Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa käyttää silmälaseja vain ulkonäkösyistä?

Vierailija
01.01.2023 |

Minkälaiset ne kannattaisi olla että eivät näytä, että olisin naamiaisiin menossa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tiedä miksi käytät niitä. Poskia punottaa jos joku kertoo palstalla tuon syyksi, koska se voi olla vähän outoa, mutta mitä sitten - ihmisillä on erikoisia koristautumistapoja. Ei se asia muille kuulu.

Vierailija
2/17 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Aivan naurettavaa. Kas kun et kuulolaitetta ja kävelykeppiä halua käyttää myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin. Laseissa on se hyvä puoli että jotkut suojaavat vähän silmiä, jos on tarpeeksi isot tai joskus tavallinenkin malli. Eli on niistä jotain käytännön hyötyä, paitsi jos menee siruiksi - usein kestää. Vaikka osasta saattaisi tulla reunan alta lentävä hiekka /kemikaali /jää silmään, paitsi jos ottaa suojalasit kun tekee jotain kriittistä. Painava kirjan kulma ei mene silmään lukiessa illalla sängyssä, jos on aurinkolasit. Sangan materiaalin turvallisuudesta voi myös väitellä, koska tuntuu että paksu muovi olisi turvallisempi kuin metalli - mutta tiedä sitten.

Vierailija
4/17 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo todellisesta typeryydestä.

Vierailija
5/17 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko kenties rollaattorin ?

Vierailija
6/17 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa, näössä ei ole vikaa mutta sellaiset sihteerilasit ois kivat. Näyttäisi vakavammin otettavalta. Vahvuuksia ei tarttis olla. Eiköhän sellaisia jostain nettikaupasta löytyis.

Vierailija
7/17 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorena feikkirillit eikä kyllä yhtään hävettänyt, stailit ne oli ja siksi hankittukin.

Vierailija
8/17 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta miltä näytät, tämä on tosi.

Vierailija
9/17 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Käytät varmaan myös pyörätuolia, sauvoja, kävelykeppiä, rollaa, kuulolaitetta yms. pelkästään ulkonäkösyistä?

Minä joudun käyttämään satoja euroja, jotta voin nähdä normaalisti. Minä olen saanut kuulla haukkuja laseistani nuorena. Jos lasini hajoavat, elän puoliteholla ja pahoinvoivana viikkoja, ennen kuin saan uudet. Viepä huono näköni myös työmahdollisuuksia (onneksi en siis muutenkaan halua lentäjäksi).

Lasit mahdollistavat minulle normaalin elämän, ovat APUVÄLINE ja tuovat uusia hyviä ja huonoja puolia. Älä varasta niitä pelkkiä hyviä puolia ja pidä laseja, koska se on "coolia", "siistiä" tai "muotia". Ihan samalla tavalla kuin et käytä myöskään pyörätuolia huviksesi.

Vierailija
10/17 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, joku voi olla vihainen  toisen silmälasien käytöstä.

Vierailija
11/17 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverilla on lasit ilman vahvuuksia, mutta niissä on sinivalosuodatus. Ei väsy silmät samalla tavalla, kun koko työpäivä ollaan kuitenkin tietokoneiden ääressä. Enkä edes tajunnut alkuun, ettei niissä vahvuuksia ole, joten ap voi hankkia millaiset haluaa. Ei tavitse kertoa, ettet oikeasti niitä tarvitsis

Vierailija
12/17 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, joku voi olla vihainen  toisen silmälasien käytöstä.

Kysymys oli onko noloa. On kyllä.

Vierailija
13/17 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaikka mustat silmänalustat, niin silälasit auttavat näyttämään freesimmältä.

Vierailija
14/17 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aira Samulin käyttää laseja vaikka ei niitä tarvitse. Jossain tv-ohjelmassa kertoi näin. Ja oliko vielä niin, että käytti pelkkiä kehyksiä ilman linssejä.

Vierailija
15/17 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan silmälasiliikkeestä ne voi ostaa. Mistä tahansa, vaikka instrusta. Valitsee vaan hyllystä ja sanoo ettei tarvitse vahvuuksia. Ei tartte tosiaankaan naamiaisliikkeestä hakea :D Ei niistä kukaan huomaa ettei ole vahvuuksia.

Vierailija
16/17 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa netistä 0-linsseillä.

Vierailija
17/17 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Jos pitää täältä tulla kysymään,: onko noloa niin kyllä on se on todella noloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi