Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5131)
Vierailija kirjoitti:
Lola muuten tunnusti IS:n haastattelussa olevansa Kalle-fani, mutta tuskin sentään tämän palstan fani. Tai siis ei tietenkään ole. Tarkoitus on vain vitsailla tässä siksi että huvitti sanamuoto vain.
En fanita vanerisairaalan Kallea, enkä Rooman jälkeistä Dahliaa.
Mikä Alissan paluun pointti oli? Tuoda sarjaan Jenna Haahuulia Haarla?
Ulkolavaste kaatuu Dahlian päälle ja sarja loppuu.
Mua ainakin kiinnostaa Jennan taustatarina. Oletettavasti on lääkäri, koska Kallen kanssa hengannut. Jännä nähdä millaiset välit tulee. Kuulemma Jenna on kiltti eli varmaan hyvät, mutta ovat kuitenkin täysin eri sukupolvea ja tuskin heistä mitään vapaa-ajan hengailuystäviä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin kiinnostaa Jennan taustatarina. Oletettavasti on lääkäri, koska Kallen kanssa hengannut. Jännä nähdä millaiset välit tulee. Kuulemma Jenna on kiltti eli varmaan hyvät, mutta ovat kuitenkin täysin eri sukupolvea ja tuskin heistä mitään vapaa-ajan hengailuystäviä tulee.
Mua ei kiinnosta Kallen työparit. Nähty aikoja sitten 🥱
Sehän voit sitten lopettaa palstailun kun ei tarvitse kartanoa enää odotella.
Lopeta vaan se surkean sarjan katselu.
Kuka sitä Karin pierukorjaamoa jaksaa katsella? Eikö se tosi-tv ole vähän väsynyt juttu?
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä Karin pierukorjaamoa jaksaa katsella? Eikö se tosi-tv ole vähän väsynyt juttu?
Todellakin... Kari ja Gunnar häsläämässä..
Huooohhh🥱
Karin pierukorjaamoa näytetään vain koska se on studiorakennuksesta ulospäin joten se on halpa kuvauspaikka.
Kyllä mäkin olen rehellisesti samaa mieltä monesta asiasta. En vain halua sanoa sitä, koska se menee täällä älyttömäksi haukkumiseksi. Jotenkin todella ottaa päähän lukea samaa haukkumista. Se on johtanut siihen että mielummin puhuin vain hyvää. Totta hemmetissä korjaamon juttu on monesta mennyt tylsäksi mutta haluaako sitä kukaan ottaa esille? Mielestäni tällä jatkuvalla haukunnalla vain ahdistetaan muut nurkkaan.
Kyllä on Salkkarit valunut alas kuin lehmän häntä. Pierukorjaamo otettiin käyttöön jotta saatiin hyödynnettyä jokainen neliö studiosta. Sitä ei koskaan alkuaikoina näytetty eikä muitakaan studion omia tiloja.
Uskon edelleen, että Jenna on Kallen salalapsi ja lesbo tai bi. Jenna on myös salaa rakastunut Alissaan, mutta hyväksynyt, että Alissa on hetero.
Tamara tukehduttaa Karin povelleen.
Jostain syystä en pääse irti ajatuksesta, että Alissalle ja Kristianille tulee vakava suhde ja että Kristian muuttaa takaisin Alissan asuntoon ja siis Alissan kanssa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Musta Joannan on ärsyttävä ihminen tuntuu hän on aika itsekäs ja aina tuntu minä minä ja en koskaan ajatellut Joanna ajattelee Miraa viattomana ja syyllisenä ja silloin hän sai keskenmenon silloinkin tuntu minä minä
No on tuossa saipouasarjassa muitakin itsekkäitä mimämimä tyyppejä, esim. Salla ja Dahlia. Ei noi henkilöt oikeesti ole hahmojensa kaltaisia, ei kannata ottaa kaikkee noin tosissaan.
Eikös Dahlialla olisi kuitenkin oikeus Kelan takuueläkkeeseen, joka on tosin vain vähän alle 1000 euroa? Tuollaisella summalla Dahlia ei tosin pärjäisi millään.
Joku jaksaa Jodelin puolella toivoa Miraa, Violaa ja Nellaa takas. Mikä syy niilläkin olisi tulla takas yhtään sen enempää mitä Jirillä ja Alissalla?
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä en pääse irti ajatuksesta, että Alissalle ja Kristianille tulee vakava suhde ja että Kristian muuttaa takaisin Alissan asuntoon ja siis Alissan kanssa yhteen.
Kenenkään ulkoisella olemuksella tai pituudella ei pitäisi olla merkitystä, mutta Salkkareissa tuntuu olevan pari vähän sen mukaan mikä näyttää kivalta ulos päin. Alissa on varmasti Kristiania pidempi, koska on Akin kanssa samoissa pituuksissa. Kristian edelleen vaikuttaa vähän pikkupojalta vaikka on tyyliin 32 tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Dahlialla olisi kuitenkin oikeus Kelan takuueläkkeeseen, joka on tosin vain vähän alle 1000 euroa? Tuollaisella summalla Dahlia ei tosin pärjäisi millään.
Miljonäärivaimo vanhemmiten Kansaneläkelaitoksen avustettavaksi 🤣
Lola muuten tunnusti IS:n haastattelussa olevansa Kalle-fani, mutta tuskin sentään tämän palstan fani. Tai siis ei tietenkään ole. Tarkoitus on vain vitsailla tässä siksi että huvitti sanamuoto vain.