UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (19157)
Liekinheitin kappaleessa on vÀlillÀ ÀhlÀm musiikin tyylisiÀ koukkuja.
Ja kun videokin on kuvattu kuin oltaisiin jossain aavikolla niin ei voi kuin ihmetellÀ, ettÀ miten taas alennutaan pikkuhiljaa ajamaan islamisaatiota Suomeen. Ehdoton ei tÀllaiselle kappaleelle.
Itse tykkÀÀn tuosta Lindan ja Peten kappaleesta aika paljon oikeastaan. Se on jÀnnÀ, tuntuu ettÀ siitÀ puuttuu koukku, mutta toisaalta se pakottaa kuuntelemaan uudestaan... yksittÀisen koukun sijaan se biisi kokonaisuutena on se koukku. Onhan siinÀ paljon erilaisia elementtejÀ, mutta kokonaisuus toimii ja pysyy mielenkiintoisena.
Vierailija kirjoitti:
Linda on puhunut joskus julkisuudessa, ettÀ hÀn on kuin erÀÀnlainen kameleontti, joka sopeutuu tilanteeseen kuin tilanteeseen. Luultavasti jonkunlainen mix autismia ja adhd:ta. Olisivat tehneet biisin siitÀ, minkÀlaista on elÀÀ kameleonttina. Sopeutuu kaikkialle, muttei mihinkÀÀn.
SitÀ piirrettÀ kutsutaan lahjakkuudeksi. Linda on jo taaperosta saakka kunnianhimoisesti keskittynyt musiikkiin, ollut työteliÀs ja tienannut omaisuuden. HÀn on kuuluisan elokuva- ja nÀyttÀmötaiteen perheen ainoa lapsi. PerheessÀ on aina musisoitu.
Viulua olisi voinut olla enemmÀn ja Linda enemmÀn esillÀ. Biisi on mahtava. Tosin sanat suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
JÀnnÀÀ miten Liekinheitin -biisiÀ hehkutetaan tulessa ja euroviisujen virallisella sivustolla niin paljon, kun tÀÀllÀ taas on pelkÀstÀÀn negatiivisia ajatuksia. Onko suomalaiset oikeasti nÀin junttihumppa -kansaa?
NÀhtiinhÀn se jo ennen biisin julkaisua, miten erityisesti Linda arvosteltiin. EiköhÀn ne ole samat henkilöt, jotka ei suostu nÀkemÀÀn biisin upeutta, vaan pyrkii tekemÀÀn kaikkensa mm. mitÀ tahansa muuta biisiÀ kehumalla, ettei Linda taas menesty.
Vierailija kirjoitti:
En tykkÀÀ Euroviisumusiikista siksi en tykkÀÀ Parkkisesta. Siksi tykkÀsin KÀÀrijÀstÀ.
YstÀvÀ hyvÀ, nyt ei ole KÀÀrijÀn aika, nyt on vuosi 2026.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Antti Paanala tulee ja nÀyttÀÀ mistÀ on hyvÀ musiikki tehty.
Tuskin saa yhtÀÀn raatipisteitÀ.
Esc Tom ei kauheesti tykÀnny LiekinheittimestÀ ja RedditissÀ kans osa lyttÀÀ. Eli ei ole vain suomalaisten negaamista.
Toivottavasti Italiasta tai Ranskasta tai mistÀ vaan tulisi kunnon tykki, joka veisi jalat alta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Antti Paanala tulee ja nÀyttÀÀ mistÀ on hyvÀ musiikki tehty.
Tuskin saa yhtÀÀn raatipisteitÀ.
SehÀn just saisi, tÀllÀinen teennÀisesti vÀÀnnetty ei niinkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Esc Tom ei kauheesti tykÀnny LiekinheittimestÀ ja RedditissÀ kans osa lyttÀÀ. Eli ei ole vain suomalaisten negaamista.
"Suomalaisten negaamista", tarkoitit varmaan mammapalstan negaamista. Itse en ole mikÀÀn mamma ja tykkÀÀn kovasti. đ€©
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Suomalaisten negaamista", tarkoitit varmaan mammapalstan negaamista. Itse en ole mikÀÀn mamma ja tykkÀÀn kovasti. đ€©
Eli myönnÀt itsekin kÀyvÀsi mammapalstalla vaikka et ole mamma, mutta haukut kaikki muut kommentoijat mammoiksi jotka ei tykkÀÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli myönnÀt itsekin kÀyvÀsi mammapalstalla vaikka et ole mamma, mutta haukut kaikki muut kommentoijat mammoiksi jotka ei tykkÀÀ?
TyypillistĂ€ mammameininkiĂ€hĂ€n tÀÀllĂ€ on. Mammat hehkuttaneet Komioita ja papan nĂ€köistĂ€ Paalasta. TĂ€llaista laatubiisiĂ€ haukutaan. Voiko enempÀÀ tyypillistĂ€ mammameininkiĂ€ olla. đ
Harmi ettÀ Sanremokin on vasta helmikuun lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höpön löpöÀ, aika moni taas ei aidosti tykkÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkÀÀ Euroviisumusiikista siksi en tykkÀÀ Parkkisesta. Siksi tykkÀsin KÀÀrijÀstÀ.
YstÀvÀ hyvÀ, nyt ei ole KÀÀrijÀn aika, nyt on vuosi 2026.
Jotkut elÀÀ aina menneessÀ.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Italiasta tai Ranskasta tai mistÀ vaan tulisi kunnon tykki, joka veisi jalat alta!
Milloin noista on viimeksi edes tullut menestyjÀÀ paitsi MĂ„neskin. Itse en muita muista ainakaan viimeiseen 15 vuoteen. đ€
TÀÀ eilinen on mulle vÀhÀn liian kaikkea, tykittÀÀ liikaa, ja oon ihan puhki sen jÀlkeen. TÀstÀ tajuaa ainakin nÀin jÀlkijunassa sen Erikan biisin kujeellisuuden. Mutta voin kyllÀ ElÀÀ (hehheh) jos Linda ja Pete viisuihin lÀhtevÀt. MitÀ reagointivideoita kattonut niin ihan liekeissÀ ei olla, not over the moon.
Etta tuli nyt grillatuksi. Hyvin toimiva kombinaatio Pete ja Linda ja tarpeeksi erilainen, siinÀ missÀ Etta oli massaa. TÀssÀ vaiheessa selvÀ valinta: Liekinheitin. Jos livenÀ lindan viulu liekittÀÀ tulta ja PetellÀ on mÀrkÀ ja revennyt t-paita, niin ehdoton #1 koko kisassa.
-winner-