UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (19157)
EiköhÀn nÀmÀ female power, mulla oli tosi rankka lapsuus ja hitsi oon tehnyt paljon töitÀ ja nyt elÀmÀ on ihanaa! MÀ oon niin vahva ja upea !- jutut oo jo loppuun kulutettuja
TÀytyy muistaa, ettÀ lavashow on lÀhes yhtÀ tÀrkeÀ kuin itse biisi. Esim KÀÀrijÀn show oli napakymppi tanssijoineen jne.
Voimaantuneita naisia vilisee kuin Idolsissa muinoin.
Mellot vie voiton ainakin tÀstÀ lÀhetyksestÀ 100-0.
Komiat ja Antti tÀhÀn mennessÀ laulaneet puhtaimmin. Etta ja Kiki lauloivat videoillaan puhtaammin.
Vierailija kirjoitti:
EiköhÀn nÀmÀ female power, mulla oli tosi rankka lapsuus ja hitsi oon tehnyt paljon töitÀ ja nyt elÀmÀ on ihanaa! MÀ oon niin vahva ja upea !- jutut oo jo loppuun kulutettuja
TÀmÀ!
Kyl. JÀÀtÀvÀn rumat vaatteet Erikan tanssijoilla. Aidot kasarikledjut oli sentÀÀn tavallaan tyylikkÀitÀ, mut nÀÀ tekoyritykset rumia.
I love finland and pullaperjantaiđ
Samanlainen feikki kuin duudsonitkin. Noita kiusaajia maan pÀÀllÀ ihan liikaa.
linda ja pete euroviisuihin nÀistÀ esiintyjistÀ... muut aivan höpö höpö höttöÀ niin kuin tÀmÀ chericake ...
Vierailija kirjoitti:
TÀytyy muistaa, ettÀ lavashow on lÀhes yhtÀ tÀrkeÀ kuin itse biisi. Esim KÀÀrijÀn show oli napakymppi tanssijoineen jne.
UMK-versio oli tosin vÀhÀn pettymys.
Kolmas kappale samalta esiintyjÀltÀ?
Liekinheitin on armeijassa kÀytettÀvÀ ase. Jotenkin kappaleen nimi ei ole ollenkaan romanttinen tai osuva. LiekinsytyttÀjÀ olisi ollut parempi. Myös sanat kiima ja synti herÀttÀvÀt kappaleessa huonoja fiboja. NimittÀin tuo kappale on kuitenkin ainut joka voi pÀrjÀtÀ, ollut aika tasapaksua mitÀ jo kuultu.
Chachi on kyllÀ oikea sÀhikÀinen ja kuin kotonaan lavalla.
Ihan hirveÀ tÀmÀ Hildenin biisi!
Nyt on jotenkin heikko kokonaisuus umk:lta noin ylipÀÀtÀÀn. Parina aiempana vuonna toimi paremmin.
-kamerat myöhÀssÀ koko ajan.
-laulajat eivÀt kuule itseÀÀn tai laulavat epÀvireisesti.
-valot liian kirkkaat ja liikaa lÀhikuvia nÀkyy jokainen ryppy tai kampauksesta irronnut hius.
-lavaesitykset aika onnettomia.
-juontojen kirjoittaja surkea.
Huoh. MitÀ vielÀ. Esim. 2024 show oli ihan eri maailmasta.
Ei mitÀÀn abusive home -juttuja, ovat kÀrsineet inflaation kun kaikki nyyhkii kohtaloaan.