UMK 2026 OFFICIAL 🎶🎶🎶
Kohta se huuma taas alkaa. Mitä tiedämme nyt?
1. Haku UMK:hon päättyi eilen
tässä tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetäänkin sitten Wienissä 16.5.2026
Millä mielellä odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lähetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1830)
Liekinheitin kappaleessa on välillä ähläm musiikin tyylisiä koukkuja.
Ja kun videokin on kuvattu kuin oltaisiin jossain aavikolla niin ei voi kuin ihmetellä, että miten taas alennutaan pikkuhiljaa ajamaan islamisaatiota Suomeen. Ehdoton ei tällaiselle kappaleelle.
Itse tykkään tuosta Lindan ja Peten kappaleesta aika paljon oikeastaan. Se on jännä, tuntuu että siitä puuttuu koukku, mutta toisaalta se pakottaa kuuntelemaan uudestaan... yksittäisen koukun sijaan se biisi kokonaisuutena on se koukku. Onhan siinä paljon erilaisia elementtejä, mutta kokonaisuus toimii ja pysyy mielenkiintoisena.
Vierailija kirjoitti:
Linda on puhunut joskus julkisuudessa, että hän on kuin eräänlainen kameleontti, joka sopeutuu tilanteeseen kuin tilanteeseen. Luultavasti jonkunlainen mix autismia ja adhd:ta. Olisivat tehneet biisin siitä, minkälaista on elää kameleonttina. Sopeutuu kaikkialle, muttei mihinkään.
Sitä piirrettä kutsutaan lahjakkuudeksi. Linda on jo taaperosta saakka kunnianhimoisesti keskittynyt musiikkiin, ollut työteliäs ja tienannut omaisuuden. Hän on kuuluisan elokuva- ja näyttämötaiteen perheen ainoa lapsi. Perheessä on aina musisoitu.
Viulua olisi voinut olla enemmän ja Linda enemmän esillä. Biisi on mahtava. Tosin sanat suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
Jännää miten Liekinheitin -biisiä hehkutetaan tulessa ja euroviisujen virallisella sivustolla niin paljon, kun täällä taas on pelkästään negatiivisia ajatuksia. Onko suomalaiset oikeasti näin junttihumppa -kansaa?
Nähtiinhän se jo ennen biisin julkaisua, miten erityisesti Linda arvosteltiin. Eiköhän ne ole samat henkilöt, jotka ei suostu näkemään biisin upeutta, vaan pyrkii tekemään kaikkensa mm. mitä tahansa muuta biisiä kehumalla, ettei Linda taas menesty.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää Euroviisumusiikista siksi en tykkää Parkkisesta. Siksi tykkäsin Käärijästä.
Ystävä hyvä, nyt ei ole Käärijän aika, nyt on vuosi 2026.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Antti Paanala tulee ja näyttää mistä on hyvä musiikki tehty.
Tuskin saa yhtään raatipisteitä.
Esc Tom ei kauheesti tykänny Liekinheittimestä ja Redditissä kans osa lyttää. Eli ei ole vain suomalaisten negaamista.
Toivottavasti Italiasta tai Ranskasta tai mistä vaan tulisi kunnon tykki, joka veisi jalat alta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Antti Paanala tulee ja näyttää mistä on hyvä musiikki tehty.
Tuskin saa yhtään raatipisteitä.
Sehän just saisi, tälläinen teennäisesti väännetty ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Esc Tom ei kauheesti tykänny Liekinheittimestä ja Redditissä kans osa lyttää. Eli ei ole vain suomalaisten negaamista.
"Suomalaisten negaamista", tarkoitit varmaan mammapalstan negaamista. Itse en ole mikään mamma ja tykkään kovasti. 🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Suomalaisten negaamista", tarkoitit varmaan mammapalstan negaamista. Itse en ole mikään mamma ja tykkään kovasti. 🤩
Eli myönnät itsekin käyväsi mammapalstalla vaikka et ole mamma, mutta haukut kaikki muut kommentoijat mammoiksi jotka ei tykkää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli myönnät itsekin käyväsi mammapalstalla vaikka et ole mamma, mutta haukut kaikki muut kommentoijat mammoiksi jotka ei tykkää?
Tyypillistä mammameininkiähän täällä on. Mammat hehkuttaneet Komioita ja papan näköistä Paalasta. Tällaista laatubiisiä haukutaan. Voiko enempää tyypillistä mammameininkiä olla. 🙈
Harmi että Sanremokin on vasta helmikuun lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höpön löpöä, aika moni taas ei aidosti tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää Euroviisumusiikista siksi en tykkää Parkkisesta. Siksi tykkäsin Käärijästä.
Ystävä hyvä, nyt ei ole Käärijän aika, nyt on vuosi 2026.
Jotkut elää aina menneessä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Italiasta tai Ranskasta tai mistä vaan tulisi kunnon tykki, joka veisi jalat alta!
Milloin noista on viimeksi edes tullut menestyjää paitsi Måneskin. Itse en muita muista ainakaan viimeiseen 15 vuoteen. 🤔
Tää eilinen on mulle vähän liian kaikkea, tykittää liikaa, ja oon ihan puhki sen jälkeen. Tästä tajuaa ainakin näin jälkijunassa sen Erikan biisin kujeellisuuden. Mutta voin kyllä Elää (hehheh) jos Linda ja Pete viisuihin lähtevät. Mitä reagointivideoita kattonut niin ihan liekeissä ei olla, not over the moon.
Etta tuli nyt grillatuksi. Hyvin toimiva kombinaatio Pete ja Linda ja tarpeeksi erilainen, siinä missä Etta oli massaa. Tässä vaiheessa selvä valinta: Liekinheitin. Jos livenä lindan viulu liekittää tulta ja Petellä on märkä ja revennyt t-paita, niin ehdoton #1 koko kisassa.
-winner-