Sanoin naapurissani asuvalle sinkkunaiselle että voin tulla joulupukiksi heille jouluna.
Sillä on siis kaksi lasta ja kerroin että minulla on asukin pukkina olemiseen. Menen myös joulupukiksi toiseen perheeseen tuohon lähelle noin 500 metriä kotoani omakotitaloon. Naapuri mietti asiaa pari päivää ja tänään kertoi että haluaa minut joulupukiksi. Saan siitä sata euroa ja toisesta keikasta myös. Kolmas keikkakin on luultavasti kun tässä kerrostalossa asuu perhe jossa on pieniä lapsia kaksi. Siinä asuu nuori mies ja nainen alle kolmekymppisiä.
Kommentit (20)
Mietin tätä jo eilen. Mitä jos yksinelävänä sinkkuna tilaisin joulupukin, ihan vaan p anolle.
Vierailija kirjoitti:
Mietin tätä jo eilen. Mitä jos yksinelävänä sinkkuna tilaisin joulupukin, ihan vaan p anolle.
Se maksaa sitten 600 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa :D
Vierailija kirjoitti:
naiset ovat niin pihejä, etteivät maksa seksistä miehelle. naiset ovat päinvastoin tottuneet loisimaan miesten rahoilla
Vierailija kirjoitti:
Hyväntekeväisyyttä voisi pukin asussa toteuttaa. Säkit täynnä lahjoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväntekeväisyyttä voisi pukin asussa toteuttaa. Säkit täynnä lahjoja!
Kunhan kehut. Pienii ja pehmeä paketti sulta vaan löytyy. Ei siitä sinkkunainen ilahdu.
Minun luokse saa myös tulla. Tarjoan piparia sitten...
Vierailija kirjoitti:
Minun luokse saa myös tulla. Tarjoan piparia sitten...
Pukki on kyllä rusinaa vailla. Tuijettelee jo himokkaasti Petterin piip.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naiset ovat niin pihejä, etteivät maksa seksistä miehelle. naiset ovat päinvastoin tottuneet loisimaan miesten rahoilla
Mä elän ja elätän itseni ihan täysin omilla tienesteillä. Siihen olen tottunut.
Ei kai tuo satanen ole paljoakaan inflaatio huomioiden. Tässä 3 vuotta sitten tein pukkina keikkaa 80€/kerta. En muista rehellisesti että montako niitä keikkoja nyt lopulta oli, mutta jotakuinkin ehkä 10. Se on aika kiva summa saada verottomana käteen.
Mäkin voin tyhjentää sun kassit. Hou hou hou
Vuoden tilipäivät valitaan. Nyt ehkä lappilasena se on toki eri, kuin hesalaisena. Mutta yhteen hetkeen se on joulupukki, yhteen kohtaan kerätään hillat, yhteen hetkeen poimitaan sienet ja muut marjat. Sitten yhteen hetkeen ollaan mukamas eräoppaana ja yhteen hetkeen myydään lähikapakassa ruskan turisteille oluet. Hyvin on pärjännyt ja joka kohdissa noissa saa kyllä ihan kiireellä painaa.
Kai naapurin äiti tietää että tekemäsi keikka maksaa sen satasen? Ettei tullut väärinymmärrystä tai kuvitelmaa että tarjouduit ilmaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuo satanen ole paljoakaan inflaatio huomioiden. Tässä 3 vuotta sitten tein pukkina keikkaa 80€/kerta. En muista rehellisesti että montako niitä keikkoja nyt lopulta oli, mutta jotakuinkin ehkä 10. Se on aika kiva summa saada verottomana käteen.
Itse olen käynyt naapurustossa pukkeilemassa ihan ilman rahapalkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se maksaa sitten 600 euroa.
Miksikö? No kun siinä joutuu antamaan omasta pussista.
Jos haluatte pukin vaan p anolle niin kannattaa se suoraan kertoa. Tiedän sellaisiakin pukkeja jotka ovat h omoja.
Teen 6 pukin keikkaa jouluna. Saan siitä 500 euroa Olen tehnyt jo 15 vuotta pukin keikkaa työttömänä aina.
Kyllä mä vaan naapurin kanssa tekisin oravannahkakaupat. Noloa ottaa satanen.