Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8151)
Vierailija kirjoitti:
Muistelot on parasta, niiden pohjaltahan sitä spekulointia tehdään. Ei tässä sarjassa muuten voi spekuloida. Ja sitä varten on tämä ketju, pahvi!
Kiitos vain haukkumisesta.
Tiedän, ettei ketjussa katsoja kovin hyvällä unien kertomista, mutta nämä viimeaikaiset kirjoittelut ja aktiviisuus on vaikuttanut mun uniin! En osaa sanoa, onko negatiivinen ja vai positiivinen asia. Pakko jakaa siitäkin huolimatta, että kohta minut tullaan tuomitsemaan.
Nämä kaikki tapahtumat sijoittuivat minun lapsuuden lähiöön. Siksi en lähde kuvailemaan ympäristöä sen tarkemmin. Olin kirjastossa ja mun seurana oli joku mies täältä palstalta. Pöydillä oli papereita, joissa oli Salkkareiden käsikirjoituksia. Näytin innoissani hänelle paperia, jossa oli Piritta Saloniuksen sairaalan papereita. Kunnes joku nainen tuli vihaisesti keräämään ne. Saattoi jopa olla unessa Salkkareiden tiedottaja.
Uni hyppäsi kirjaston wc-tiloihin, jossa samainen nainen piti kovin suureen ääneen vihaista monologia, ettei papereita saa levitellä eteenpäin ja koitin selittää, että ne oli vain pöydällä. Seuraavaksi tulee etenkin palstalta tarttunut osuus: jäin yksin ja tuntematon nainen tuli halaamaan ja lohduttelemaan raiskauksen takia. Ilmeisesti mulle oli käynyt niin aikaisemmin ja siitä oltiin järkyttyneitä. Lähdin kirjastosta, jonka takia mua seurasi pidemmän matkan päästä Aslan ja veljensä.
Viimeinen osuus oli ilta-aikaan kerrostalon takana alkavan metsän reunalla. Tarkoitus oli kuvata Salkkareiden päätösjakso. Joku levitteli palaa ainesta metsään ja kuvattiin tilanne, jossa auto teki hurjan ilmalennon metsään ja syttyi palamaan. Myös metsä syttyi palamaan ja Vertin ääni kuului. Vertti kuoli auto-onnettomuudessa.
Ihme hyppäys vielä tilanteeseen, jossa seurustelin Akin tai Karin kanssa mutta Kalle olikin se joka halasi mua takaa päin kuin puoliso. Kaikki loppui siihen että ihmiset palasivat koteihinsa.
Näkispä joskus unta Salkkareista Salkkareina eikä tämmösenä sekasoppana. Jätän oman sukupuolen mainitsematta tällä kertaa.
Tero Puustinen keksittiin viimehetkillä. Oli huono 20 vuoden erikoisjakso.
Minua ei muistelot haittaa. Koen vain olevani ulkopuolinen, koska en tunnista hahmojen nimiä tai tapahtumia. Elin varhaisnuoruutta ja teini-ikää juurikin tuolloin 2004-2009 vuosina eikä ehtinyt seuraamaan yhtä aktiivisesti Salkkareita. Jaksot olen nähnyt lähinnä yhden kerran. Puoliakaan tapahtumista ei enää muista. Saati satunnaisia vierailijoita, jotka ovat olleet yhdessä tai kahdessa kohtauksessa.
Huomenna on Tatun näyttelijän my day Instassa. Olenko ainoa, jonka mielestä hän kuulostaa jotenkin samalta kuin Kosonen? En osaa selittää mutta jonkinlainen äänensävy on sama mutta puhetapa itsessään ei.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna on Tatun näyttelijän my day Instassa. Olenko ainoa, jonka mielestä hän kuulostaa jotenkin samalta kuin Kosonen? En osaa selittää mutta jonkinlainen äänensävy on sama mutta puhetapa itsessään ei.
Ei kauheasti yllätä. Käänteet ja hahmot toistavat itseään ja vielä kuulusteluhuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kauheasti yllätä. Käänteet ja hahmot toistavat itseään ja vielä kuulusteluhuoneessa.
Tuskin puheäänen perusteella valittiin rooliin, mutta en mä yllättyisi, jos tässä haettaisi katsojille Kososen kaipuuseen tyydytystä. Mistä tiedetään vaikka käsikirjoittajatkin katuisivat tänä päivänä valintaansa tappaa Kosonen.
Marko haki jo aikaisemmin Salkkareihin, mutta ei tullut silloin valituksi johonkin rooliin. Jennan näyttelijä oli kanssa päässyt viimeiseen vaiheeseen Rantabaarin ykköskauden castingissä. Olisiko kaavailtu Kristan rooliin? Ulkonäöllisesti sopisi yksi yhteen, jos on tietynlaista tyyppiä etsitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin puheäänen perusteella valittiin rooliin, mutta en mä yllättyisi, jos tässä haettaisi katsojille Kososen kaipuuseen tyydytystä. Mistä tiedetään vaikka käsikirjoittajatkin katuisivat tänä päivänä valintaansa tappaa Kosonen.
Marko haki jo aikaisemmin Salkkareihin, mutta ei tullut silloin valituksi johonkin rooliin. Jennan näyttelijä oli kanssa päässyt viimeiseen vaiheeseen Rantabaarin ykköskauden castingissä. Olisiko kaavailtu Kristan rooliin? Ulkonäöllisesti sopisi yksi yhteen, jos on tietynlaista tyyppiä etsitty.
Siinä roolissa ollut sitten monta ehdokasta. Ilona Chevakova muistuttaa jotenkin Emilia Janssonia. Voi kuvitella ainakin heidän hakeneen samaa roolia.
Maija Harjula järjestää sateenkaarimessuja.