Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8205)

Vierailija
5581/8205 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toi Tatu on bottom. Tatu & Sampo. Kokoero jo kertoo sen. Very bad Kallen kannalta. Tai sitten Sampo joutuu nussii molempii. 

Olen nähnyt pienen chihuhuhuan nylkyttävän isoa paimenkoiraa. Ei sillä koolla ole tuossa asiassa mitään merkitystä. 150cm nainenkin pystyy panemaan 190cm miestä dildolla persiiseeen. 

Vierailija
5582/8205 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan paljon tuotanon pitäisi maksaa jos saisi Käärijän salkakreihin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5583/8205 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Jenna ajoi autolla, niin eipä sitten oltu keksitty mitään muuta musiikkia kuin joku Mirella "lapsen" kiljuminen, josta ei saa mitään selvää. Nyt sentään sai, kun joku muu sen lauloi.

Halvimmat teostot, joten se otettiin. Isomman artistin biisiin ei olisi budjetti riittänyt. 

Mirella on kylläkin Suomen mittakaavalla menestynyt artisti. Timanttei biisillä on Spotifyssa 39.9 miljoonaa striimausta. Se on hemmetin suuri luku suomalaiselle biisille, jonka markkina-alue on Suomi.

Vierailija
5584/8205 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan paljon tuotanon pitäisi maksaa jos saisi Käärijän salkakreihin 

Käärijähän on tunnettu Salkkarit fanit. Tulisi varmaan ilmaiseksi vierailemaan, omana itsenään. 

Vierailija
5585/8205 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirellan musiikki tosiaan oli outo ja jaksonimet sen ympärillä. Tämän päivän jakso "Ja mä löysin vielä jonkun" sentään oli viittaus Alissan puheeseen, mutta entä eilinen "Paine tekee timanttei" ja viime viikon "Kipuun kuole ei"

Joku merkityshän tällä on

Sä veit mult kaiken
Mä uskoin sua ku sanoit
Etten mä
Pysty, enkä riitä ja nyt sä oot siin
Sä anelet mua takaisin
Väität ei kukaan muu kohtele mua paremmin
Joo-oo-oo-oo-o
Mä oon kuullut nää samat valheet ennenkin

Mun kyyneleet
Niin pitkään vuotaneet
Tänään ne saa
Mut vaan kimaltamaan

Vaik mun hymyn veit, pahaa sydämelle teit
Niin mä tiedän, mä tiedän
Et kipuun kuole ei
Paine tekee timanttei
Ja mä löydän vielä jonkun
Joka kattoo mua, kun mä oisin maailman ainoo
Puhuu kauniisti ja palvoo mun ihoo

Sä voit kauempaa kattoo
Ku tanssin ja mä heijastan niin kirkast valoo
Ku et oo tiel enää, joo
Tekee vaan niin hyvää
Nähä ku huomaat, et vaikka koitit
Niin sä et saanutkaan mua murtumaan
Aina vahvempana vaan nousemaan

Mun kyyneleet
Niin pitkään vuotaneet
Tänään ne saa
Mut vaan kimaltamaan

Et kipuun kuole ei
Paine tekee timanttei

Sä koitat pyytää mua sun kaa tanssimaan
Mut tiiän, etten suhun pysty enää luottamaan
Sun on turha väittää, et tuut virhees korjaamaan
Se mitä oltiin, on mulle pelkkä muisto vaan

Et kipuun kuole ei
Paine tekee timanttei

Vierailija
5586/8205 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenna pakkasi matkalaukun ja jätti tavaransa Vaasaan asuntoon seuraavalle Muuttajalle. Alissakin asuu kimppa kämpän kierrätystavaroilla. Joonatanillakaan ei ollut mitää omaa kun se lähti sieltä 🤭😁

Victoria ja Samuli ja Kajanderit ainakin vielä olivat laatikoidensa kanssa. Kahandereilla tais olla muuttoauto ulkolavasteen edessä 🤣

Vierailija
5587/8205 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirellan musiikki tosiaan oli outo ja jaksonimet sen ympärillä. Tämän päivän jakso "Ja mä löysin vielä jonkun" sentään oli viittaus Alissan puheeseen, mutta entä eilinen "Paine tekee timanttei" ja viime viikon "Kipuun kuole ei"

"Kipu kuole ei" on päivänselvä viittaus Danielan ja Noelin tuskaan. 

