Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wille Rydman

Vierailija
23.06.2026 |

Moni ei nyt ymmärrä, että tässä ei ole enää kyse niistä järjestöleikkauksista. Asiasta on tullut arvovaltataistelu ministeri Rydmanin ja pääministeri Orpon välillä. Rydman haluaa, että asiat tehdään hänen tavallaan tai ei ollenkaan. Toista mieltä olevia hän tyypillisesti maalittaa, kuten tänään ministeri Adlercreutzia. Rydman on toiminut omavaltaisesti ja ylimielisesti, vaikka monipuoluehallituksessa kuuluu tehdä  yhteistyötä myös muiden puolueiden kanssa. Tällaisesta omavaltaisesta ja vaarallisestakin toiminnasta on maailmalla lukuisia varoittavia esimerkkejä, ja sanon, että Suomessa moinen pitää torpata alkuunsa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulos vaan koko ukkeli!

Vierailija
2/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo Ja Adlercreutz puolustaa avoimesti korruptiota. Miten kukaan voi ottaa heitä enää vakavasti heidän puhuessa leikkauksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronmaksajien pelastaja. Sosialistit ei yllättäen tajua

Vierailija
4/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku hommata Eduskuntaan hiekkalaatikon, jossa ois 2 hiekkaämpäriä ja 2 lapiota niin Petteri, Anders ja Wille voisivat leikkiä hiekkasotaa 😂

Vierailija
5/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Ville!!!! kerrankin joku uskaltaa sanoa asioita <3

Vierailija
6/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP olet täysin harhapoluilla tässä. Katso se tuore tiedotustilaisuus Yle Areenasta niin tiedät missä mennään. Rydmanilla on ministerinä täysi oikeus asettaa itsenäisesti kriteerit, myöhemmin hallituspuolueet yhdessä jakavat avustukset ja silloin voidaan tarvittaessa jopa toimia näiden määritysten ohitse. Ei missään muussakaan ministeriössä ole koko hallitus määrittänyt yhdessä kriteereitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpo Ja Adlercreutz puolustaa avoimesti korruptiota. Miten kukaan voi ottaa heitä enää vakavasti heidän puhuessa leikkauksista.

Pelkkää Wille -mulla on taksissa pari alaikäistä- Rydmanin öyhöttämistä. Yhtään esimerkkiä ei pystymyt antamaan

Vierailija
8/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ministeri Marttinen sanoi, Rydman ei ole halunnut neuvotella asiasta muiden puolueiden kanssa, vaan on halunnut edetä itsevaltaisesti. Rydman on vaarallinen poliitikko. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen höpötystä!? Rudman on aivan oikealls asialla näiden järjestötouhujen kanssa. Kyllä nyt suojatyöpaikkalaisilla on hätä ja poru ja hyvä niin. Näiden "hyvien asioiden" varjolla kupattu veronmaksajilta rahaa miljoontolkulla vuosittain ja suurin osa jonkun johtajan palkkoihin ja kiinteistöbisneksiin. 

 

Tämän parempaa säästökohdetta on kyllä vaikeaa löytää!

Vierailija
10/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP olet täysin harhapoluilla tässä. Katso se tuore tiedotustilaisuus Yle Areenasta niin tiedät missä mennään. Rydmanilla on ministerinä täysi oikeus asettaa itsenäisesti kriteerit, myöhemmin hallituspuolueet yhdessä jakavat avustukset ja silloin voidaan tarvittaessa jopa toimia näiden määritysten ohitse. Ei missään muussakaan ministeriössä ole koko hallitus määrittänyt yhdessä kriteereitä.

Muut puolueet ovat eri mieltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijällä on selvästi k sta päässä.

Vierailija
12/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut olisi täysin samaa mieltä, jos demari olisi toiminut kuten Wille, mutta nyt kunnon kulttuurisotilaina seisovat ja seisottavat Willen takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

XXXXX. . .P E R S K U T A R A L L A A !. . .XXXXX

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    100% aitoa perussuomalaista peppukipua

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Vierailija
14/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen höpötystä!? Rudman on aivan oikealls asialla näiden järjestötouhujen kanssa. Kyllä nyt suojatyöpaikkalaisilla on hätä ja poru ja hyvä niin. Näiden "hyvien asioiden" varjolla kupattu veronmaksajilta rahaa miljoontolkulla vuosittain ja suurin osa jonkun johtajan palkkoihin ja kiinteistöbisneksiin. 

 

Tämän parempaa säästökohdetta on kyllä vaikeaa löytää!

Mites vaikkapa yritystuet. Ihan samanlaista kuppausta jonkun johtajan palkkoihin, bonuksiin ja ihan kaikkeen muuhun kuin mihin ne on alkujaan ajateltu.

Ai mutta ei varmaan sulle suojatyöpaikkalaiselle sovi, että kenkää tulisi kaltaisellesi tyhjäntoimittajalle, kun ei enää saisi kupata veronmaksajien rahoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen yksilö voisi olla säälittävä jollei olisi niin halveksittava.

Vierailija
16/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wille on tässä ihan oikealla asialla. Orpon ja kreivin itkusta se selviää. 

Vierailija
17/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP olet täysin harhapoluilla tässä. Katso se tuore tiedotustilaisuus Yle Areenasta niin tiedät missä mennään. Rydmanilla on ministerinä täysi oikeus asettaa itsenäisesti kriteerit, myöhemmin hallituspuolueet yhdessä jakavat avustukset ja silloin voidaan tarvittaessa jopa toimia näiden määritysten ohitse. Ei missään muussakaan ministeriössä ole koko hallitus määrittänyt yhdessä kriteereitä.

Muut puolueet ovat eri mieltä. 

Eivät ole rehellisiä. Rydman perusteli aukottomasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme