Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5131)

Vierailija
4821/5131 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Joannan on ärsyttävä ihminen tuntuu hän on aika itsekäs ja  aina tuntu minä minä ja en koskaan ajatellut Joanna ajattelee Miraa viattomana ja syyllisenä ja silloin hän sai keskenmenon silloinkin tuntu minä minä

Vierailija
4822/5131 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit tu mikä piipittäjä toi Daniela! 😡😁🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4823/5131 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah miten ihanaa korville toi Noelin setämies puhe Danielalle. Hunajata! 🤪💕

Vierailija
4824/5131 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei katsokaas Dahlia tunnustaa Jorille että myi kartanon aikoja sitten. Ei ihme että remppa kestää.

Vierailija
4825/5131 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei katsokaas Dahlia tunnustaa Jorille että myi kartanon aikoja sitten. Ei ihme että remppa kestää.

Eikö juuri puhuttu että kattofreskoja tehdään? No ei se vie pois tuotannon vastuuta kuinka typerä Dahlian paluu loppupeleissä oli! 😡

Oli, mutta tuosta saattaa saada käsityksen, että se on ollut vain soopaa.Ehkä ei ole kehdannut kertoa, ettei mitään kartanoa enää ole. Syy on sitten eri asia miksi. Käsikirjoittajat ovat alkaneet ottamaan kantaa näihin.

Vierailija
4826/5131 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö juuri puhuttu että kattofreskoja tehdään? No ei se vie pois tuotannon vastuuta kuinka typerä Dahlian paluu loppupeleissä oli! 😡

Oli, mutta tuosta saattaa saada käsityksen, että se on ollut vain soopaa.Ehkä ei ole kehdannut kertoa, ettei mitään kartanoa enää ole. Syy on sitten eri asia miksi. Käsikirjoittajat ovat alkaneet ottamaan kantaa näihin.

Dahlia on vuosien ajan pilattu. Sviitissä asuminen oli epäuskottavaa, Sallan nurkkiin muuttaminen ja kaikessa hiljaisuudessa kartanon myynti. Pelkkä kuori entisestä. Ei olisi pitänyt tuoda takas käsikirjoituksen ja panostuksen takia.

Vierailija
4827/5131 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käsikirjoittajat pitäisi ottaa kantaa talosta

Vierailija
4828/5131 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Gynnär tiedä että kartano myyty. Papparainen höpisi viimeksi kattofreskojen olevan vielä keskeneräisiä. 🤣 

No joo. Tämä käänne kartanossa lienee tehty siksi että tälle kartano-aiheelle on irvailtu täällä herkeämättä tasaisin väliajoin. Ilmeisesti tässä myös raotetaan sitä että Dahlian omaisuus alkaa olla jo pääosin käytetty ja siksi tämä elämä kuolevaisten parissa. 🤭

Vierailija
4829/5131 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että kartanto myytiin tuotannon budjetin takia ja eikä fremantlella ja maikkarilla antanut tarpeeksi budjettia

Vierailija
4830/5131 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep mäkin uskon, että ovat lukeneet kartanosta ja näistä ja päättäneet tuoda oman osuutensa asiaa. Voihan se olla, että Dahlia myi sen jo lähdettyään Roomaan. Ehkä ajatteli ettei koskaan enää palaa. Se Laurihan varasti limusiininkin. Siitäkään ei koskaan avattu enempää.

Vierailija
4831/5131 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että kartanto myytiin tuotannon budjetin takia ja eikä fremantlella ja maikkarilla antanut tarpeeksi budjettia

Se oli auki helmikuusta 2022 lähtien. Eivät sitten yhtään aiemmin voineet miettiä sitä vaan jättivät Dahlian asumaan vanerikoppiin. No mutta Salkkarit on joka tapauksessa osaltani katsottu aikoja sitten.

Vierailija
4832/5131 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Dahlia selvitystilassa? 😳🙄🤭🤣

Vierailija
4833/5131 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia joutui auto-onnettomuuteen Roomassa ja ollut koomassa siitä asti. Nyt kaikki olikin vain surkeaa unta. Hovikuski Ricardo menehtyi heti.

Vierailija
4834/5131 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika myöhään ollut kuvauksia ja ensi viikollakin etsittiin avustajia moneksi tunniksi ja jonkun roolin kohdalla kuvaukset loppuivat vasta joskus 21.

Vierailija
4835/5131 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarit on päättynyt.

Vierailija
4836/5131 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep mäkin uskon, että ovat lukeneet kartanosta ja näistä ja päättäneet tuoda oman osuutensa asiaa. Voihan se olla, että Dahlia myi sen jo lähdettyään Roomaan. Ehkä ajatteli ettei koskaan enää palaa. Se Laurihan varasti limusiininkin. Siitäkään ei koskaan avattu enempää.

Sarjassa kartano jätettiin ikään kuin auki ja on ollut ikuisessa remontissa joten siitä on tullut sarjan ympärille täällä eräänlainen "meemi" tai ainakin ihan camppia. 🤭

Vierailija
4837/5131 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta Joannan on ärsyttävä ihminen tuntuu hän on aika itsekäs ja  aina tuntu minä minä ja en koskaan ajatellut Joanna ajattelee Miraa viattomana ja syyllisenä ja silloin hän sai keskenmenon silloinkin tuntu minä minä

Tuota ketä keskenmenon kohdalla sitten pitää ajatella jos ei itseään? Anteeksi tuntuu vain, että tollainen iso ja surullinen asia käännetään jotenkin huonoksi. Joannalla ei ollut pelkästään keskenmeno vaan vakava komplikaatio, josta seurasi koko kohdun poisto. Eli nukutusleikkaus.  Muuten kyllä Joanna on tietoinen itsesään ja joskus jopa itsekkään oloinen. Jokaisen pitää vähän olla.

Vierailija
4838/5131 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha tämä Tatun ja Sampon treffeilu. Toivottavasti eivät ala suhteeseen asti. Melkein toivoisin Ismon tällä kertaa olevan aikuinen, hyväksyvän Tatun ja kertovan Samposta totuuden. Kalle ei sitä kuitenkaan tee, koska ovat Sampon kanssa nykyään kavereita.

Vierailija
4839/5131 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niinku perspektiiviksi.. 

Vierailija
4840/5131 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haistakaa jo se Kallen pieru ihan sama mulle ei kiinnosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä