Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (9718)
https://www.mtv.fi/lyhyet/4c857c897f41e365e03c/video-tamara-kiittaa-ja-…
Milloin tulee Tamaran ja Dahlian jälleennäkeminen? Tamara on legenda. Ei ole toista yhtä rivoa hahmoa.
Hyvä Molemmat Joannna ja Linda vihaavat Miraa eikä Vesaa. Lasta pitää vihata enemmän kuin raiskaajaa
Katsomon videot; Ismo ja Iisa yllättävät Kallen aamupalalla. Mikä on tuossa asunnossa ja hahmoissa muuttunut? Keittiön pöydän ääreen on istunut Iisa 🤣
https://www.mtv.fi/lyhyet/de3ffdd3b40825d9252d/video-strippari-tamara-s…
Uutta jatkoa kehiin. Pikkutyttökin kaupassa tunnisti.
Ihan sama onko Joannasta ja Mirasta jatkuvasti kommentoiva trolli vai tosissaan oleva ihminen, niin selkeesti avun tarpeessa. Kukaan normaali ihminen ei kirjoita yhden päivän aikana ketjua tukkoon ikivanhasta asiasta. Tässä on yli 85 viestiä tältä päivältä nähtävillä. Eli yli neljä sivua kokonaismääräisesti samaa toitotusta. Voisitko edes kertoa, mikä sulla on ideana jos sä et ole trolli? Valitat kovin usein viestiesi poistumisesta mutta ei tolla tuputuksella saa aikaan kuin pelkkää vihaa sua itseäsi kohtaan. Et sä saavuta sillä yhtään mitään. Paitsi jos olet trolli niin ärsytystä muille ja ketjun luultavammin lukkoon mutta samapa tuo kun tulet kuitenkin uuteen ja taas uuteen ketjuun jatkamaan.
Vierailija kirjoitti:
Viisikko karkuteillä on viimeinen jakson nimi joka laitettu näkyviin. Ei uusia kuvia.
Varmaan Noelin sisko tulee ensi viikolla ja pantataan kuvia sen takia. Hupaisaa, että katsomossakaan ei näy jaksoille kuvia, koska niitä ei ole ilmeisesti laitettu pressiin jonka takia niitä ei ole telsussa tai missään muuallakaan. Kovasti yhdet pressikuvat vaikuttaa kaikkeen.
Noelin sisko on yks läppä. Miksi eivät vaan tuo Sagaa takas ja Tamaraa sihteeriksi?
Hyvä Molemmat Joannna ja Linda vihaavat Miraa eikä Vesaa. Lasta pitää vihata enemmän kuin raiskaajaa
Vierailija kirjoitti:
Kallen vartalo oli todella kaukana taideteoksesta. 😁
Homojen naispuoleisena ystävänä olen huomannut homoilla laajempaa ihannointia kehojen suhteen. Hyvännäköisyyttä ja lihaksikasta kehoa pidetään hyvänä, mutta olen ollut oikeasti osallisena pöytäkeskusteluissa, jossa on ilmaistu halua ylipainoisiin tai pöyreämpiin ihmisiin. Joillakin on tosi tarkkaa, onko kehossa mitään karvoja tai halutaan puhtaasti tosi karvanen mies. Et en mä tiedä tapahtuuko näin laajalla skaalalla keskusteluita hetero miesten kesken. Heillä tuntuu olevan yleisesti samankaltainen maku.
Miten noihin viesteihin saa noin paljon alapeukkua? :D Montako ihmistä täytyy samaan aikaan runkata lentotilaa vai onko tähän vieläkin helpompi kiertämiskikka.
Vierailija kirjoitti:
Mahtava näköinen Pirkko pirteä. Mikä tuotakin olisi työmiehen jauhaessa... 🥱
Varmasti. Aasialaiset tytöt tunnetaan suloisuudesta, hyvästä asenteesta ja palvelunhalusta💖
Oliko se hotelli Katajanokka? Kivat "pridevalot" julkisivussa. Se ajatus tuli ekana mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti. Aasialaiset tytöt tunnetaan suloisuudesta, hyvästä asenteesta ja palvelunhalusta💖
Palvelevat nimenomaan tyhmiä suomi juntteja rahan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallen vartalo oli todella kaukana taideteoksesta. 😁
Homojen naispuoleisena ystävänä olen huomannut homoilla laajempaa ihannointia kehojen suhteen. Hyvännäköisyyttä ja lihaksikasta kehoa pidetään hyvänä, mutta olen ollut oikeasti osallisena pöytäkeskusteluissa, jossa on ilmaistu halua ylipainoisiin tai pöyreämpiin ihmisiin. Joillakin on tosi tarkkaa, onko kehossa mitään karvoja tai halutaan puhtaasti tosi karvanen mies. Et en mä tiedä tapahtuuko näin laajalla skaalalla keskusteluita hetero miesten kesken. Heillä tuntuu olevan yleisesti samankaltainen maku.
Bear to Bear love 🤣
Suloinen enkeli. Ihana. Kaunis. I loved 💋💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on ihan super kaunis chick 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palvelevat nimenomaan tyhmiä suomi juntteja rahan takia.
Ei ole totta.
Runkkari Taalasmaan herääminen näihin aikoihin 🤣
Lea ei ole viisikymppinen. Lea on nippa nappa kolmikymppinen.
Mun on jotenkin vain vaikea uskoa, että Piritta ei muka olisi tajunnut mitään. Piritta ei ole kertaakaan maininnut sitä hiipparia, joka seurasi sitä. Ajattelin heti alusta asti tietävän Tatun olevan hiippari. Tässä ei myöskään ole kerrottu ollenkaan, millä nimellä Piritta puhuttelee Tatua. Ei kai poliisi nyt omaa nimeään anna? :D