Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7240)
Niinku Jenna ja Jiri lapset :D Itse toivon, ettei ole sukua Lasselle/Sievisille. Ei mielestäni jotenkin sovi siihen porukkaan sukulaisena. Jiri lähtee noin kuukauden päästä ja palaa syksyllä. Tietysti tämä voisi olla "Lasselle uusi perheenjäsen" siksi aikaa sarjaan käänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matias on pannut elämässään tasan yhden kerran. Naista. Kerttua. Tätäkin painostuksen kohteena. Pil lu oli Matiakselle selvä pettymys. Pettymys koska ihan selvästi Matias menetti kiinnostuksensa heti tämän kokemuksen jälkeen Kerttuun. Matiaksen kiinnostus Erikaa rakennettiin vain katsojien harhautusta varten. Matiaksen homoidenteteetti rakentuu mutinaan "en mä tiedä minä mä oon". Matias ei ole Kertun jälkeen oikeasti osoittanut mitää kiinnostusta tyttöihin.
Vähän kuten Sampo Kaukovaara. Samposta tehtiin yhtäkkiä homo vaikka Sampon yhteydessä roikotetaan naurettavalta kuulostavaa bi-liitettä. Jos Sampolla ei ole mitään mies kuviota menossa, tämä on siinä välissä kuin jokin aseksuaali, eli ei kyllä ole kiinostusta kehenkään naiseen tai naisiin, vaikka pitäisi olla... Bi! 🤣
Sampo seurusteli Mariannan kanssa yhdessä välissä ja oli oikein tyytyväinen ja onnellinen. Vaikka tuota ei halutakaan nähdä, koska ei sovi tähän "Sampo ei ole bi" juttuun, joka tuntuu monen mielestä olevan sata varma asia.
Itse asiassa se oli yhtä huvittavaa kuten oli myös aikoinaan Kallen ja Katariinan seurustelu 🤭
Miksi? Sampo oli suhteessa ihan tosissaan mukana. Aluksi oli pelkkä seksisuhde. Sampolla on ollut enemmän naissuhteita kuin miessuhteita.
Sampo on ihan naurettava. Los homberos. 😁
Lindan näyttelijä taisi puhua pari viikkoa sitten jostain poliisikohtauksista. Kaipa se Linda kuntoon tulee ennen päätösjaksoa. Mikäli ei halvaantuneena kulje mukana. Jotain drone kohtauksia iltamyöhään tehtiin ja oletettavasti saattoi olla poliisin takaa-ajo menossa.
Kerta päätösjakso on kuvattu niin voi alkaa tarkkailemaan, onko joku/jotkut hahmot mahdollisesti poistumassa. Petri/Esko oli ainakin viimeksi kolme viikkoa sitten kuvauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Kerta päätösjakso on kuvattu niin voi alkaa tarkkailemaan, onko joku/jotkut hahmot mahdollisesti poistumassa. Petri/Esko oli ainakin viimeksi kolme viikkoa sitten kuvauksissa.
Mun puolesta lähtisi jopa kaikki. Pienen vähemmistön korkeintaan voisi jättää mutta vain jos jotain juonellisesti kiinnostavaa.
Alexin näyttelijän somepäivän perusteella Sampo ja Alex taitaa ystävystyä? Alex on toki Sampon majatalossa asiakkaana muutenkin. Voisiko Sampo yrittää päästä osingoille miljoonissa tai sitten twistinä he rakastuvat. Mahdollisia hämäräbisneksiä ei voi sulkea pois Alexin osalta. Dahliahan piti selvitellä taustoja.
Onkohan Noelilla ja Alexilla jotain vilunkia menossa niiden Frankfurtin poikien kanssa? Jiriä ei otettu etäpalaveriin vaikka Jiri oli keksinyt jonkun kikan vaikeita asiakkaita kohtaan. Voi tietyisti olla, että Jiri lähtee myöhemmin Frankfurttiin asti vääntämään.
Salkkareissa tyttövideopakottaja.
Tylsää myös, että tuo hissin putoaminen näyttää menemään tutkinta rapsankin mukaan onnettomuudeksi. Hissi olisi kauan sitten pitänyt laittaa käyttökieltoon. Luulisi että Henu olisi tunnistanut Aaron äänen tai ihmetelleen kun mitään pakettia ei tullutkaan. Toivottavasti tähän palataan. Soittiko Aaro vielä omalla luurilla? :D
Vierailija kirjoitti:
Tylsää myös, että tuo hissin putoaminen näyttää menemään tutkinta rapsankin mukaan onnettomuudeksi. Hissi olisi kauan sitten pitänyt laittaa käyttökieltoon. Luulisi että Henu olisi tunnistanut Aaron äänen tai ihmetelleen kun mitään pakettia ei tullutkaan. Toivottavasti tähän palataan. Soittiko Aaro vielä omalla luurilla? :D
Voihan olla, että Lindan lähimuisti palautuu ja muistaa itsekin tuon ja alkaa tutkimaan.
Onko Hilkka Nokela saanut vieläkään tietoonsa Vesan nettiopastuksia nuorille?
Oliko nyt pakko toi Tatukin laittaa naurettavasti hiipparoimaan perässä kuin mikälin stalkkeri. Olisi varmasti voinut rennosti kävellä pitkän välimatkan päässä perässä. Ei mikään ihme, että Piritta pelästyi ja soitti poliisit.
Vierailija kirjoitti:
Teemu oli kertonut tänään Tampereen Ratinassa, että kevään päätösjakso kuvattiin pari viikkoa sitten. Ja, että päätösjakso tulee olemaan iso ja jää myös todella isoon cliffhangeriin.
Jos tämä pitää paikkaansa niin onhan sitä kaikelaista näkynyt. Isompi onnettomuus voisi olla. Tällä viikolla etsittiin hoitajia ja potilaita. Jäi käsitys, että ehkä useampia samaan aikaan sairaalaan.
Vierailija kirjoitti:
Jennan tavoin olen sitä sukupolvea, joka ei tiennyt kenestä on kyse kun Kalle vitsaili Jennan olevan sairaalan oma Liisa Veijalainen. Onneksi sentään selitettiin, ettei tarvinnut googlata.
Musta tämä oli outo ja kaikesta irrallinen maininta. Minna Kauppi olisi varmasti toiminut paremmin, jos oli pakko suunnistaja mainita.
Sano mami vaan. Tää meidän Vesa on niin kultanen ja lutunen kun se jaksaa opastaa teitä nuoria siinä intternetin käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun toive oli että että hississä olisi ollut koko Pihlajakadun teinilauma. Koko sakki olisi poistunut sarjasta saman tien.
Vaikka kaikki hahmot tungettu yhteen hissiin 🤣
Yhteen hissiin koko lauma ja ei muutakuin suoraan ruumisautoon.
Muuten onko Lindalla jonkinlainen läheisriippuvainen omasta isästään kun on ainut sukulainen kun Viola, Ilo ja Mira kaikki ulkomailla
Aijaa. No. Ainakin mä pesen vielä yhden koneellisen pyykkiä ennenkö lähden kotiin. Daidadai.
Salkkareissa ei ole vielä käsitelty vähähappista seksiä. On kuulemma suosittua nuorison keskuudessa.
Juulia Autio tulee takaisin ja räjäyttää Ismon.