Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7741)
Vierailija kirjoitti:
Mua nauratti, että Tatun näyttelijä ei seuraa Johannaa ihan vain muita näyttelijöitä Axelia, Tiia ja Peteä ja Jarkkoa, Mikkoa ja Monikaa ja Sampsaa.Jopa Irinaa, joka ei ole sarjassa. Ei taida hirveen pidetty, koska kukaan vastanäyttelijä ei missään haastteluissa puhunut Johannasta mitään hyvää kuten Vivi on puhunut Olgasta. Parasta
Tuulin häissä oli ja kuuluu Cindyn näyttelijän ystäviin. No onhan se tietysti vaikea nähdä jos haluaa kaivaa kaikesta negatiivista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua nauratti, että Tatun näyttelijä ei seuraa Johannaa ihan vain muita näyttelijöitä Axelia, Tiia ja Peteä ja Jarkkoa, Mikkoa ja Monikaa ja Sampsaa.Jopa Irinaa, joka ei ole sarjassa. Ei taida hirveen pidetty, koska kukaan vastanäyttelijä ei missään haastteluissa puhunut Johannasta mitään hyvää kuten Vivi on puhunut Olgasta. Parasta
Tuulin häissä oli ja kuuluu Cindyn näyttelijän ystäviin. No onhan se tietysti vaikea nähdä jos haluaa kaivaa kaikesta negatiivista.
Cindyn näyttelijän ystävä? Kuka ei olisi ex-Salkkarit tähden ystävä? Elina Niskanen oli Johanna Puhakan.
Vähän outoa, että Johanna ei ole Monikan läheisin ystävä, mutta kuuluu Cindyn nättelijän ystävä, koska Monikan kanssa he kuvaavat eniten kohtauksia, koska monethan Johannalla on paras kemia, mutta ei tunnu olevan läheisiä ystäviä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cindyn näyttelijän ystävä? Kuka ei olisi ex-Salkkarit tähden ystävä? Elina Niskanen oli Johanna Puhakan.
Salkkareiden kautta. Nykyään monikin naisnäyttelijä on mukana esim siinä Mian Charlie Goes To järjestön foiminnassa. Just olivat Ahvenanmaalla ja paikalla oli myös Johanna, Mia, Inna, sarjan tiedottaja.
Suomi on pieni maa. Aika moni tuntee toisensa. Jopa Rajalan ja Lindan näyttelijät ovat kuulemma opiskelleet joskus samaan aikaan jotain alaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hitsi kun onkin todella mielenkiintoinen juttu ja tärkeä tietää.. Kyllä täytyy olla ihmisen elämä surkeaa ja köyhää, kun tälläidustäkin asioista pitää meuhkata. Kuka salkkari näyttelijä nyt seuraa ketäkkin. Voi hyvää päivää, 🤯🤦
Varmaan Johannan mies katsoo tlelkkarista Viivin ja Johannan kohtausta ja varmaan alkaa kiihyttää vaimo ollut vähän naisten kanssa eiköhän tommonen miehestä tunnu kuumalta eikähnä istten vaimo kelpaa kun naistemn kanssa ollut
Onks toi Melvinin esittäjä oikeasti homo? 😳
Vierailija kirjoitti:
Jos Sallalle on VALTAVAT niin sitten Jutta on sarjan phat ass 🤪
Huomasin 🤢
Vierailija kirjoitti:
On.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Kenelle tulee yllätyksenä jos on vahingossa nähnyt pätkän jostain Summerin videosta?
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta. Ihan massiiviset! 😱
Ai sulla boobsit?
Tervetuloa takaisin 🤝🏻 Joo. Tämä kyllä romahduttaa korkoja.
Mä annan nämä mun sihteerilleni. Hän saa siivota homofoobikoiden suut heti puhtaaksi.
Ja sitten tämä onkin enää sinun poistumista vaille. Matkustamisen iloa.
Nyt mun pitää pyytää teitä poistumaan. Meidän täytyy valita uusi toimitusjohtaja.
Mä olen tän firman vanha toimitusjohtaja. Niin olet ja sut on vapautettu toimitusjohtajan tehtävästä.
Kun tiedotimme Noelin erottamisesta niin pörssikurssi lähti jyrkkään nousuun.
Eiköhän Paavo ole vähän pidempiaikainen hahmo, kuin että poistuisi joulukuussa. Ainakin näyttelijästä julkaistiin peräti kaksi uutista Maikkarin sivulle kun tuli sarjaan. Toki varmaan viimeistään Magnuksen poistumisen myötä poistuu ainakin toistaiseksi. Mutta Magnus poistuu vasta joskus ensi vuoden puolella Leevin asepalveluksen myötä.