Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Kommentit (804)
Ei kestä katsella nykyistä paskaa. Mite onkin muuttunut sellaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Palais kaikki lavasteet maan tasalle. Ei jaksa mitään niitä ikikomeroita.
Sarja olisi hyvä lopettaa siihen, että kaikki hahmot joutuvat kaupan tulipaloon, eikä kukaan selviä hengissä.
Vierailija kirjoitti:
No älä katso.
Kauppa selvästi halutaan uudistaa ja tällä kertaa tällainen ratkaisu. Mikkohan oli myös selvästi asunnossa, jossa oli erilaiset tapetit. En osannut tosin yhdistää missä. Sampokin haaveili Amandan remontista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä katso.
Sano vielä että älä sitten kommentoi tänne. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä katso.
En ole katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Kauppa selvästi halutaan uudistaa ja tällä kertaa tällainen ratkaisu. Mikkohan oli myös selvästi asunnossa, jossa oli erilaiset tapetit. En osannut tosin yhdistää missä. Sampokin haaveili Amandan remontista.
Kaupan olis aika lähteä kokonaan.
Sampon valitus Sallan päsmäröinnistä on siinä erolla, että Sampo on ollut vuosia pelkkänä työntekijänä ilman minkäälaista osuutta paikasta. Eihän se tietenkään voi mennä niin että Sampo voisi yksin päättää kaikesta osake-enemmistön turvin. On Sallallakin oikeus kieltäytyä omistajana. Salla olisi voinut ulkoistaa siivouksen Danielalle.
Mahtaa olla likaista on tarjoilijat sivussa siivoaa huoneet ja oksut lattioilta.
Vierailija kirjoitti:
Amandan remontti tekee paikan entistä rumemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Kalle aiheuttaa tulipalon. Toivottavasti Aaro ja Ismo antavat huutia.
Maalaako Sampo kumisevat portaat vai aikooko repiä irti?
Vaikka olen pesunkestävä sadisti ja rasisti, tästä minä nautin!
- Pekka Siitoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää koska tykkään Kallesta ja no, tiedän et tää palsta luonnollisesti alkaa vihaa Kallea ja munkin sitte pitää poistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää koska tykkään Kallesta ja no, tiedän et tää palsta luonnollisesti alkaa vihaa Kallea ja munkin sitte pitää poistua.
Saga-fani saa eniten vihaa Salkkarit-ketjussa, että ei siinä mitään. Saga-fania saa arvostella, mutta fiktiivisen Kalle-hahmon arvostelu on maailmanloppu.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen pesunkestävä sadisti ja rasisti, tästä minä nautin!
- Pekka Siitoin
Mä taas luopuisin kaikesta rasismista jos mulla olisi tuollainen eukko! 🤪💕
Säälittävä runkkari vastailee omaan pervoiluunsa.
Vierailija kirjoitti:
Sampo antaa Sallalle tehtävän hajottaa portaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga-fani saa eniten vihaa Salkkarit-ketjussa, että ei siinä mitään. Saga-fania saa arvostella, mutta fiktiivisen Kalle-hahmon arvostelu on maailmanloppu.
Saa Kallea arvostella. Mä vaan tiiän et osa on sellaisia jotka vittuilee osittain tahallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sampo antaa Sallalle tehtävän hajottaa portaat.
Yhtä ammattimaisesti kun Ismon valinnan tiskin hajottajat 🤣
En voi luvata toisten puolesta, mutta minä en ainakaan tule.