Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7741)
Vierailija kirjoitti:
Ainoa asia mikä minua säälittää on Amandan portaat. Kuinka paljon painoa ne kestävät? Kenen takia portaat menevät rikki?
Eikö ne ala olemaan puhkikävellyt? 😱
Vierailija kirjoitti:
Aivan Jasminkin sitten ansaitsi kaiken paskan kun meni lukemaan viestejä.
Kerrankin joku on tarpeeksi älykäs ymmärtämään täällä.
Vierailija kirjoitti:
Oikein nautin että Dahlia vuokrasi nuorille upean huvilan kun itse ovat Amandassa ;)
Kartanon remontti ei tule ikinä valmiiksi. Paska mikä paska sarja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein nautin että Dahlia vuokrasi nuorille upean huvilan kun itse ovat Amandassa ;)
Kartanon remontti ei tule ikinä valmiiksi. Paska mikä paska sarja.
Sarja on ollut paskaa ennen Dahlian ensiesiintymistä.
Ollut mutta Dahlia toi muutamaksi vuodeksi parempaa tasoa.
Tää Saga-fani voisi perustaa oman ketjunsa. Sitten voisi ylistää siellä Sagaa niin paljon ku lystää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää Saga-fani voisi perustaa oman ketjunsa. Sitten voisi ylistää siellä Sagaa niin paljon ku lystää.
Jos täällä Sagasta puhuminen on kielletty, niin sitten sama juttu spekuloimisen suhteen on nollatoleranssi.
Aika montaa ärsyttää, kun Sagaa liitetään kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä pitäisi erotella kummasta Johannasta puhutaan Alissan vai Joannan Johannasta, koska menee välillä sekaisin kummasta, että Alissan Johanna P ja Joannan Johanna A. Välillä Puhutaan Johanna Puhakasta ja seuraavaksi Johanna Anttilasta
Minä huomasin Sagan näyttelijän. Toivottavasi Saga tekee paluun.
Johannan mies on kyllä yhtä ruma kuin vaimonsakin ja aika kaljuki jos toisella on ryppyjä ja näyttä vanhemmalta ja eikä mun ongelma jos postaa miehensä kanssa kuvan instaan ja jos haluaa pitää perheensä yksityisenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blooperseja joulukalenterissa taitaa olla. Ovat keränneet talteen niitä ympäri vuoden. Mielummin toki katsoisin koosteena mutta kaipa se näinkin menee.
En jaksa katsella Havun ja Tatun poistettuja. Ei meille nostalgian nälkäisille ole mitään.
Ei varmasti, mutta kannattaa muistaa joulukalenterinkin olevan pelkkä sivuviihde. Useampina vuosina ei ollut mitään. Ei siis kannata nyt tehdä tästäkin jotain suurta ongelmaa ja pettyä, jos vanhoja ei tule. Niihinkin pitäisi hakea uusia oikeuksia. Siksi takaumat yleensäkin on vain pikku pätkiä, ettei tarvitse niihin rahaa käyttää. Käytännössä kaikki vuoden 2021 jälkeen on materiaalia johon ei ole oikeuksia enää olemassa.
Jaksot on niin suuri pettymys itsessään. 2021 jaksot olivat täyttää paskaa nekin.
Vierailija kirjoitti:
Lasseko siellä varoitteli Jiriä Eeva seireenistä että ei enää lankee siihen eikä ne tiedä että Eeva on jo sanonut hastala vistat? 🙃🤭
Seireeni tulee Sievisten perään? Aika siivota rivejä.
Jollakin tavalla irvokas tilanne, että Jutta tuntemattomana ihmisenä kertaa alaisensa isälle patologin sanoja. Itse asiassa Anniinan isänkin piti olla lääkäri, lienee eläkkeellä nykyään, mutta faktat ovat hänelle tuttuja. Sairaalan patologi on isosti rikkonut vaitiolovelvollisuuttaan kertoessaan Jutalle Anniinan kuolinsyyn.
Vierailija kirjoitti:
Jollakin tavalla irvokas tilanne, että Jutta tuntemattomana ihmisenä kertaa alaisensa isälle patologin sanoja. Itse asiassa Anniinan isänkin piti olla lääkäri, lienee eläkkeellä nykyään, mutta faktat ovat hänelle tuttuja. Sairaalan patologi on isosti rikkonut vaitiolovelvollisuuttaan kertoessaan Jutalle Anniinan kuolinsyyn.
Ruumishuonekin samanlainen koppi.
Luulisi että ensi viikolla tulisi uusi hahmo. Oli sitten Nella 3 tai kokonaan uusi.
Sairaalan sisälle ei päivänvalo paista.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että ensi viikolla tulisi uusi hahmo. Oli sitten Nella 3 tai kokonaan uusi.
Hirvee ajatus uudesta recast Nellasta. Mihin sitä tarvitaan jos Eva ja Jirikin lähdössä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirvee ajatus uudesta recast Nellasta. Mihin sitä tarvitaan jos Eva ja Jirikin lähdössä?
Koska ilmeisesti halusivat sen Alexin takaisin. Jiri tosin poistuu varma puolen vuoden päästä.
Yhdessäkään hahmossa ei ole mitään recastattavaa. Menee lähes poikkeuksetta huonommaksi uusilla näyttelijöillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ilmeisesti halusivat sen Alexin takaisin. Jiri tosin poistuu varma puolen vuoden päästä.
Alex takaisin Tamaran kanssa. Nella jää sinne merituulten keskelle.
Ainoa asia mikä minua säälittää on Amandan portaat. Kuinka paljon painoa ne kestävät? Kenen takia portaat menevät rikki?