Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7724)

Vierailija
7721/7724 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petyin ettei Sampoa näytetty ollenkaan. Odotin häneltä jonkinlaista reaktiota Lindan onnettomuuteen. Itse mietin, onko Lindan ja Sallan "sovun" ja Sallan jonkin tasoisen oikean huolen taustalla tarkoitus vain korostaa, että kosahtaa todella kovaa kun Lindan ja Karin "paneskelu" tulee koko kansan tietoon.

Vierailija
7722/7724 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en oikeastaan osaa kunnolla sanoa, mitä mieltä olen Salkkareista. Oon jäänyt aikoja sitten koukkuun tuotannon seuraamiseen. Saan ilon tunteita kun tiedän tosi tarkkaan, missä kohtaa ollaan menossa jaksoissa. Osaan sanoa joka viikolta jonkun kohtauksen,  josta tiedän mikä päivä se on kuvattu. Tarkkailen näyttelijöiden kuvista pienimpiäkin vihjeitä. Olen sitä kautta saanut selville monenlaisia asioita. Ihan kaikkea en jaa tänne, koska mulla on tullut vähän semmonen, että ei ole reilua palstaa etukäteen. Muistikuvieni mukaan etukäteen olen tiennyt Ronja Alatalon, koska päivitteli karonkasta. Hanin näyttelijä kerrottiin vasta tammikuussa hahmon tullessa mukaan. Tuon muista selkeästi ja myhäilin vain tietoani ruudun toisella puolella. Toinen Alexin paluu. Alexin nimi näkyi hyvissä ajoin erään näyttelijän stoorissa. Paljon on kaikenlaisia jotka ovat sitten erikseen lähteneet leviämään vihjeistä eteenpäin. Alissan paluu taisi olla myös yksi sellainen, joka mua tavallaan vähän harmittikin. Tuotanto selkeästi halusi pitää paluun omana tietona mutta ihan ei pysynyt loppuun asti. Palatakseni vielä alkuun, niin kyllä mä tykkään omalla tavalla. Mulla on pari hahmoa, jota erityisesti seuraan ja heidän tarinansa kiinnostaa. Varmasti ikuisesti vaikka menisi kuinka alamäkeen tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7723/7724 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut täydellinen lopetus Evan hahmolle jos Tamara olisi tappanut Evan povellaan. Ei olisi sitten mahdollistakaan palata.

Vierailija
7724/7724 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karin ei käy enää Helsingissä ja Larsia ei kiiinnosta lapsensa?

Vierailija
7725/7724 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut täydellinen lopetus Evan hahmolle jos Tamara olisi tappanut Evan povellaan. Ei olisi sitten mahdollistakaan palata.

Tiedän, että tämä on huumoria mutta veikkaanpa ettei kovin moni oikeasti katsoisi hyvällä, jos olisi oikeasti kohtaus jossa toinen nainen tukehduttaisi omilla silikonitisseillään toisen pienen lapsen äidin.