Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5131)
Vierailija kirjoitti:
Joku jaksaa Jodelin puolella toivoa Miraa, Violaa ja Nellaa takas. Mikä syy niilläkin olisi tulla takas yhtään sen enempää mitä Jirillä ja Alissalla?
Nämä nyt varmasti perustuu puhtaasti siihen, mitä hahmoja kukakin fanittaa. Ei sillä ole tekemistä juonien kanssa. Yhtä lailla kun Tamaraa, Sagaa ja Anneli Mansikkaa koko ajan pyydellään takaisin. Ainoastaan näistä Tamaralla voisi olla looginen paluu, jos ilmaantuisi ja paljastuisi vaikka Danielalle tissikuva jutun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Dahlialla ei ole palvelijaa? Roomassa nimeltä mainittiin Ricardo.
Niinpä, ei ole autonkuljettajaa eikä palvelijaa, niinkuin entisaikaan, vaikka rahaa on muka kuin roskaa.
Miksi daalia ei mennyt jonkin toisen hotellin sviittiin, niitähän on Helsinki täynnä ja vielä 1000 kertaa tasokkaampiakin.
Roskasarjan tekijät halusivat itselleen nostaa enemmän palkkaa ja tätä skeidaa tukee monta sataa tuhatta silmäparia 🥱
Vierailija kirjoitti:
En usko Joanna ajattelee Miraa viattomana ja vieläkin syyllistää Miraa
Siis minkä takia Joanna syyllistäisi Miraa? Eihän sellaista ole koskaan tapahtunut. Joanna ei vain halunnut olla Miran kanssa tekemisissä, koska sai alkunsa karmealla tavalla.
Äh. Haluaisin kovasti tykätä Alexista, mutta joku tökkii. Muistelin olevan parempi näyttelijä tai mikä minä olen arvioimaan, kun itse en osaa sen enempää. Jollakin tasolla epämielyttävä olemus ja ärsytti jotenkin todella paljon, kun Dahlia kysyi etkö tiedä kuka minä olen ja Alex vastasi vain, että mä tiedän ainakin olevani Alex Martin tms.
Vierailija kirjoitti:
Äh. Haluaisin kovasti tykätä Alexista, mutta joku tökkii. Muistelin olevan parempi näyttelijä tai mikä minä olen arvioimaan, kun itse en osaa sen enempää. Jollakin tasolla epämielyttävä olemus ja ärsytti jotenkin todella paljon, kun Dahlia kysyi etkö tiedä kuka minä olen ja Alex vastasi vain, että mä tiedän ainakin olevani Alex Martin tms.
Tamara on Alexin ulkomailta palaava vaimo. Sen Dahlia muistaa hyvinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko Joanna ajattelee Miraa viattomana ja vieläkin syyllistää Miraa
Siis minkä takia Joanna syyllistäisi Miraa? Eihän sellaista ole koskaan tapahtunut. Joanna ei vain halunnut olla Miran kanssa tekemisissä, koska sai alkunsa karmealla tavalla.
Eli sä et pidä Miraa viattomana ja Eli jos mä sanon sen niin Mira synty karmealla tavalla niin heti aletaan Mira on viaton ja poistetaan kaikki viestit
Tästä syytä Joanna ansaitsee Miran kuolemalle
Joutuuko Dahlia siirtymään käyttää Essencen meikkejä ja ostamaan H&M, Zara yms vaatteita?
Joanna selvästi vihaa Miraa vieläkin ja koska sai alkunsa raiskau*ksesta ja syyllistää Miraa siitä vieläkin ja eikä pidä viattomana
Mielestäni on kummallista, että sarjassa on esitetty Mira raiskauksen tuloksena, mutta eihän sitä kukaan sata varmaksi voi sanoa. Vesa tietysti olisi silti isä, mutta Joanna ja Vesa olivat pariskunta, kihloihin menivät. Seksiä on harrastettu luultavasti hyvissä määrin parina viikkona ennen tapahtumaa. Ehkäisy voi pettää ja tästä päätellen heillä taisi olla vain kumi käytössä? Jos oli pilleritkin niin nekin sitten pettivät. Kondomi luultavasti jäi siinä hetkessä käyttämättä. Jotkut voi raskautua vaikka olisi pillerit ja kumi.
Sulla menee vuoden eläkkeet noiden meikkien korvaamiseen.
