UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (17941)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas Liekinheitin nousee Oddseissa. Nyt jo 25%, kun seuraavalla eli Ranskalla vain 12% ja vaikuttaa laskevan.
En ole alan asiantuntija, mutta kuulostaa laimealta vedonlyönniltÀ. Liikkuuko siellÀ raha nyt ollenkaan.
Ei taida - voittajaa pidetÀÀn niin ilmiselvÀnÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noam Bettanin video julkaistiin samaan aikaan kolmella eri kanavalla ja videoita katsottiin vuorokaudessa vÀhÀn yli miljoona kertaa. Pariin viime vuoteen verrattuna Israelin biisin vastaanotto on ollut poikkeuksellisen myönteinen.
TÀmÀ on neutraalimpi biisi.
Ei ole propagandaa, niin helpompi suhtautua biisiin.
Pahin öyhötys on onneksi ohitettu.
Noam Bettanin video julkaistiin samaan aikaan kolmella eri kanavalla ja videoita katsottiin vuorokaudessa vÀhÀn yli miljoona kertaa.
Isrealin trolliarmeija työssÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀnÀÀn valitaan Ruotsin edustaja .
MikÀ mahdetaan valita huonoista vaihtoehdoista...
Seuraavia Melloja varten pyydetÀÀn laulunkirjoitusapua Suomesta.
NĂ€in on, oikein mahti sanoituksia, eiku.
Ei Euroviisuissa sanoituksilla menesty. Vai oliko mielestÀsi esim. Abban Waterloossa tasokas sanoitus?
Siihen aikaan kaikissa lauluissa oli toinen toistaan hullummat sanat. Tipi tii, Tom tom tom, Pump pump.
Chirpy Chirpy Cheep Cheep on mun suosikki :D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ mÀ muistan mitÀ itse olen kirjottanut, koska kiinnostaa tietÀÀ ovatko muut samaa mieltÀ mun kanssa. Mut koska kommentit poistetaan, niin ei tÀÀllÀ oikein keskustelua synny.
SepÀ se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on taas uusia naapureita, eli viraalistalle nousuja maissa: Latvia, Israel.
Ruotsi, Viro, Latvia, Liettua, Norja, Tanska, Bulgaria, Kreikka, Kypros, Israel.
Liettuassa oli listalla Takatukka. On Ruotsissa toinen edelleen. Virossa myös, nyt vÀhÀn laskussa jo. NÀmÀ toissapÀivÀn lukuja
Takatukka olisi pÀrjÀnnyt selvÀsti myös. Top 10.
Antin laulu oli livenÀ hyvÀÀ ja biisi tosi tanssittava. Esitys olisi ehkÀ voinut olla visuaalisesti vÀhÀn hienompi, ainakin telkkarissa nÀytti minun silmiini ehkÀ vÀhÀn kömpelöltÀ vÀlillÀ, kun kaikki lavasteet nÀkyivÀt. Ja kun katsoo youtubesta ulkomaalaisten kommentteja tÀhÀn liveen niin tosi moni olisi toivonut tÀmÀn voittavan ja toivoneet ettÀ Antti tulee uudestaan mukaan. Ja kiva ettÀ hÀn lupasikin vielÀ hakea!
Ding-a-dong oli Hollannin Euroviisut voittanut kappale 1975. SyvÀllinen sanoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota. Kiihtyykös tuo vaan tuo tahti viisukanavan katselussa. Nyt 709t. Eilen ysin maita oli 638t
Eilen 18.40 oli 709t. Nyt 795t. Pian paukkuu viisukanavalla miljoona.
UK videota katsottu yli 400t. kertaa 1,5 vuorokauden aikana.
800t
BrittejÀkin on jotain 70 miljoonaa, ettÀ joku siellÀkin varmasti haluaa katsoa.
LiekinheittimellÀ 800t.
UK 425t
EhkÀ ei ole nyt enÀÀ syytÀ pÀivittÀÀ tÀtÀ tietoa koko ajan, mutta nyt tuli 5000 kuuntelua tunnissa. 805t. Kerron seuraavan kerran kun tulee 900t.
