UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (14917)
Paras tÀhÀn mennessÀ, sinne meni mun ÀÀneni!
Liian pitkÀ biisi chatsilla ehdin tylsistyÀ.
Chachin esitys oli Chachia, tarkoittaa siis lÀhinnÀ, ettÀ haluaa debytoida, ei mitÀÀn lavasteita/valoja, vain nimensÀ mainostamista... Mutta veti paremmin kuin odotin.
Rasittava biisi, mutta Chachi on hyvÀ esiintyjÀ.
Chachilla on kunnioitettava itseluottamus ja laulu ensikertalaiseksi. Toki tanssitausta auttaa karismassa mutta joku toinen ois laulanut hermostuksissaan huonommin.
Vierailija kirjoitti:
Chachi on jees!
YllÀttÀvÀn hyvÀ laulaja ja esiintyjÀ.
Vierailija kirjoitti:
Chachi vetÀÀ paremmin kuin Etta, vaikka on ekaa kertaa isolla lavalla
No ei edes ole, kun on tanssinut isoilla lavoilla
Mutta joo, veti paremmin kuin muut kokeneemmat laulajat
Keskiverto palstamamma ei varmaan tykkÀÀ, mutta Chachin vartalolla se voitto Euroviisuista tulee jos on tullakseen.
NÀmÀ on kuvattu jotenkin oudon tarkkaan ja iholla. NÀyttÀvÀt kömpelöiltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala Paalanen! Ei kyllÀ naurata yhtÀÀn.
Ylilauta ÀÀnestÀÀ Anttia.
Ja minÀ!
t. korkeakoulutettu kolmekymppinen av-mamma
MitÀ ihmettÀ Yle... Leikkaatte Chachin soolotanssin kohdalla taustatanssijoihin??!
En ole suurin fani mutta sanat puhuttelevat minua.
MinÀkin osaan tehdÀ ruokaa ja siivota mutta pullaa en leivo (enkÀ tee kÀsitöitÀ). Niihin ei riitÀ kÀrsivÀllisyys.
Toi lava on jotenkin levottoman vÀrikÀs ja huonot valot musta.
Aiemmat showt heittÀmÀllÀ parempia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀytyy muistaa, ettÀ lavashow on lÀhes yhtÀ tÀrkeÀ kuin itse biisi. Esim KÀÀrijÀn show oli napakymppi tanssijoineen jne.
UMK-versio oli tosin vÀhÀn pettymys.
Euroviisut on voitettu myös ilman mitÀÀn lavashowta ja tanssijoita. Laulaja vain on lavalla laulanut ja esittÀnyt kappaleen ja voittanut.
Chachi kuulostaisi laulavan tÀmÀn sinÀnsÀ helpon biisin jopa paremmin kuin autotunen avulla videossa. MitenköhÀn mahdollista? Harmi, ettÀ mikittömÀssÀ tanssitauossa kamera viihtyi niin paljon taustatanssijoissa ettÀ jÀi epÀselvÀksi, tekikö Chachi itsekin spagaatin. Sanoisin, ettÀ huonoista aineksista yllÀttÀvÀn hyvÀ kakku ja oli tÀmÀ nyt ainakin Ettaa parempi
Chatchi meni nyt Takatukan ohi.
Sen kyllÀ huomaa, ettÀ Chachi on tottunut esiintymÀÀn ja tanssimaan. Tanssibreikki silti aikamoinen pettymys, etenkin se missÀ kiemurteli vaan lattialla.
Chachi yllĂ€ttÀÀ, hienoa.đđč Nyt on paineet PetellĂ€ ja Lindalla