Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7240)
Matias on pannut elämässään tasan yhden kerran. Naista. Kerttua. Tätäkin painostuksen kohteena. Pil lu oli Matiakselle selvä pettymys. Pettymys koska ihan selvästi Matias menetti kiinnostuksensa heti tämän kokemuksen jälkeen Kerttuun. Matiaksen kiinnostus Erikaa rakennettiin vain katsojien harhautusta varten. Matiaksen homoidenteteetti rakentuu mutinaan "en mä tiedä minä mä oon". Matias ei ole Kertun jälkeen oikeasti osoittanut mitää kiinnostusta tyttöihin.
Vähän kuten Sampo Kaukovaara. Samposta tehtiin yhtäkkiä homo vaikka Sampon yhteydessä roikotetaan naurettavalta kuulostavaa bi-liitettä. Jos Sampolla ei ole mitään mies kuviota menossa, tämä on siinä välissä kuin jokin aseksuaali, eli ei kyllä ole kiinostusta kehenkään naiseen tai naisiin, vaikka pitäisi olla... Bi! 🤣
Vierailija kirjoitti:
Magnus. Melvin. Matias. Matilda. Mikä ei kuulu joukkoon?
Matilda. On mielikuvitus nainen. Muut ovat homoja.
Kyllähän Matias ainakin omien sanojensa mukaan kävi Matildan kanssa pari kertaa treffeillä, mutta juttu loppui lyhyeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse Sievinen on Jenna Haarlan biologinen isä. Lasse ei vaan tiedä tätä. Eli Lassea ei ole koskaan merkitty Jennan isäksi. Tämä on ollut ehkä Jennan äidin tahto. Mutta Jennalla paperi jossa Lasse Sievisen nimi. Ei olleenkaan uusi pointti tässä sarjassa. Ihan perus Salkkarit kauraa.
Eihän Lasse tiennyt olevansa myöskään Jirin isä. Mikäli Lasse on Jennan isä, toivottavasti Jirille ja Jennalle ei tule mitään liian vakavaa sutinaa. Aikoinaan myös Elina ja Sebastian seurustelivat sisarpuoltensa kanssa. Näissäkin tapauksissa oli molemmissa sama isä.
Kyllä. Seurataan tarkkaan, päätyvätkö Jiri ja Jenna sänkyyn. Jos ovat lähellä päätyä mutta tulee aina jokin joka estää asian toteutumisen, on syytä epäillä että asia on niin kuin täällä esitetty.
En kiellä, mutta en myöskään ymmärrä, miksi tuosta poikaystävästä pitää koko ajan paljastaa lisää ja nimenomaan näissä jaksoissa jossa salaisuutta käsitellään jos se ei liity asiaan.
Saga Korkiakoski tulee takaisin päätösjaksossa.
Jääköhän Luukon tutkinta nyt kesken Lindan onnettomuuden jälkeen tai Piritta jää kiinni jotenkin Petrin paluuseen ja huumekuvio jatkuu taas
Toivottavasti Sampo jättää kostonsa toteuttamatta nyt kun Lindalle kävi miten kävi. Olisi todella julmaa nolata Lindakin telkkarissa. Videokin on vieläpä epäaito. Eivät ole oikeasti panneet mutta Kaukovaara muokkasi puheen kuulostamaan siltä, että ovat panneet ja kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Matias on pannut elämässään tasan yhden kerran. Naista. Kerttua. Tätäkin painostuksen kohteena. Pil lu oli Matiakselle selvä pettymys. Pettymys koska ihan selvästi Matias menetti kiinnostuksensa heti tämän kokemuksen jälkeen Kerttuun. Matiaksen kiinnostus Erikaa rakennettiin vain katsojien harhautusta varten. Matiaksen homoidenteteetti rakentuu mutinaan "en mä tiedä minä mä oon". Matias ei ole Kertun jälkeen oikeasti osoittanut mitää kiinnostusta tyttöihin.
Vähän kuten Sampo Kaukovaara. Samposta tehtiin yhtäkkiä homo vaikka Sampon yhteydessä roikotetaan naurettavalta kuulostavaa bi-liitettä. Jos Sampolla ei ole mitään mies kuviota menossa, tämä on siinä välissä kuin jokin aseksuaali, eli ei kyllä ole kiinostusta kehenkään naiseen tai naisiin, vaikka pitäisi olla... Bi! 🤣
Sampo seurusteli Mariannan kanssa yhdessä välissä ja oli oikein tyytyväinen ja onnellinen. Vaikka tuota ei halutakaan nähdä, koska ei sovi tähän "Sampo ei ole bi" juttuun, joka tuntuu monen mielestä olevan sata varma asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Magnus. Melvin. Matias. Matilda. Mikä ei kuulu joukkoon?
Matilda. On mielikuvitus nainen. Muut ovat homoja.
Kyllähän Matias ainakin omien sanojensa mukaan kävi Matildan kanssa pari kertaa treffeillä, mutta juttu loppui lyhyeen.
