Lue keskustelun säännöt.
Kenen kanssa eka kerta?
Kommentit (64)
Yläasteaikainen tyttöystävä. Totta kai teinipoikana oli minullakin halut tapissa, mutta hän oli todella innokas. Niinpä annoin hänelle synttärilahjaksi kortsuja ja siitä seurasi molempien ensimmäinen kerta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lasketaanko kertatyöntö? Se tapahtui eri tytön kanssa kuin eka varsinanen pano. Yläasteella molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Nimeä en muista. En edes ulkonäköä, kuin että oli pienikokoinen blondi. Mutta yllättäen muistan edelleen minkä näköinen ja tuntoinen pillu oli.
Sehän tärkeintä
17v iässä lukion reissussa laivalla minua ehkä 10v vanhempi Anssi vei minut aamuyöstä auki olleeseen tyhjään hyttiin. Muistan, että ähelsi päällä ja minä kysyin jossakin vaiheessa, että onko se sisällä? Eli siitä pystyi päättelemään ettei tuntunut juuri missään vaikka olin neitsyt. Homman jälkeen selvisi, että kyseinen heppu oli ukkomies. Mankui mun pikkarit itselleen "saaliiksi", varmaan kehuakseen kavereilleen, että sai pi***a, en ymmärrä miksi edes annoin. Muutaman päivän päästä mulla alkoi aivan infernaaliset hiivatulehduksen oireet, eikä mitään mahista päästä lääkäriin kun oltiin Itävallassa, enkä edes kehdannut kenellekään kertoa vaivastani.
Kaiken kaikkiaan aivan paskajuttu. Kaikkeen sitä suostuukin, kun on nuori, naiivi ja tietämätön.