UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1313)
Vierailija kirjoitti:
EihÀn tÀmÀ Etan biisi ole mikÀÀn uusi. Olen kuullut aikaisemmin kun esittÀÀ tÀmÀn.
MissÀ olet kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pappa-Paalanen ei jaksa kiinnostaa suurta massaa.
Nelikymppinen ei ole pappa, Lindakin vanhempi.
Viittasinkin habitukseen.
On surkeaa kun 5-kymppinen daami (Paalasen kanssa samaa ikÀluokkaa) koettaa nÀyttÀÀ parikymppiseltÀ ja myydÀ reittÀ vilauttamalla. Linda on hyvÀ viulisti voisiko yhdistÀÀ sen luomuolemukseen?
Paalanen vaikuttaa olevan rehellisesti oma itsensÀ, suomalainen mies ja vielÀ erittÀin lahjakas ja taitava siinÀ mitÀ tekee. SitÀ arvostan. Youtubesta löytyy kukkapartainen mies jonka hanurin palkeiden vÀlissÀkin on luonnon antimia. Hauska, visuaalinen ja erilainen, vahva tyyli melkein hippi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EihÀn tÀmÀ Etan biisi ole mikÀÀn uusi. Olen kuullut aikaisemmin kun esittÀÀ tÀmÀn.
MissÀ olet kuullut?
En ole keikoillaan kÀynyt, mutta olen kuullut ja nÀhnyt tÀmÀn ihan varmasti. Pidin biisistÀ silloin ja kuuntelin monta kertaa.
Villi veikkaus kattauksen perusteella;joko Paalanen tai Komiat UMK:n voittaja.
Voitaisiinko kuunnella ensin ne biisit ennen kuin aletaan puhumaan voittajista.
Mun mielestÀ tasokkaimmat kisat pitÀÀ Luxemburg. Ei hilluta ala sti eikÀ vedetÀ huumorinumeroita. Napakka n.8 biisin finaali. Olen niin iloinen kun tulivat takaisin Euroviisuihin.
UMK on ihan hyvÀ, mutta ei musiikillisesti mun makuun. Seuraan silti mielenkiinnolla ja toivon, ettÀ artistit saa nostetta uralleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MissÀ olet kuullut?
No ei ole kuullut, pöljÀ.
Parempaa pitÀÀ tulla. TÀmÀ eka ei pÀÀse edes karsinnasta lÀpi isossa kisassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MissÀ olet kuullut?
En ole keikoillaan kÀynyt, mutta olen kuullut ja nÀhnyt tÀmÀn ihan varmasti. Pidin biisistÀ silloin ja kuuntelin monta kertaa.
Höpö höpö, ei ole mahdollista, keksipÀ jotain parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MissÀ olet kuullut?
No ei ole kuullut, pöljÀ.
No Etta sÀhlÀsi jo kaikkien osalta yllÀtysmomentin, niin ei tiedÀ mitÀ muuta on sÀhlÀnnyt ja luullut.
Vierailija kirjoitti:
Villi veikkaus kattauksen perusteella;joko Paalanen tai Komiat UMK:n voittaja.
Paalanen, Chachi (Kiron ja Linnean biisi) voi myös yllÀttÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MissÀ olet kuullut?
No varmaan olen sitten tullut hulluksi tai olen nÀkijÀ.
Mielenkiinnolla odotan, miten Paalasen biisissÀ kÀytetÀÀn sanaa takatukka, siinÀ sanassahan on ihan mieletön rytmi. Toinen todella mielenkiintoinen on kyllÀ tÀmÀn illan duo, miten se homma toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa vielÀ tulevan euroviisuedustajan vanha live
Olet Paalas-pakottaja.
Tuleva euroviisuvoittaja 2026.
Suomi alappa varailemaan Nokia areenaa ja tyhjentÀmÀÀn hotelleita 27 euroviisuihin, ettei tuu kiire!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MissÀ olet kuullut?
Idioottimainen trollaus, eipÀ muuta.
Paalanen selvÀ valinta. On kokemusta kansainvÀlisiltÀ areenoilta ja erottuu muusta massasta. Uusi Lordi.
Antin (Paalanen) hanurikoulu Instassa on hauskinta pitkÀÀn aikaan!
https://www.instagram.com/reel/DTQB1O8CF_W/?igsh=MWZ5M2xoZXl3ZGs4ZQ==
PS. Ja en oo nuo edelliset Antista postaajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MissÀ olet kuullut?
Idioottimainen trollaus, eipÀ muuta.
Ei ole troll. Mietin ettÀ milloin ja missÀ tilanteessa tÀmÀn olen kuullut ja nÀhnyt, oliko todella vahva dejavu vai olenko oikeasti tulossa hulluksi.
Miksi pitÀÀ olla aina ihan ok -aloituskappale. Eikö voisi olla tosi hyvÀ, mueletön kattaus, jokaiselle omaan makuun, eikÀ ettÀ useampi meh kappale vain yksi viisuihin riittÀvÀn kiinnostava, pÀrÀyttÀvÀ ja erottuva kappale. SeitsemÀssÀ ehdokkaan joukossa ei pitÀisi olla turhaa radiotÀytettÀ. Meneekö taas ÀÀnestysmanipuloinniksi, ettÀ on vain yksi viisuihin realistisesti ÀÀnestettÀvÀ vaihtoehto.