Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (9602)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta jotenkin sudet tulevat vielä liittymään johonkin kuvioon. Niin vihjaavasti näytettiin pimeää Rauhakorpea ja taustalta kuului suden äänet.
😂
Katso vaikka itse.
Vierailija kirjoitti:
Olupa tylsä jakso. Dahlia oli oikeassa siinä että se reality oli tylsä. Salkkarit toivottavasti ei kovin paljon keskity tohon noitten realityohjelmaan. Se tuskin katsojaa kiinnostaa kun tv sarjassa katsellaan tv sarjaa.
Se oli tietenkin Dahlian mielestä tylsä, koska hän ei ole mukana ohjelmassa. Korjaa mut tv-reality on ihan sivujuttu siinä kuinka Sampon kosto toteutuu, eli se "onneksi pantiin kunnolla" videon kuvio. Tämän jutun johdanto on tämä Kari ja Gunnarin tv-sarja.
Mun nähdäkseni Linda ei kokenut kummallista ihmeparantumista. Jos muistatte Linda kertoi paljon aikaa sitten tunnon alkaneen palautumaan, mutta jaloille ei voinut vielä varata painoa. Nyt kertoi jo seisseen kuntoutuksessa, mutta tuen kanssa. Linda pääsi sairaalasta kyynärsauvojen kanssa ja niillä köpöttelee eteenpäin. Ei suinkaan suoraan noussut jaloilleen. Mitään pitkää matkaa ei jaksa eikä etene nopeasti. Linda toki kaipaa jo töihin.
Mulle ainakin jäi edelleen epäselväksi Tatun seksuaalinen suuntautuminen. Ajatuksissa mietti, että ois pitänyt tajuta ettei se toimi koska edellisesti kerrasta naisen kanssa on yli vuosikymmen. Periaattessa voi viitata myös ihan nuoruuteen asti Tatun iän huomioiden. Olihan Kallekin Kristiinan kanssa monta kertaa mutta vanhempana asia ei enää pelittänyt. Tai sitten Tatu on vaan ollut todella pitkään miesten kanssa jos on bi. Pirittasta ei selkeästi syttynyt ja tuntui koko ajan välttelevän ettei mitään intiimimpää tapahtuisi.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa päätösjaksoon asti mennä kun Lindan ja Karin video tulee julki, koska se ohjelma alkaa kuulemma parin kuukauden päästä. Sitten rytisee ja kovaa 😅
Luulen että Sampo ja Salla ystävystyvät tai muuten lähentyvät tässä välissä ja sitten sitä videota ei enää saakaan pois.:D
Historiallista että Karikin kääntyi Lindaa vastaan ja puoltaa Sallaa. Jopa Nikkinen kysyi onko syytä mustasukkaisuuteen.
Ei edes uusia jaksokuvia ole tullut. Harmi.
Ti 19.05. klo 19.30 - 20.00. Oksat pois.
Olli poistuu sarjasta vanhempiensa mukana.
Kaksi jaksoa kaudelle 28 mutta jaksojen nimiä ei kerrota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa päätösjaksoon asti mennä kun Lindan ja Karin video tulee julki, koska se ohjelma alkaa kuulemma parin kuukauden päästä. Sitten rytisee ja kovaa 😅
Luulen että Sampo ja Salla ystävystyvät tai muuten lähentyvät tässä välissä ja sitten sitä videota ei enää saakaan pois.:D
Historiallista että Karikin kääntyi Lindaa vastaan ja puoltaa Sallaa. Jopa Nikkinen kysyi onko syytä mustasukkaisuuteen.
Eikö Kari saa omaa vaimoaan puolustaa?
Harjunpäässä joka tuli maanantaina näytteli Ollin faija sitä, joka yritti r*iskata miehen, jota näytteli Tuomon näyttelijä. Ja toi mies tappoi sen miehen itsepuolustuksena ja sen jälkeen itsensä. Olisi ollut kiva nähdä enemmänkin "Tuomoa".
Vierailija kirjoitti:
Onko Ollin näyttelijää näkynyt kuvauksissa viime aikoina? Se nyt ainakin on selvää etteivät Ollin vanhemmat tule sarjaan jäämään. Tammikuun pressitilaisuudessa puhuttiin Lola Odusogan vain vierailevan sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Ollin näyttelijää näkynyt kuvauksissa viime aikoina? Se nyt ainakin on selvää etteivät Ollin vanhemmat tule sarjaan jäämään. Tammikuun pressitilaisuudessa puhuttiin Lola Odusogan vain vierailevan sarjassa.
Jaksossa Lola Torusoga ensikerran näkynyt hahmo Saga Korkiakoski saisi palata vähintään vierailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ois aika villiä, jos Tatun nuoruuden rikostarina olisikin totta. Jolla yritti ja saikin Pirittan avautumaan omista rikoksista.
Kieltämättä mietin, että joskus näissä tarinoissa voi olla totuuksia mukana vaikka tarkoitus olisikin valehdella. Tatu sanoi Saloniukselle hänellä olleen nuoruudessa rehti yhtiökumppani, mutta itse keksi hyvän tavan kiertää veroja ja tienasi satojen tuhansien eurojen edestä. Kunnes jäi kiinni ja paniikissa lavasti syyttömän yhtiökumppanin syylliseksi ja kyseinen yhtiökumppani joutui vankilaan sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Kari saa omaa vaimoaan puolustaa?
Ei sitä kovaäänistä suunsoittajaa tarvitse puolustella.
Oliko Miralla Iloa sylissä? Pelkkä syliin rullattu rätti 🤣
Noora palaa sarjaan päätösjaksossa. Tulee kosimaan Karia.
Vierailija kirjoitti:
Noora palaa sarjaan päätösjaksossa. Tulee kosimaan Karia.
Raija Autio ampuu Karin hengiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois aika villiä, jos Tatun nuoruuden rikostarina olisikin totta. Jolla yritti ja saikin Pirittan avautumaan omista rikoksista.
Kieltämättä mietin, että joskus näissä tarinoissa voi olla totuuksia mukana vaikka tarkoitus olisikin valehdella. Tatu sanoi Saloniukselle hänellä olleen nuoruudessa rehti yhtiökumppani, mutta itse keksi hyvän tavan kiertää veroja ja tienasi satojen tuhansien eurojen edestä. Kunnes jäi kiinni ja paniikissa lavasti syyttömän yhtiökumppanin syylliseksi ja kyseinen yhtiökumppani joutui vankilaan sen takia.
Olisi kieltämättä kutkuttava ajatus, mutta olisi toisaalta mukavaa että Salkkareissa olisi edes yksi rehellinen poliisi. Samin jälkeen kaikki ovat olleet enemmän tai vähemmän korruptoituneita. Mikikin niin kovasti moralisoi Lindaa lahjusten ottamisesta ja painotti ettei hänen kanssaan sitten tehdä mitään laitonta. Kuitenkin Miki itse myöhemmin sortui rikoksen polulle.
Kumpi on parempi näyttelijä Tamaran vai Sallan näyttelijä?
Tuskin. Eiköhän se ulvova susi ollut eräänlainen "trilleri efekti" jolla osoitetaan, että jos sittenkin...