Toivottavasti Mira rais*kauden saanut alkunsa lapsi saisi kokea samaa miten synty ainii Mattihan teki hänelle sen ansaittu tommosella hirviö lapselle hyvä, että joutui Matin uhriksi myöhemmin
Sanoin kaikki rais*kauden lapset pitäisi abortoida ja kuolla ja kohtukuolla synnytyksessä miks ei vain tajuta puhun vain totta kaikki tommoset hirviö lapset ei pidä edes elää ja eikä mua kiinnosta kuinka viaton lapsi on pla pla ja eikä kiinnosta ja ei kiinnosta jos loukkaa uita jotka ovat syntynyneet samalla tavalla ja ihan oikein Joanna menettää Mirakin kuolemalle ja varmaan myöäs huojentunut raisk*aajansa lapsi kuolisi ja eikä mulla olis mitään myötätuntoa raisk*aajansa lapseen hyvä vain kuolisivat ja näin mut opetettu raisk*aus saaneet lapset alkuunsa pitää abortoida ja tukehduttaa tyynyllä syntymän jalkeen
Mä en jaksa sitä Petriä. Sehän on kirjoitettu Kallen suureksi rakkaudeksi. Eihän Kalle edes huutanut sille ja melkein mietti mukaan lähtemistä. Luultavasti yksi syy paluulle on Kalle.
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa sitä Petriä. Sehän on kirjoitettu Kallen suureksi rakkaudeksi. Eihän Kalle edes huutanut sille ja melkein mietti mukaan lähtemistä. Luultavasti yksi syy paluulle on Kalle.
En jaksa myöskään Kallea enää. Väsynyttä menoa kaikkien noiden elämät.
joko ismo on saanut kallen melaa mekkoon?
Toivottavasti Mira rais*kauden saanut alkunsa lapsi saisi kokea samaa miten synty ainii Mattihan teki hänelle sen ansaittu tommosella hirviö lapselle hyvä, että joutui biologisen isän Vesan uhriksi ja myöhemmin Matin uhriksi.Hyvä sai mitä ansaitsi tommonen rais*kaus lapsi joutuisi uudelleen uhriksi miten syntykin.
Sanoin kaikki rais*kauden lapset pitäisi abortoida ja kuolla ja kohtukuolla synnytyksessä miks ei vain tajuta puhun vain totta kaikki tommoset hirviö lapset ei pidä edes elää ja eikä mua kiinnosta kuinka viaton lapsi on pla pla ja eikä kiinnosta ja ei kiinnosta jos loukkaa uita jotka ovat syntynyneet samalla tavalla ja ihan oikein Joanna menettää Mirakin kuolemalle ja varmaan myöäs huojentunut raisk*aajansa lapsi kuolisi ja eikä mulla olis mitään myötätuntoa raisk*aajansa lapseen hyvä vain kuolisivat ja näin mut opetettu raisk*aus saaneet lapset alkuunsa pitää abortoida ja tukehduttaa tyynyllä syntymän jalkeen
Omia traumoja ei tarvitse purkaa tänne, kiitos.
Toivottavasti Mira rais*kauden saanut alkunsa lapsi saisi kokea samaa miten synty ainii Mattihan teki hänelle sen ansaittu tommosella hirviö lapselle hyvä, että joutui biologisen isän Vesan uhriksi ja myöhemmin Matin uhriksi.
Hyvä sai mitä ansaitsi tommonen rais*kaus lapsi joutuisi uudelleen uhriksi miten syntykin. Hyvä, että Matti rais*kasi Miran
Sanoin kaikki rais*kauden lapset pitäisi abortoida ja kuolla ja kohtukuolla synnytyksessä miks ei vain tajuta puhun vain totta kaikki tommoset hirviö lapset ei pidä edes elää ja eikä mua kiinnosta kuinka viaton lapsi on pla pla ja eikä kiinnosta ja ei kiinnosta jos loukkaa muita jotka ovat syntynyneet samalla tavalla ja ihan oikein Joanna menettää Mirakin kuolemalle ja varmaan myös huojentunut raisk*aajansa lapsi kuolisi ja eikä mulla olis mitään myötätuntoa raisk*aajansa lapseen hyvä vain kuolisivat ja näin mut opetettu raisk*aus saaneet lapset alkuunsa pitää abortoida ja tukehduttaa tyynyllä syntymän jalkeen
Lopeta se spämmääminen. Olet sanonut mielipiteesi monta kertaa ja se riittää.
Niinpä, ei ole autonkuljettajaa eikä palvelijaa, niinkuin entisaikaan, vaikka rahaa on muka kuin roskaa.
Miksi daalia ei mennyt jonkin toisen hotellin sviittiin, niitähän on Helsinki täynnä ja vielä 1000 kertaa tasokkaampiakin.