Vierailija
5588/8205 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osannut kaivata Alissaa takaisin sarjaan ja nyt muistan miksi. Rasittava hahmo.

Joanna siivoojana ja Noelin uskottuna on niin väkisin väännettyä että.

Mä en kaivannut sen takia että ollut todella monta vuotta yhteensä Salkkareissa ensin ja sitten Rantabaarissa. Muuten Alissa oli okei, mutta jotain oikeasti kauemmin aikaa sitten poistuneita kaipaisi takaisin.

Vierailija
5589/8205 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Alissa olisi tullut Mimosan ja Tamaran kanssa niin sitten olisin jaksanut. Näin äärimmäsen tylsä random Jennan kanssa.

Vierailija
5590/8205 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitelan huushollissa on aina sama järjestys, että Ismo istuu tuolissa ja Kalle puolimakoilee sohvalla. Olisi aika sitäkin asuntoa uudistaa. Samat seinät ja kalusteet olleet aivan liian pitkään.

Vierailija
5591/8205 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Alissa olisi tullut Mimosan ja Tamaran kanssa niin sitten olisin jaksanut. Näin äärimmäsen tylsä random Jennan kanssa.

Mimosan näyttelijä on yhä edelleenkin raskaana.

Vierailija
5592/8205 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mimosan näyttelijä on yhä edelleenkin raskaana.

Vaikka sitten Tamara ihan yksinään. Sarjan katseluarvo ei ole koskaan yhden henkilön varassa. Niitä huonoja on liikaa ja juoni ei kehity mihinkään hyvällä tavalla. Tamara oli erilainen ja kiinnostava hahmo.

Vierailija
5593/8205 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolle Joannalle käy vielä sama kuin muille ex-poliiseille. Peiterooli > takaisin virkaan.

Vierailija
5594/8205 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä tulevia ikärajoja näkikään?

Vierailija
5595/8205 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuolle Joannalle käy vielä sama kuin muille ex-poliiseille. Peiterooli > takaisin virkaan.

Itse en kyllä usko että Joanna enää palaa poliisiksi. Hänhän irtisanoutui poliisista jo ennen näyttelijän äitiyslomaa.

Vierailija
5596/8205 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenna noin vain jätti työnsäkin? Toisaalta joillakin suurilla sairaaloilla saattaa olla asuntoloita tai lähellä olevia kalustettuja vuokrakoteja, joissa vaikka lääkisopiskelijat majoittuvat kesän ajan. 

Vierailija
5597/8205 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeita kappaleita on viime vuosina ollut Miran ja Violan häissä Katy Perryn I Kissed a Girl ja Elinan mennessä tapaamaan Susua Keravalle soi Laura Narhin ja Erinin Siskoni. Näillä kaikilla on selkeästi haluttu viestittää tarinaan liittyvää asiaa. Mirellan Timanttei luultavasti on kuvainnollinen kertomus hänestä ja entisestä pitkäaikaisesta poikaystävästä, joka on kohdellut huonosti. Ehkäpä tuo mies vielä ilmaantuu sarjaan. En keksi toistaiseksi ketään vanhaa hahmoa, mutta aina voi yllättää tai sitten.. Alex Martin. 

Vierailija
5598/8205 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulen että narsisti-Noelille tulee yllätysero ja Daniela ottaa Alexin. Tulee mielenkiintoinen työpaikka molemmille. Hajoaako koko firma ja Mustavaarat saa sen itselleen?

Vierailija
5599/8205 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä luulen että narsisti-Noelille tulee yllätysero ja Daniela ottaa Alexin. Tulee mielenkiintoinen työpaikka molemmille. Hajoaako koko firma ja Mustavaarat saa sen itselleen?

Tuleeko Saga takaisin ja saako Mustavaarat sitä? Sitäkin on vihjailtu että loputkin Mustavaarat saattaisi poistua kokonaan. Siinä olisi Sagalla mahdollisuus.

Vierailija
5600/8205 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni sitten on aika äänestää Noelin jatkosta yhtiön johdossa 😡

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi