Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Kommentit (711)
Vierailija kirjoitti:
Kolme K-12 jaksoa on ensi viikolla. Toivottavasti tapahtuu jotain jännää. Toisaalta eipä minulla ole odotuksia ensi viikon suhteen.
Mitä jännää siltä kakalta voi odottaa?
Eikö ihan oikeasti voi lopettaa!
Vierailija kirjoitti:
Miten jaksat sitä tyhmää sarjaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mulla ei ole ystäviä ja ketään muutakaan. Tää on mun elämää. Tykkään seurata ketjua ja spekuloida.
Vierailija kirjoitti:
Kalle meni kakalle. Laittoi hatun naulaan.
Hattu haisi kakalle.
Vierailija kirjoitti:
Kolme K-12 jaksoa on ensi viikolla. Toivottavasti tapahtuu jotain jännää. Toisaalta eipä minulla ole odotuksia ensi viikon suhteen.
Kannattaa katsoa. Tapahtuu jänniä asioita:
- Jiri ja Magnus palaavat ullakkoasuntoon. Jiri järkyttyy, koska näkee peilistä Anniinan, jonka käsi on Jirin olkapäällä. Ennen kuin Anniina katoaa, hän syyttää Jiriä kuolemastaan.
- Linda haluaa uskoa, että Aki on muuttunut ja antaa tälle anteeksi. Hän suunnittelee Akin käräytystä salassa.
- Joonatan ja Kalle ryyppäävät. Kallea himottaa Joonatanin vartalo, mutta tämä kieltäytyy. Kalle tulee surulliseksi ja suuntaa kaupalle ryyppäämään. Kaupalla Kalle sytyttää kynttilän ja suree, miksi hänen miesasiansa menevät huonosti. Kalle tönäisee kynttilän lattialle ja syttyy tulipalo.
- Eva häviää oikeustaistelun. Hän suunnittelee pakoa ulkomaille. Aaro on tietoinen Evan suunnitelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Kerran Aaro tarjosi Nadjalle karkkia. Mikä yllätys, että Aarosta paljastui namusetä, not.
Viime päätösjaksossa Aaro houkutteli Nadjan kyytiin ja onnistui siinä. Sitä ei kerrota, mitä autossa tapahtui.
Joku haluaa ajaa tämänkin ketjun sulkuun...
Matias Kajander sekoilee tässä ketjussa koska ei saa Magnusta itselleen.
LINDA, hänhän sai Vuoden Pimittäjä palkinnon Poliisien Juhlassa.
Linda on tyhmin ja epärehellisin poliisi mitä olla voi.
Mihin laatikon perälle hän piilotti sen Terapeutin asiakaslistan. Pimitti tiedon.
Pimitti Nadjan kaapauksen.
Daalian myrkytyksen ja Gunnarin huumaamisen suljetulle. Jonka toimitti nimenomaan se Aaron "Sosiaali-täti" , sama täti pisti omiaan Nadjan huoltajuudesta.
Linda välittömästi Kainuun Pilisipiiriin, korpeen oppimaan rehellisyyttä ! Mieluummin poliisin oikeudet pois.
Ismo nuoli Anneli Mansikkaa josta paljastuikin Ossi Puolakka. Ismosta tuli homoseksuaali.
Suurempi osa hahmoista on sietämättömiä. Salla on pahimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa. Olen muodostanut pakkomielteen. En pysty lopettamaan.
Osteri-Ossi ja Helmi-Simpukka menevät naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Suurempi osa hahmoista on sietämättömiä. Salla on pahimpia.
Sallalla on kuolettava medusan katse. Kannattaa pysyä kaukana.
Kalle tuli kauppaan ryyppäämään ja levittämään spermaa ympäri kauppaa. Hyh hyh!
Eikö Helena Kuula saa tehtyä Noelista märkää länttiä?
Nikkinen ei muistanut potkujen annossa kuka vihki sairaalassa?
Vierailija kirjoitti:
Kalle tuli kauppaan ryyppäämään ja levittämään spermaa ympäri kauppaa. Hyh hyh!
Muistan että näitä hyh hyh kommentteja oli jo ainakin ennen koronaa. Aktiivista edelleen :D
Onko Noel tarjonnut persettä Jirille?