipäänsä. Hämmästyneellä ilmeellä mutisi jotain heidän samanlaisuudesta ja kuinka mukava olla Noelin kanssa. Ei se ainakaan maininnut, että Noel on mahtava nussija. Mutta sen että Joanna alkaisi kiristää Noelia, olin heti siitä alkaen varma kun Noel nimitti siivoojasta toimitusjohtajan assistentiksi. 🤣 

Asema tuskin riittää Joannalle, Joanna haluaa ehkä Jirin toimenkuvaa.. Myös ja paljon muuta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9943/9955 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä mihin suuntaan Joanna kehittyy. Hahmosta voisi tulla ripustautuva ja pakkomielteinen vainoaja lopulta Noelille.

Vierailija
9944/9955 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joanna sanoi  ettei mua voi ottaa esiin silloin kun panettaa ja panna sen jälkeen piiloon odottamaan seuraavaa kertaa. Noel lupaili jättävänsä Danielan.

Luulen että Noel ei saa sitä tehtyä. Onko Daniela raskaana? Tuskin saa tervettä lasta jos juo kokoajan.

Vierailija
9945/9955 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

5000 jakso tulee suunnilleen syyskuussa?

Vierailija
9946/9955 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laskin, oikein niin 22. syyskuuta ja mikäli tulee syksylläkin neljästi viikossa Salatut elämät.

Vierailija
9947/9955 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos laskin, oikein niin 22. syyskuuta ja mikäli tulee syksylläkin neljästi viikossa Salatut elämät.

Ja mikäli syyskausi alkaa 3. elokuuta vai alkaako 10. elokuuta?

Vierailija
9948/9955 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhteistä Joannalla ja Noelilla on. Ei heillä ole mitään ei heillä ole mitään Noelil

Vierailija
9949/9955 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko hyvä, kun Barbaari/Kentauri kahvila, Ismon alkuperäinen kauppa sekä Club Geeli tekisivät paluun sarjaan?

Vierailija
9950/9955 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko hyvä, kun Barbaari/Kentauri kahvila, Ismon alkuperäinen kauppa sekä Club Geeli tekisivät paluun sarjaan?

Nostalgiaa mukaan sarjaan.

Vierailija
9951/9955 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joanna sanoi  ettei mua voi ottaa esiin silloin kun panettaa ja panna sen jälkeen piiloon odottamaan seuraavaa kertaa. Noel lupaili jättävänsä Danielan.

Luulen että Noel ei saa sitä tehtyä. Onko Daniela raskaana? Tuskin saa tervettä lasta jos juo kokoajan.

Eiks Joanna toiminut näin Henrikin suhteen? 

Eiks Joannan ja Noelin panosuhde olekaan, hyvät panot, ei mitään muuta? 

Vierailija
9952/9955 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olisi samat kuvauspaikat?

Vierailija
9953/9955 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Henrik potkut Moosesta vai ottaako itse loparit, koska kama ja Petrin duunit? 

Palkattiinko Väyrynen Mooseen juuri siksi, että nyt alkaa Henrik kamoissa ja kadulla vol. 2?

Vierailija
9954/9955 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyköhän Daniela vielä nussimas Alexin kans.

Danielan pitäisi lopettaa se viinilasin ääressä itkeminen ja alkaa tekemään päätöksiä.

Vierailija
9955/9955 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjan ikonisimmat paikat :')

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi