UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (17961)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa Benjamin Ingrosso Ruotsissa ehdokkaana.
Eikös nÀÀ kaikki hasbeenit tule mukaan vÀhintÀÀn joka toinen vuosi? Ruotsissa on niin vÀhÀn artisteja, ettÀ kierrÀtys on kovaa. AVICIIkin meni kuolemaan, olisi muuten ollut varmaan jo kolmesti voittajana.
-winner-
Zara Larsson ei tarvitse Melloja. Lush lifella 2 miljardia kuuntelua Spotifyssa.
Onkos hÀntÀ edes kysytty ehdolle? Ruotsi ei koskaan saanut edes The Cardigansia tai KentiÀ tai Roxettea edustajaksi nÀiden kulta-aikana.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Onko Ruotsilla muita miljardikerholaisia Aviciin ja Zara Larssonin lisÀksi? Suomella ei ole kai yhtÀÀn.
Spotify on ruotsalainen tuote, jota voidaan kÀyttÀÀ artistien nostoon halutulla tavalla. EI nÀistÀ musiikkiTEOLLISUUTEEN kuuluvista kuuntelukerroista sen enempÀÀ.
-winner-
Onko medina taas mukana? Katsoin viime viikolla mellot umk:n jÀlkeen. Olin vÀhÀn hÀmillÀni siitÀ clittavitsistÀ.. etsitÀÀn jotain clittaa ja miehet ei yleensÀ löydÀ sitÀ etc. Ja yleisössÀ istuu pieniÀ lapsia.
Mautonta imo.
Voisko joku muuten selittÀÀ mulle Tanskan edustusbiisin erinomaisuuden? Moni on tÀÀllÀkin kehunut sitÀ. Itse en saa siitÀ mitÀÀn irti.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku muuten selittÀÀ mulle Tanskan edustusbiisin erinomaisuuden? Moni on tÀÀllÀkin kehunut sitÀ. Itse en saa siitÀ mitÀÀn irti.
EnsinnÀkin huippu laulaja. BiisissÀ on positiivista nostetta ja mielenkiintoinen sÀvelkulku. Vaikka onkin mun suosikkeja, tÀytyy myöntÀÀ, ettÀ vÀhÀn tulee ai vibat siitÀ sÀvellyksestÀ.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tÀÀllÀ sanoo, ettÀ liekinheitin on Lindan biisi ja Pete olisi sivuosassa. MÀ olen tÀysin eri mieltÀ. Ilman Peten esiintymistÀ (nÀyttelyÀ) biisin vahvuus ei olisi samaa luokkaa. Ne ensimmÀiset herkÀt nuotit ovat mun mielestÀ parhaita kohtia. Ei kiinnosta vaikka ei osuisi viimeinen nuotti kohdilleen, mutta se tulkinta ja esitys on vaikuttava. HyvÀ Pete! Ja kaikki ovat ihastuneita hÀneen.
KyllÀ. MinÀ tykkÀÀn biisin alussa myös siitÀ kuinka Linda nÀppÀilee viulua kuin jotain kanteletta, upea ÀÀni (osaako joku sanoa oikeaoppisen termin tÀlle, jos sellainen on)?
Miks ihmeessÀ Yle ei sitÀ Lordia sinne kelpuuttanut ohjelmanumeroks ja nyt vielÀ suomen ainoan euroviisuvoiton 20v juhlavuosi
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/2a7cbca7-c472-4162-ad49-9dc2b9âŠ
Kauppatorilla oli Lordin voiton jÀlkeen 80 000 ihmistÀ vuonna 2006!
Lordi Helsingin Kauppatorin kansanjuhlassa 26.5.2006 Euroviisuvoiton kunniaksi, ja 80 000 ihmistÀ paikalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa Benjamin Ingrosso Ruotsissa ehdokkaana.
Eikös nÀÀ kaikki hasbeenit tule mukaan vÀhintÀÀn joka toinen vuosi? Ruotsissa on niin vÀhÀn artisteja, ettÀ kierrÀtys on kovaa. AVICIIkin meni kuolemaan, olisi muuten ollut varmaan jo kolmesti voittajana.
-winner-
Zara Larsson ei tarvitse Melloja. Lush lifella 2 miljardia kuuntelua Spotifyssa.
Onkos hÀntÀ edes kysytty ehdolle? Ruotsi ei koskaan saanut edes The Cardigansia tai KentiÀ tai Roxettea edustajaksi nÀiden kulta-aikana.
-winner-
Kuka on Zara Larsson?
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Poistettiin viestit jossa arvosteltiin umk:ta ja kÀskettiin pÀÀstÀ yli siitÀ ettÀ liekin heitin voitti ylivoimaisesti.
Palsta on tosiaan rikki kun tÀysin asiallisia viestejÀ poistetaan jollain vpn:llÀ?
Oletko miettinyt, ehkÀ asia on juuri toisinpÀin?
Pelkonen ja Leppilampi, ni hyvÀ juonto.
Puolan finaali oli karu ja loppui nopeasti, mutta tulokset saadaan vasta huomenna đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noam Bettanin video julkaistiin samaan aikaan kolmella eri kanavalla ja videoita katsottiin vuorokaudessa vÀhÀn yli miljoona kertaa.
Isrealin trolliarmeija työssÀÀn.
Muitten kilpailijoitten videoita katsovat innokkaat fanit ja viisuista kiinnostuneet, mutta Israelin videota katsoo trolliarmeija. Hienoa logiikkaa!
ĂlĂ€ minua syytĂ€ siitĂ€ ettĂ€ isra toimii luihusti. Kaikkihan tuon nyt tietĂ€vĂ€t.
Vierailija kirjoitti:
Onko ikinÀ euroviisuehdokkaalla ollut 25 prosentin voittoennuste, kuten nyt Suomella?
Muistini mukaan ei, mutta virkistÀkÀÀ muistiani.
Loreenilla oli koko ajan 30% tuntumassa. Ja KAJlla samoja lukemia. Finaaliviikolla 50%. NÀmÀ ihan viime vuosilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ikinÀ euroviisuehdokkaalla ollut 25 prosentin voittoennuste, kuten nyt Suomella?
Muistini mukaan ei, mutta virkistÀkÀÀ muistiani.
NiinpĂ€. đ„đ»
No ihan viime vuonna Ruotsin oddsit voittoon 50% ItÀvalta kakkosena 21%
Ja vuonna 24 oddsit Kroatialle 52% Israel 16% ja Sveitsi 15%
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmeessÀ Yle ei sitÀ Lordia sinne kelpuuttanut ohjelmanumeroks ja nyt vielÀ suomen ainoan euroviisuvoiton 20v juhlavuosi
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/2a7cbca7-c472-4162-ad49-9dc2b9âŠ
Kauppatorilla oli Lordin voiton jÀlkeen 80 000 ihmistÀ vuonna 2006!
Siksi ettÀ se on paska.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki PeteĂ€ ja Lindaa koskevat kehuviestit poistettiin UMK-ketjusta. Muiden maiden viisulĂ€ssytykset jĂ€tettiin. đ
Minusta on hassua, ettĂ€ UMK:lle omistetussa ketjussa keskustellaan muiden maiden karsinnoista ja biiseistĂ€. Niille on oma ketjunsa. Jotenkin yksinkertaista porukkaa tÀÀllĂ€. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki PeteĂ€ ja Lindaa koskevat kehuviestit poistettiin UMK-ketjusta. Muiden maiden viisulĂ€ssytykset jĂ€tettiin. đ
Minusta on hassua, ettĂ€ UMK:lle omistetussa ketjussa keskustellaan muiden maiden karsinnoista ja biiseistĂ€. Niille on oma ketjunsa. Jotenkin yksinkertaista porukkaa tÀÀllĂ€. đ
Ei LiekinheittimestÀ yksin riitÀ keskustelua, oiskohan siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se, mutta toisaalta ilman noita muita maita UMK:lla ei olisi mitÀÀn merkitystÀ, ei myöskÀÀn LiekinheittimellÀ. NÀmÀ asiat kuuluvat valitettavasti yhteen. Miksi ne halutaan keinotekoisesti pitÀÀ erillÀÀn?
Onko Ruotsilla muita miljardikerholaisia Aviciin ja Zara Larssonin lisÀksi? Suomella ei ole kai yhtÀÀn.