Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8196)
Linda tosiaan tuntunut katoavan Tatun kuvioista. Odotin, että Linda pääsee kertomaan olevansa myös Sampon ex.
Siis mitä tuo kohta "eikä edes Joanna agaf Mirasta ja eikä Lindakaa" meinaa edes? Tiedän, että monistelee omia tekstejään, mutta joko olen todella tullut henkiseksi vanhukseksi tai sitten en tajua mistään mitään enää.
Onko Noel mielestänne "kiltti ja herkkä luonne"? 🤣🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noel saa jälleen tukea Joannalta.Kohta on seksiä tiedossa.
Joanna polvillaan avaa herra toimitusjohtajan vetskarin ja toteaa... Oops...
Taitaa Joannalle aueta turvallisuusjohtajan paikka kunhan saa ensin vaihdettua mopin varren kalun varteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noel saa jälleen tukea Joannalta.Kohta on seksiä tiedossa.
Joanna polvillaan avaa herra toimitusjohtajan vetskarin ja toteaa... Oops...
Taitaa Joannalle aueta turvallisuusjohtajan paikka kunhan saa ensin vaihdettua mopin varren kalun varteen.
Mä luulen että Alex tekee Noelille saman kuin Noel teki Akille. Vei naisen ja firman.
Mä luulen kanssa, että Petri on Tatun entinen ja Hugon toinen isä, vaikka ei virallisesti paperilla olisi. Salkkarit on lahjakas kääntämään ns. mahdottomat asiat mahdollisiksi. Eerikäinen on sanonut yllätyksiä olevan luvassa. Ei valitettavasti ole mitenkään tavatonta, että ihan real life on jäänyt kiinni petoksista yleensä miehiä, jolla on toisella paikalla kunnolla toinen perhe tai kumppani. Eihän poliisilla ole mitään käsitystä, miten Petri olisi maasta poistunut joten olisi täysin mahdollista, ettei Petri ikinä poistunut maasta mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein Joannalle, että hän sai keskenmenon ja menetti Mirankin ulkomaille ja eikä saa takaisin ainoata lastaansa elämäänsä ja hyvä molemmat Mira ja Joanna joutuivat Vesan uhreiksi ja Mira myöhemmin Matin uhriksi. Saisi Ilokin joutua uhriksi kuten isoäitinsä Joanna ja äitinsä Mira sitten olisi kolme sukupolvea joutuneet uhriksi ja ihan oikein molemille Joanna ja Miralle ja sille raisk*aus lapselle ja eikä edes Joanna agaf Mirasta ja eikä Lindakaa, koska varmaa syyllistäisi Miraa siitä miten hän syntyi Vesan rikoksesta, koska sen on lapsen syytä Joskus Mira tai Ilo palaisi niin Joanna kohtelisi varmaan heitäkin samalla tavalla kuin kohteli Miraa aikaisemmin. Hyvä, että MIra joutui biologisen isänsä uhriksi ja Matin myöhemmin hyvä se Matti raiska*si sen paskiaisen hirviö lapsen ja elää ikuisesti ja eikä oma äitikään ei halunnut häntä, että on vahinko seksuaalisesta rikoksesta raisk*aus lapsi ei ihme jo Joanna valitti, että Miran ei ikinä pitänyt syntyä ja on vahinko ja eikä saa ikinä takaisin ainoata lastansa elämäänsä ja hyvä molemmat Joanna ja Mira joutuivat uhreiksi, koska kummatkit ansaisevat sen like mother like daughter
Hyvä se hyväksikäyttäjä menetti molemmat lapsensa tommonen ei lämpöinen ihminen ei ansaitse olla äiti ja eikä olisi ollut hyvä äiti ja tommonen ihminen oli vain hyvä että menetti omat lapsensa toisen kesken keskenmenolle ja Miran ulkomaille ei ansaitse niitä. Ei olisi Mira ees pitänyt syntyä olis vain kuollut kohtuun. Eikä tunnu edes välittävän Mirasta mitä väliä hänelle olisi ja kaikki raiska*uden saaneensa lapsentkaikki joutuii tulla raiska*tuksi miten saivat alkunsa
Lopeta jo hyvä ihminen tämä spämmääminen ja hae apua.
Lasken nuo tekstit puhtaaksi trollaukseksi. Laittaa niitä nykyään monta kertaa samalla sivulle putkeen. Monistaa omaa viestiä JOKA ON KIELLETTY PALSTALLA.
Mun ymmärtääkseni Jennakin jollakin tapaa kiinnostuu Jiristä. Olisi hieman oksu jos olisivat sisarpuolia tai ees serkuksia. Tv-lehdessä ei suoraan kylläkään mainittu kuka jonkun muistoboksin kaivaa esille, mutta se oli liitetty tähän Jenna meinaa ajaa Jirin päältä ja muistaakseni Jiri valitti asiasta Lasselle.
Vierailija kirjoitti:
Mun ymmärtääkseni Jennakin jollakin tapaa kiinnostuu Jiristä. Olisi hieman oksu jos olisivat sisarpuolia tai ees serkuksia. Tv-lehdessä ei suoraan kylläkään mainittu kuka jonkun muistoboksin kaivaa esille, mutta se oli liitetty tähän Jenna meinaa ajaa Jirin päältä ja muistaakseni Jiri valitti asiasta Lasselle.
Myönnän et mua kiinnostaa tää. Jennassa on mysteeriä ja liittyy varmuudella johonkin, mutta onko todella Sievisiin. Jiri on kuitenkin Lassen poika ja sitä kautta Helin ja Katrin velipuoli.
Vierailija kirjoitti:
Joanna todellakin antaa kohta tukea Noelille. Meinaan, oraalista tukea 🤭
Tamara upottaa Joannan likasankoon.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Jennan äiti on kuollut auto-onnettomuudessa tai jotakin sellaista ja asia nousi pintaan. Alissa taisi sanoa muuttoa ehdottaessa että sä olet ihan yksin siellä.
Vierailija kirjoitti:
Sarjassa saisi olla enemmän rohkeita kohtauksia. Ennen vanhaan niitä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjassa saisi olla enemmän rohkeita kohtauksia. Ennen vanhaan niitä oli.
Niinku ooops, i dit it again?
Tamara tekee sarjasta rohkean.
Vierailija kirjoitti:
Tamara kuin Saaga ovat lorttoja! 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tamara kuin Saaga ovat lorttoja! 😡
Noel on gigolo.
Ennen kuin se alkaa kasvaa korkoo!
Sarjan laatu nousee jyrkästi Sagan paluulla.
Minkä takia Salla kertoo Sampolle nähneensä Kallen vakoilemassa? Mikä siinä on Sallan osalta pointtina? Tuskin hyvää hyvyyttään sellaista kertoisi. Salla ja Sampo vihaavat toisiaan. Oikeastaan voisi kuvitella, että Salla ja Kalle olisivat "sielun siskoja" kun Sallakin harrastellut vakoilua. Jopa kerran kiikarit kädessä Evan kanssa.
Itse Sallan ja Sampon riitelystä olen joskus ajatellut, että kärjistyisi suudelmaan. :D Moni riita sarjassa on meinannut ihan muuta kuin puhdasta vihaa.