Monelta Ruotsin karsinnat tulee?
Vierailija kirjoitti:
Noam Bettanin video julkaistiin samaan aikaan kolmella eri kanavalla ja videoita katsottiin vuorokaudessa vÀhÀn yli miljoona kertaa.
Ei vaan Iranin ajatollahit katsoneet salaa.
Vierailija kirjoitti:
Muitten kilpailijoitten videoita katsovat innokkaat fanit ja viisuista kiinnostuneet, mutta Israelin videota katsoo trolliarmeija. Hienoa logiikkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota. Kiihtyykös tuo vaan tuo tahti viisukanavan katselussa. Nyt 709t. Eilen ysin maita oli 638t
Eilen 18.40 oli 709t. Nyt 795t. Pian paukkuu viisukanavalla miljoona.
UK videota katsottu yli 400t. kertaa 1,5 vuorokauden aikana.
800t
BrittejÀkin on jotain 70 miljoonaa, ettÀ joku siellÀkin varmasti haluaa katsoa.
LiekinheittimellÀ 800t.
UK 425t
EhkÀ ei ole nyt enÀÀ syytÀ pÀivittÀÀ tÀtÀ tietoa koko ajan, mutta nyt tuli 5000 kuuntelua tunnissa. 805t. Kerron seuraavan kerran kun tulee 900t.
Monelta Ruotsin karsinnat tulee?
Klo 21, finaali jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt sitten, mikÀ on mielestÀnne hyvÀ!
Vierailija kirjoitti:
Voiko naisen emÀtinpierun sytyttÀÀ tuleen?
Kertoo paljon tÀmÀn keskustelun (ja joidenkin keskustelijoiden) tasosta, ettÀ intohimoinen poistelija ei poistata tÀllaisia viestejÀ, mutta asialliset viestit poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ding-a-dong oli Hollannin Euroviisut voittanut kappale 1975. SyvÀllinen sanoitus.
Diggy-loo Diggy-ley, Ruotsin voittobiisi 1984.
SVT: "Hon vinner Melodifestivalen enligt publikundersökning:
1. My System FELICIA (26 procent)"
Ihan ookoo kappale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Delulu. Hupiukkojen aatelia. TÀmÀ on tosi hupiukko, mitkÀÀn Paalaset ja KAJt eivÀt ole mitÀÀn hupiukkoja. Ei siellÀ ole mitÀÀn todella hyvÀÀ tÀnÀ vuonna ja Delulu on tanssittava ralli. Parempi kuin tylsÀ My System.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikkini on Robin Bengtssonin Honey honey, mutta valitettavasti kuulun vÀhemmistöön, eikÀ sitÀ valita. Mutta odotan taas innolla, ettÀ Robin tulee lavalle tanssahtelemaan. Myös hÀnen tanssiryhmÀnsÀ koostuu komeista miestanssijoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Delulu. Hupiukkojen aatelia. TÀmÀ on tosi hupiukko, mitkÀÀn Paalaset ja KAJt eivÀt ole mitÀÀn hupiukkoja. Ei siellÀ ole mitÀÀn todella hyvÀÀ tÀnÀ vuonna ja Delulu on tanssittava ralli. Parempi kuin tylsÀ My System.
Delulu tai Medina. Medina on ollut tasaisen varma vuosien varrella, olisi kiva jos he viimeisin pÀÀsisivÀt viisuihin.
Vierailija kirjoitti:
SVT: "Hon vinner Melodifestivalen enligt publikundersökning:
1. My System FELICIA (26 procent)"
Ihan ookoo kappale.
En yhtÀÀn tajua tÀmÀn viehÀtystÀ. Minun korvaan veti nuotin vierestÀ siellÀ karsinnoissa. Sanoitus on ihan kamala, korni. Mutta se on vaan mun mielipide. Ei tarvitse hermostua.
Areenasra voi nÀköjÀÀn seurata tuon finaalin. hyvÀ.
Minua kiinnostaisi vastavuoroinen keskustelu, mutta se on mahdotonta, jos joku poistattaa koko ajan holtittomasti kommentteja.