Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Kommentit (1618)
Mitäköhän juonia Lindalla on parhaillaan kuvauksessa, koska Monika kirjoitti oman kehonsa reagoivan samalla tavalla kun hahmolla on kroppa ja mieli epätasapainossa. Viittasi että ilmeisesti itkenyt senkin jälkeen.
Miksi ihmeessä Joanna muutti Amandaan eikä hän voinnut palata Lindan luokse
Vierailija kirjoitti:
Anneli Mansikka takas!
Saga Korkiakoski takas antamaan Noelille kenkää.
Mitä kuuluu nyt Kirsti Kaarakaiselle?
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne kai olisi mahtanut kun siellä asuvat jo Linda, Aaro ja Marianna.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu nyt Kirsti Kaarakaiselle?
Varmaan sama juttu kuin Annilla, että on iäkäs. Ei toki mitenkään harvinainen ikä työskennellä mutta vaikea kuvitella enää palaavan.
Anneli Mansikka oli aikoinaan hyvä, mutta ei se enää toimisi.
https://www.seiska.fi/kotimaa/lahipiiri-huolestui-salkkarit-tahdesta/19…
Niille jotka ajattelivat Kristianin syömishäiriön olevan ohi, niin ei. Itse asiassa Axel on jopa tällä hetkellä siilitukka, koska se liittyy tuleviin juonenkäänteisiin sarjassa. Keväällä varmaan sitten selviää enemmän.
Rantabaarin Kristan näyttelijä on muuten ollut raskaana ja saanut vauvan tänä vuonna. Päivitteli Instagramiin.
Vierailija kirjoitti:
Mihinkä olisi asettunut siellä? Sarjassa jo nyt rikotaan faktaa; Kallen ullakkokämpässä oli vain yksi makuuhuone + tupakeittiö. Jo nyt siellä tuntuu olevan ainakin 2 makuuhuonetta jos Linda ja Marianna jakaa saman makuuhuoneen. Se makuuhuone jossa Aaro ja Marianna ovat nainneet huoneessa joka tuntuu olevan Mariannan. Eli kysymys, missä Aaro kortteeraa siellä? Jos Joanna myös niin missä siellä? Ja lopuksi, mitä Kalle olisi tehnyt 3 makuuhuoneen asunnolla?
Koska Eva poistuu sarjasta ja muutenkin välirikko niin Kristianista tehdään Joannan uusi loverboy. Henrikkiä pidetään nyt Kertun lähellä. Samaten Joonatan on myös poistuva hahmo.
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/kotimaa/lahipiiri-huolestui-salkkarit-tahdesta/19…
Niille jotka ajattelivat Kristianin syömishäiriön olevan ohi, niin ei. Itse asiassa Axel on jopa tällä hetkellä siilitukka, koska se liittyy tuleviin juonenkäänteisiin sarjassa. Keväällä varmaan sitten selviää enemmän.
Näin tämän Axelin kesällä Kangasalla ja hieman hämmästyin kuinka laiha tai hoikka tämä oli, mutta jäntevä. Eli en siis tarkoita riukua. Nokitiinituotteita kertoi käyttävän mutta kaupan pihassa veti röökiä 😀
En ole salkkarit fanina kylläkään huomannut tuota muutosta, koska sitä ei ole somessa paljastettu. Vielä ainakin kuukausi takaperin näyttelijällä oli jonkun storyssa entiset hiukset. Muutos tulee tapahtumaan pitkällä keväässä.
Vierailija kirjoitti:
Evahan kävi aikaisemmin päivällä kaupalla syyttämässä Aaroa psykiatrin manipuloinnista ja Aaro puolestaan alkoi kyseenalaistaa Evan mielenterveyttä. Itse asiassa Aaro pelotteli jo sillä, että saa yksinhuoltajuuden ja aikoisi sitten pitää oikein hyvää huolta Nadjasta. Evalla keitti kokonaan kiinni ja kävi Aaroon kurkkuun kaupalla että ulkona.
Varastiko Eva jotenkin tuossa hetkessä Aarolta avaimet? Jotenkin Eva näytti yllättyneeltä, että kaupan ovi olikin auki. Ihan kuin olisi ollut aikeissa avata avaimilla tai yrittää tiirikoida lukkoa. Toisaalta Aaro olisi sen kyllä huomannut.
Vai tuleeko plot twist ja Aaro huomasi asian, seurasi Evaa ja sulkee Evan kauppaan. Tietämättä että myös Kalle on paikalla. Joka tapauksessa Eva ja Nadja aika suurella todennäköisyydellä lähtee alkuviikosta menemään.
Plot twist: Evan motoriikka ei riitä ovien tiirikoimiseen. Tuskin edes Kultapossu lippaan.
Miksiköhän Seiskan otsikossa luki, että Kalle sytyttää tulipalon vaikka ei ees.
Vierailija kirjoitti:
Elämän Biisi. Vesa Silver. En tuntenut aiemmasta, ihan outo mulle. Mutta kun kuulin kun tämä puhui, olin että SELVÄ HOMO. Nopea googletus ja TOUCHE! 🤣
Tästä muistin, että pitikin aiemmin kommentoida. Jotkut ihmettelivät, miksi Iisa suhtautui Kallen homouteen normaalisti tai jopa innokkaasti. Julkisuudessa olevista stylisteistä, vaatesuunniteloista ja niin edelleen moni on homoseksuaaleja. Vesa Silver, Mert Otsamo, Sami Sykkö, Jukka Rintala, Heteroitakin on mutta Iisa on varmasti kollegoiden osalta törmännyt paljon miespuoleisiin homokollegoihin.
Vierailija kirjoitti:
Rantabaarin Kristan näyttelijä on muuten ollut raskaana ja saanut vauvan tänä vuonna. Päivitteli Instagramiin.
Olisiko tässä kenties yksi syy minkä takia Rabaa ei kuvattu tänäkään kesänä? Viime kausi jäi nimenomaan Kristan kohdalta mielenkiintoiseen kohtaan, kun heräsi koomasta. Viime vuonna Alissan näyttelijä oli raskaana. Toki varmaan Maikkarin talousongelmat ovat olleet suurin syy sille miksei Rabaa ole pariin kesään kuvattu.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salatut-elamat-tahdilla-suuret-tulo…
Tämän uutisen mukaan Pete tienasi viime vuonna eniten, mutta kuitenkin Hanna mun laskutoimituksen mukaan tienasi muutaman tonnin enemmän. Tai sitten mä olen tyhmä enkä tajua :D
Anneli Mansikka synnyttää joulun päätösjaksossa. Isä on Aki Nikkinen.
Vierailija kirjoitti:
... Tai ehkä Eva jopa itse ottaa vastuun teoistaan koska ovat Kallen kanssa hyviä ystäviä eikä halua Kallen joutuvan kärsimään hänen takiaan.
En kyllä usko tippaakaan Evan ottavan vastuuta tuhopoltosta. Vaikka Eva onkin Kallen hyvä ystävä, kyllä Nadja ja oma prc menee Kallen edelle. Eva ei aio tunnustaa eikä päätyä vankilaan, koska Aaro saisi varmasti yksinhuoltajuuden. Eiköhän Eva lähde Nadjan kanssa pakoon.
Eiköhän tuossa käy niin, että Eva lähtee kaupalta ja Tatu sattuu kulkemaan ohi ja pelastaa Kallen. Ismo voi sitten loppu elämänsä olla kiitollinen. En ainakaan jaksaisi jos tämä sama viha jatkuu kuukausia putkeen.