UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1937)
Vierailija kirjoitti:
Esc Tom ei kauheesti tykÀnny LiekinheittimestÀ ja RedditissÀ kans osa lyttÀÀ. Eli ei ole vain suomalaisten negaamista.
Aika mahdotonta löytÀÀ sellaista biisiÀ, josta jokainen tykkÀisi. Lordi ja KÀÀrijÀ toki pÀÀsseet lÀhelle jos raateja ei huomioida. Lordin aikanahan niitÀ ei vielÀ ollut.
Vierailija kirjoitti:
Liekinheitin kappaleessa on vÀlillÀ ÀhlÀm musiikin tyylisiÀ koukkuja.
Ja kun videokin on kuvattu kuin oltaisiin jossain aavikolla niin ei voi kuin ihmetellÀ, ettÀ miten taas alennutaan pikkuhiljaa ajamaan islamisaatiota Suomeen. Ehdoton ei tÀllaiselle kappaleelle.
Mm. Robin ja Mirellakin ÀÀntelee ÀhlÀmisti ja se on todella mautonta ja typerÀÀ. Kuuntelen heitÀ vasta kun kun alkavat laulaa, pystyvÀt siihen kyllÀ molemmat.
LiekinheittimessÀ parasta on Lampeniuksen viuluosuus, sanon tÀmÀn vaikka ÀÀntÀ on selkeÀsti kÀsitelty ja paranneltu. Akustisena versiona kuulostaisi ehkÀ joltain muulta, laimeammalta.
Vierailija kirjoitti:
Eli taas haukutaan mammoiksi ne jotka ei biisistÀ tykÀnneet. Sama viime vuonna Erikan kohdalla kun tykkÀsi vÀÀrÀstÀ artistista eli Goldielocksista.
Itse kyllÀkin tykkÀsin Goldielocksista viime vuonna ja nyt mainitsin mammoiksi, kun tÀtÀ LLPP:tÀ haukutaan ihan perusteetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Italiasta tai Ranskasta tai mistÀ vaan tulisi kunnon tykki, joka veisi jalat alta!
Milloin noista on viimeksi edes tullut menestyjÀÀ paitsi MĂ„neskin. Itse en muita muista ainakaan viimeiseen 15 vuoteen. đ€
Onhan meillÀ KAJ, joka oli ja on edelleen aivan mahdottoman lahjakas ja hyvÀ. JÀÀ elÀmÀÀn vaikka heidÀn viisuvuosi oli ja meni. HeidÀn vuoksi sain kokea elÀmÀni viisuvuoden.
Vierailija kirjoitti:
Eli taas haukutaan mammoiksi ne jotka ei biisistÀ tykÀnneet. Sama viime vuonna Erikan kohdalla kun tykkÀsi vÀÀrÀstÀ artistista eli Goldielocksista.
Eikös tÀÀ ollut just toisinpÀin, Erika ei muka ollut tarpeeksi cool ja fresh, plus ulkonÀköhaukut. Nyt yritetÀÀn haukkua sit Antti P. habitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Italiasta tai Ranskasta tai mistÀ vaan tulisi kunnon tykki, joka veisi jalat alta!
Milloin noista on viimeksi edes tullut menestyjÀÀ paitsi MĂ„neskin. Itse en muita muista ainakaan viimeiseen 15 vuoteen. đ€
Slimane, Mahmood jne.
Lordi ei olisi voittanut jos olisi ollut raadit.
Linda todellakin pelastaa tuon biisin. Todella lahjakas tuo Linda.
Vierailija kirjoitti:
Viulunsoitolla on viisuissa pÀrjÀtty aiemminkin.
Suomesta on tullut euroviisu maa jolta odotetaan hyvÀÀ musiikkia. Ollaanko jo melkein ruotsi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta molemmat on juuri oikeassa paikassa. Pete on imagoltaan sellainen, ettĂ€ voisi puuhailla jonkun Lindan kaltaisen milffin kanssa ja hĂ€n osaa myös tulkita tekstiĂ€ todella hyvin plus katsokaa hĂ€nen ilmeitÀÀn, todella upeasti elĂ€ytyy. Huippua đđ»
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viulunsoitolla on viisuissa pÀrjÀtty aiemminkin.
Saman toisto ei aina toimi.
Soittaakohan Linda UMK:ssa livenÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllÀkin tykkÀsin Goldielocksista viime vuonna ja nyt mainitsin mammoiksi, kun tÀtÀ LLPP:tÀ haukutaan ihan perusteetta.
Ok.itse kuuntelin yöllÀ, sitten aamulla. EnÀÀ en kuuntele muuta kuin esityksessÀ. NÀin myös Etta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan meillÀ KAJ, joka oli ja on edelleen aivan mahdottoman lahjakas ja hyvÀ. JÀÀ elÀmÀÀn vaikka heidÀn viisuvuosi oli ja meni. HeidÀn vuoksi sain kokea elÀmÀni viisuvuoden.
KÀÀrijĂ€ đ
"Esc Tom ei kauheesti tykÀnny LiekinheittimestÀ ja RedditissÀ kans osa lyttÀÀ. Eli ei ole vain suomalaisten negaamista. "
SillÀ on jotakin Lindaa vastaan. Se nÀhtiin jo viime vuoden UMK-finaalissa missÀ kuittaili Lindalle vÀheksyvÀÀn sÀvyyn. Siihen jÀtinkin mokoman h*mon seuraamisen.
Vierailija kirjoitti:
Lordi ei olisi voittanut jos olisi ollut raadit.
BiisissÀ sÀvel.lordi osaa karjua nuotilleen
Pete laulaa komeasti, Linda soittaa upeasti, ulkonÀköÀkin löytyy kummaltakin.TÀmÀ viisuihin ehdottomasti, kappaleessa hyvÀ soundi.Ei tylsÀÀ katsottavaa!