Wille Rydman
Moni ei nyt ymmärrä, että tässä ei ole enää kyse niistä järjestöleikkauksista. Asiasta on tullut arvovaltataistelu ministeri Rydmanin ja pääministeri Orpon välillä. Rydman haluaa, että asiat tehdään hänen tavallaan tai ei ollenkaan. Toista mieltä olevia hän tyypillisesti maalittaa, kuten tänään ministeri Adlercreutzia. Rydman on toiminut omavaltaisesti ja ylimielisesti, vaikka monipuoluehallituksessa kuuluu tehdä yhteistyötä myös muiden puolueiden kanssa. Tällaisesta omavaltaisesta ja vaarallisestakin toiminnasta on maailmalla lukuisia varoittavia esimerkkejä, ja sanon, että Suomessa moinen pitää torpata alkuunsa.
Kommentit (17)
Orpo Ja Adlercreutz puolustaa avoimesti korruptiota. Miten kukaan voi ottaa heitä enää vakavasti heidän puhuessa leikkauksista.
Veronmaksajien pelastaja. Sosialistit ei yllättäen tajua
Voisko joku hommata Eduskuntaan hiekkalaatikon, jossa ois 2 hiekkaämpäriä ja 2 lapiota niin Petteri, Anders ja Wille voisivat leikkiä hiekkasotaa 😂
Hyvä Ville!!!! kerrankin joku uskaltaa sanoa asioita <3
AP olet täysin harhapoluilla tässä. Katso se tuore tiedotustilaisuus Yle Areenasta niin tiedät missä mennään. Rydmanilla on ministerinä täysi oikeus asettaa itsenäisesti kriteerit, myöhemmin hallituspuolueet yhdessä jakavat avustukset ja silloin voidaan tarvittaessa jopa toimia näiden määritysten ohitse. Ei missään muussakaan ministeriössä ole koko hallitus määrittänyt yhdessä kriteereitä.
Vierailija kirjoitti:
Orpo Ja Adlercreutz puolustaa avoimesti korruptiota. Miten kukaan voi ottaa heitä enää vakavasti heidän puhuessa leikkauksista.
Pelkkää Wille -mulla on taksissa pari alaikäistä- Rydmanin öyhöttämistä. Yhtään esimerkkiä ei pystymyt antamaan
Kuten ministeri Marttinen sanoi, Rydman ei ole halunnut neuvotella asiasta muiden puolueiden kanssa, vaan on halunnut edetä itsevaltaisesti. Rydman on vaarallinen poliitikko.
Mitä ihmeen höpötystä!? Rudman on aivan oikealls asialla näiden järjestötouhujen kanssa. Kyllä nyt suojatyöpaikkalaisilla on hätä ja poru ja hyvä niin. Näiden "hyvien asioiden" varjolla kupattu veronmaksajilta rahaa miljoontolkulla vuosittain ja suurin osa jonkun johtajan palkkoihin ja kiinteistöbisneksiin.
Tämän parempaa säästökohdetta on kyllä vaikeaa löytää!
Vierailija kirjoitti:
AP olet täysin harhapoluilla tässä. Katso se tuore tiedotustilaisuus Yle Areenasta niin tiedät missä mennään. Rydmanilla on ministerinä täysi oikeus asettaa itsenäisesti kriteerit, myöhemmin hallituspuolueet yhdessä jakavat avustukset ja silloin voidaan tarvittaessa jopa toimia näiden määritysten ohitse. Ei missään muussakaan ministeriössä ole koko hallitus määrittänyt yhdessä kriteereitä.
Muut puolueet ovat eri mieltä.
Äijällä on selvästi k sta päässä.
Persut olisi täysin samaa mieltä, jos demari olisi toiminut kuten Wille, mutta nyt kunnon kulttuurisotilaina seisovat ja seisottavat Willen takana.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXX. . .P E R S K U T A R A L L A A !. . .XXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
100% aitoa perussuomalaista peppukipua
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen höpötystä!? Rudman on aivan oikealls asialla näiden järjestötouhujen kanssa. Kyllä nyt suojatyöpaikkalaisilla on hätä ja poru ja hyvä niin. Näiden "hyvien asioiden" varjolla kupattu veronmaksajilta rahaa miljoontolkulla vuosittain ja suurin osa jonkun johtajan palkkoihin ja kiinteistöbisneksiin.
Tämän parempaa säästökohdetta on kyllä vaikeaa löytää!
Mites vaikkapa yritystuet. Ihan samanlaista kuppausta jonkun johtajan palkkoihin, bonuksiin ja ihan kaikkeen muuhun kuin mihin ne on alkujaan ajateltu.
Ai mutta ei varmaan sulle suojatyöpaikkalaiselle sovi, että kenkää tulisi kaltaisellesi tyhjäntoimittajalle, kun ei enää saisi kupata veronmaksajien rahoja.
Kyseinen yksilö voisi olla säälittävä jollei olisi niin halveksittava.
Wille on tässä ihan oikealla asialla. Orpon ja kreivin itkusta se selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP olet täysin harhapoluilla tässä. Katso se tuore tiedotustilaisuus Yle Areenasta niin tiedät missä mennään. Rydmanilla on ministerinä täysi oikeus asettaa itsenäisesti kriteerit, myöhemmin hallituspuolueet yhdessä jakavat avustukset ja silloin voidaan tarvittaessa jopa toimia näiden määritysten ohitse. Ei missään muussakaan ministeriössä ole koko hallitus määrittänyt yhdessä kriteereitä.
Muut puolueet ovat eri mieltä.
Eivät ole rehellisiä. Rydman perusteli aukottomasti.
Ulos vaan koko ukkeli!