Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mtä et kehtaa tehdä, mitä muut kehtaa?

Vierailija
06.04.2007 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan porukka hyppii esim. uimahallissa pesutiloissa alasti mutta itse en ole ikinä näyttäytynyt kellekään alasti enkä aiokaan näyttäytyä.

Enkä halua nähdä muita nakuna, hyi hitto!

Vierailija
2/17 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli musta tuntuu tosi pahalta mennä palauttamaan tyhjiä kalja- ja siideri yms. pulloja, jos lapsi on mukana. Niitä on aina iso kassillinen kerrallaan, kun ei tule vietyä ennen kuin säilytyskaappiin ei enää mahdu.

Toki mä tuon pakon edellä saisin tehtyä, mutta toistaiseksi mies on palauttanut pullot yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jään aina rannalle ruikuttamaan kun aggressiivisemmat naiset vie parhaat päältä :( voi kun mullakin ois pokkaa... oon muuten sanavalmis & ihan näyttäväkin mutta lähestyä tuntematonta komeaa miestä... huijui!!

Vierailija
4/17 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan käydä alkossa, kehtaan palauttaa pulloja lapsen kanssa, kehtaan flirttailla ym.

Mutta en kehtaa olla alasti enkä uimapuvussa muiden edessä (paino ihan kohtuullinen kuitenkin).

Minä en kehtaa olla syömättä jos ystävä tarjoaa kakkua tai pullaa tmv. vaikka en voi niitä sietää. En kehtaa olla syömättä tarjottua pasteijaa, vaikka laihdutuskuuri pukkaa päälle. Syön vaikka oksettaisi. Ja hymyilen kiitokseksi. Uh.

En kehtaa mennä hakemaan mitään ilmaistarjoilua. Siis esim. ilmaista hernekeittoa. Ehei. Ja työkseni sentään reissaan ympäri maailmaa työmailla ja selviydyn siellä vaikka missä :)

Vierailija
5/17 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kyllä omilta sinkkuajoiltani, että jos pokkaa oli mennä iskemään, niin kenet tahansa miehen sai. Oman aviomieheni löysin kyllä netistä, joten siinä ei rohkeutta tarvittu.

Vierailija:

jään aina rannalle ruikuttamaan kun aggressiivisemmat naiset vie parhaat päältä :( voi kun mullakin ois pokkaa... oon muuten sanavalmis & ihan näyttäväkin mutta lähestyä tuntematonta komeaa miestä... huijui!!

Vierailija
6/17 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viideksitoista minuutiksi kerrallaan? Jos olet niin kiroan sut pääsiäisnoidan kirouksella!

Vierailija
7/17 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten joku voi vain pokkana mennä vetämään hirveät konekivääritulet vessaan, ja sitten tulla sieltä vielä suureen ääneen valitellen, että onpas pakki sekaisin. : )

Vierailija
8/17 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa laulaa yksin muiden aikuisten kuullen (vaikka pysynkin ihan nuotissa enkä raaku kuin varis).

Tuo kovaääninen WC-asiointi ja tuotosten mainostaminen ei minultakaan luonnistu. En myöskään kehtaa kotona jättää ovea auki kun menen paskalle.

En kehtaa meikata muiden katsellessa.

En kovin helposti kehtaa soittaa tuntemattomille ihmisille työ- tai muissa asioissa, enkä puolitutuillekaan. Kasvokkain tapaaminen jostain syystä on paljon luontevampaa.

Vierailija
9/17 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en voi käydä skeidalla muualla kuin kotona

Vierailija
10/17 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kehtaan tehdä kaikkia edellä mainittuja asioita..

Mulla ei tule edes mieleen asiaa, jota en kehtaisi tehdä.

Vierailija
11/17 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan niin surkea em. asioissa

Vierailija
12/17 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanalla on eri merkityksiä eri murteissa...

Vierailija
13/17 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kehtaa laulaa muiden kuullen ja se johtuu siitä, että ihmiset alkaa arvostelemaan sitä. En ole kovin hyvä laulaja, mutta ei se minua haittaa, kun en voi sille itse mitään, mutta se haittaa kun ihmiset ovat että: " kyllä menee nuotin vierestä, miten sä voit olla noin huono, etkö sä oikeesti osaa laulaa, olisit nyt hiljaa" , niin ei se ääneen laulaminen kauheasti enää nappaa...

Vierailija
14/17 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-en kehtaa puhua vierasta kieltä

-en kehtaa ostaa kaupasta/alkosta alkoholijuomia lasten kanssa

-en kehtaa juoda ravintolassa alkoholijuomia jos lapset mukana (tai ehkä kehtaa ei sovi tähän, se vaan ei ole oikein mielestäni)

Vierailija
15/17 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valitettavan moni näemmä kehtaa :-P

Vierailija
16/17 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miesvaltaisella alalla. Pitäisi olla yleisfiksu, mutta en ole. Työtehtävissäni pärjään ihan hyvin, ja olen mukava kaikille.

Vierailija
17/17 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi oikeastaan laulaa, tanssia tai puhua vieraita kieliä muiden seurassa - mutta hullua kyllä, en kehtaa myöskään olla tekemättä niitä. En melkein kehtaa kieltäytyä tarjotuista syötävistä, vaikka olisin kuinka täynnä ja tarjottava maailman pahinta. Miehiä en kehtaa liehitellä en edes omaani. En kehtaa kertoa mikä aiheuttaa pahaa mieltä... mitähän sitten kehtaan. Ja mistä tällainen kauhea häpeä kumpuaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi