Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen kanssa eka kerta?

Vierailija
26.08.2025 |

Kenelle meni poikuutesi/neitsyytesi?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markelle 

Marke olikin innokas ja taitava auttamaan poikia eroon poikuudesta. Moni saa olla kiitollinen. 

Olikohan sama Marke, joka minut opetti nussimaan ja nuolemaan? 

Uusimaa?

Vierailija
22/59 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeva-Liisa, olin silloin 20 ja E-L 27. Tavattiin yhteisen tutun kautta ja mentiin E-L: n kämpille jatkoille. Siellä se sitten suureksi yllätyksekseni tapahtui. Olin pieni laiheliini, E-L silmälasipäinen, tukka letillä, lyhyt, pyöreä ja isorintainen. En uskonut kelpaavani hänelle, mutta niin kuitenkin tapahtui. Siitä tulee marraskuussa 45 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markelle 

Marke olikin innokas ja taitava auttamaan poikia eroon poikuudesta. Moni saa olla kiitollinen. 

Olikohan sama Marke, joka minut opetti nussimaan ja nuolemaan? 

Uusimaa?

Oli itäinen Uusimaa ja posliini perhospillu joka oli kuin partiolainen, aina valmis. 

Vierailija
24/59 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ya mama!

Vierailija
25/59 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs väki veikkaa, kun asuimme äidin kanssa kaksin. Isä oli kuollut kaksi vuotta aiemmin, ja olin 16 vuotias. Asuimme Pohjois-Karjalassa ja lähimpään kuntakeskukseen matkaa 19 kilometriä ja lähin naapuri metsän takana, n. kilometrin päässä. Tästä aikaa 45 vuotta.

Vierailija
26/59 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin rouvalle. Mies oli reissu hommissa. Tarvi apua taulun reiän poraamisessa.  Olin 17 ja hän ainain 27.

Vierailija
27/59 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeä en muista. En edes ulkonäköä, kuin että oli pienikokoinen blondi. Mutta yllättäen muistan edelleen minkä näköinen ja tuntoinen pillu oli. 

Vierailija
28/59 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin äidille, itse olin silloin 18 ja hän 45 ihan mukavat muisto

Vierailija
29/59 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkutytölle. Olimme 15 vuotiaita ja nukuimme yhdessä teltassa vanhempiemme kesämökillä. Oltiin käyty vanhempien jälkeen saunassa, ja menimme iltapalalle. Kuulimme, kuinka vanhempiemme sekdiäänfn makuuhuoneista. Menimme telttaan ja kumpikin oli punaisia. Jä häveliäitä. Pikkuhiljaa aloimme juttelemaan ensin pussaamisesta ja kohta kokeiltiin varovasti pussata. Pikkuhiljaa kokoeilimme varovasti toisiamme. Minä varovasti rintoja ja hän mun penistä. Sitten minä varovasti pimppiä ja siitä pikkuhiljaa vähennettiin vaatteita

M49

Vierailija
30/59 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jormalle, joka työnsi jormansa syvälle tiukkaan pimppiini kun olin 18v ja hän 48v.

N.20

Vierailija
31/59 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänä 80-luvun kesänä laukesin teltassa pikkuserkkutytön suuhun. Se oli ensimmäinen kokemukseni vastakkaisesta sukupuolesta.

Vierailija
32/59 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun veljes kaa

Vierailija
33/59 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaan kaverin isoveljen kanssa. Minä olin 15 ja hän 18. Hän oli ollut jo useiden tyttöjen kanssa ja osasi olla hellä ja käytti kondomia. Jäi todella hyvä muisto. Otettiin muutaman kerran uusiksikin. 

Vierailija
34/59 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikkatilan 50-vuotiaalle isännälle, olin itse 17-vuotias. Nukuin vatsallani kun heräsin siihen, että hän työntyi takaapäin paksulla kalulla pimppiini. Mies haisi hielle ja lialle ja vaikka tiesin, että hän teki väärin, saamaan aikaan se myös kiihotti minua, koska tunsin hänen valtavan halun ja kiihkon.

Vierailija
35/59 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs väki veikkaa, kun asuimme äidin kanssa kaksin. Isä oli kuollut kaksi vuotta aiemmin, ja olin 16 vuotias. Asuimme Pohjois-Karjalassa ja lähimpään kuntakeskukseen matkaa 19 kilometriä ja lähin naapuri metsän takana, n. kilometrin päässä. Tästä aikaa 45 vuotta.

Naapurin lampaaseen/lehmään?

Vierailija
36/59 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terhille 

The Miesterhi

Vierailija
37/59 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotias poikakaveri, ympärileikattu. 

Vierailija
38/59 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolison kanssa teininä. Eipä oo tarvinnu vaihtaa. M47

Nämä on niin surullisia juttuja. Ethän edes tiedä mitä olet menettänyt :(

No siinähän se onkin. Ei se haittaa, jos ei tiedä edes mitä on menettänyt. Eikä kaikki ajattele sitä minään menettämisenä. En minä ainakaan. Vaimoni ei ole ensimmäiseni, mutta olisi kivä, jos olisi. 

Minun mielestäni taas surullisia juttuja on ikuiset naistenmiehet, jotka eivät kykene sitoutumaan. Aikansa varmaan mukavaa, mutta lopuksi on vain papparainen, joka yrittää baarissa nuoria tyttöjä, käy ehkä huorissa, kun ei muuten saa, ja yksin siitä tyhjään kotiin.

Vierailija
39/59 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana raiskattiin.

Vierailija
40/59 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä nimeä, humalainen vanhempi liftari nainen.  Vein haluamaansa risteykseen, pysäytin auton ja mentiin ison männyn taakse.  Nainen riisui housut, otti seisovan kaluni käteensä ja alkoi ohjata sisäänsä seisaaltaan edestä päin.  Olipa hurmos, hyvä kun terska pääsi huulille niin alkoi siemenet lentää.  No matka jatkui kevyempänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi