UMK 2026 OFFICIAL 🎶🎶🎶
Kohta se huuma taas alkaa. Mitä tiedämme nyt?
1. Haku UMK:hon päättyi eilen
tässä tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetäänkin sitten Wienissä 16.5.2026
Millä mielellä odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lähetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (14917)
Eiköhän nämä female power, mulla oli tosi rankka lapsuus ja hitsi oon tehnyt paljon töitä ja nyt elämä on ihanaa! Mä oon niin vahva ja upea !- jutut oo jo loppuun kulutettuja
Täytyy muistaa, että lavashow on lähes yhtä tärkeä kuin itse biisi. Esim Käärijän show oli napakymppi tanssijoineen jne.
Komiat ja Antti tähän mennessä laulaneet puhtaimmin. Etta ja Kiki lauloivat videoillaan puhtaammin.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nämä female power, mulla oli tosi rankka lapsuus ja hitsi oon tehnyt paljon töitä ja nyt elämä on ihanaa! Mä oon niin vahva ja upea !- jutut oo jo loppuun kulutettuja
Tämä!
Kyl. Jäätävän rumat vaatteet Erikan tanssijoilla. Aidot kasarikledjut oli sentään tavallaan tyylikkäitä, mut nää tekoyritykset rumia.
Samanlainen feikki kuin duudsonitkin. Noita kiusaajia maan päällä ihan liikaa.
linda ja pete euroviisuihin näistä esiintyjistä... muut aivan höpö höpö höttöä niin kuin tämä chericake ...
Vierailija kirjoitti:
Täytyy muistaa, että lavashow on lähes yhtä tärkeä kuin itse biisi. Esim Käärijän show oli napakymppi tanssijoineen jne.
UMK-versio oli tosin vähän pettymys.
Liekinheitin on armeijassa käytettävä ase. Jotenkin kappaleen nimi ei ole ollenkaan romanttinen tai osuva. Liekinsytyttäjä olisi ollut parempi. Myös sanat kiima ja synti herättävät kappaleessa huonoja fiboja. Nimittäin tuo kappale on kuitenkin ainut joka voi pärjätä, ollut aika tasapaksua mitä jo kuultu.
Nyt on jotenkin heikko kokonaisuus umk:lta noin ylipäätään. Parina aiempana vuonna toimi paremmin.
-kamerat myöhässä koko ajan.
-laulajat eivät kuule itseään tai laulavat epävireisesti.
-valot liian kirkkaat ja liikaa lähikuvia näkyy jokainen ryppy tai kampauksesta irronnut hius.
-lavaesitykset aika onnettomia.
-juontojen kirjoittaja surkea.
Huoh. Mitä vielä. Esim. 2024 show oli ihan eri maailmasta.
Ei mitään abusive home -juttuja, ovat kärsineet inflaation kun kaikki nyyhkii kohtaloaan.