Tämä on se käsikirjoituksen story. Mistä me tiedetään, että tuleeko ihan Matiaksen viimeisessä jaksossa tunnustus, että mitään Matildaa ei edes ollut. Olisi käsikirjoitus voinut sen verran skarpata että olisi voinut järjestää jonkun random tytön odottamaan leffateatterin eteen ja näytetty kun menevät yhdessä leffaan. Oma ajatukseni on, että Matilda oli ihan paskapuhetta, not real.
Vierailija kirjoitti:
Aaron ja Mariannan ilme on varmasti amazing kun näkevät että sieltä ei tuoda Henua, sieltä tuodaan Lintaa! 🤣
Erittäin. Luulivat Henun olevan yksin Moosea avaamassa. Ensin järkytystä tuo paarien edessä kulkeva Aki, jonka ei pitänyt olla paikassa. Sitten Henrik juoksee jälkijunassa perässä ja lopulta Linda paljastuu paareilla olevaksi. Vaalannekin rupesi itkua tihrustamaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sampo seurusteli Mariannan kanssa yhdessä välissä ja oli oikein tyytyväinen ja onnellinen. Vaikka tuota ei halutakaan nähdä, koska ei sovi tähän "Sampo ei ole bi" juttuun, joka tuntuu monen mielestä olevan sata varma asia.
Itse asiassa se oli yhtä huvittavaa kuten oli myös aikoinaan Kallen ja Katariinan seurustelu 🤭
Tämäkin ketju osoittaa sen, että edelleen me bi-seksuaalit ollaat jopa homoja ja lesboja herkemmin vähäteltävä ryhmä, koska joidenkin on vain hyvin vaikea uskoa, että bi-seksuaaleja voi olla olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaron ja Mariannan ilme on varmasti amazing kun näkevät että sieltä ei tuoda Henua, sieltä tuodaan Lintaa! 🤣
Erittäin. Luulivat Henun olevan yksin Moosea avaamassa. Ensin järkytystä tuo paarien edessä kulkeva Aki, jonka ei pitänyt olla paikassa. Sitten Henrik juoksee jälkijunassa perässä ja lopulta Linda paljastuu paareilla olevaksi. Vaalannekin rupesi itkua tihrustamaan :D
Kiitos ystävä. Tästä tiedosta MINÄ NAUTIN.
Aina kun murhaaja Aaro katsoo tytärtään silmiin, tämän tulee muistaa, hän oli murhata tyttärensä.
Murha-Marianna. Aina kun se kohtaa kämppiksensä, joka on vilpittömästi auttanut tätä, hänen pitää tuntea, kuinka huono ja epäonnistunut olento hän on. 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa se oli yhtä huvittavaa kuten oli myös aikoinaan Kallen ja Katariinan seurustelu 🤭
Miksi? Sampo oli suhteessa ihan tosissaan mukana. Aluksi oli pelkkä seksisuhde. Sampolla on ollut enemmän naissuhteita kuin miessuhteita.
Kaikki hahmot kuolevat päätösjaksossa.
Ehkä päätösjakson cliffhanger on massiivinen tulipalo Pihlajakadulla. Pari hahmoa kuolee palossa ja muutama loukkaantuu vakavasti. Pihlajakadun väki muuttaa Amandaan remontin ajaksi ja koko talo kokee muodonmuutoksen remontin myötä.
Vierailija kirjoitti:
Viola perheineen tuskin tulee katsomaan halvaantunutta äitiään. Rajala sanoi ettei saanut Lindan ulkomailla asuvaa tytärtä kiinni, mutta Aaro vastasi puhelimeen heti. Eihän Alissakaan tullut silloin kun Aki joutui helikopterionnettomuuteen.
Balilla on aikaero. Voi olla, että siellä oli jo ilta tai yö, kun Rajala yritti tavoittaa Violaa. Linda heräsi kuitenkin jo, niin eiköhän sano tyttärelleen puhelimessa ettei tarvitse tulla. Violalla on perhe ja työt siellä. Ja ainahan nämä poistuneet näyttelijät jättävät tulematta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä päätösjakson cliffhanger on massiivinen tulipalo Pihlajakadulla. Pari hahmoa kuolee palossa ja muutama loukkaantuu vakavasti. Pihlajakadun väki muuttaa Amandaan remontin ajaksi ja koko talo kokee muodonmuutoksen remontin myötä.
Palaisi ulkolavasteen rappu ja kaikki pahvikopit kokonaan. Pahviamanda myös.
Sagan näyttelijällä alkoi jälleen uusi podcast. Noelin näyttelijä mietti jotain uutta podcastia tekevänsä.
Eihän Lasse tiennyt olevansa myöskään Jirin isä. Mikäli Lasse on Jennan isä, toivottavasti Jirille ja Jennalle ei tule mitään liian vakavaa sutinaa. Aikoinaan myös Elina ja Sebastian seurustelivat sisarpuoltensa kanssa. Näissäkin tapauksissa oli molemmissa sama isä.