UMK 2026 OFFICIAL 🎶🎶🎶
Kohta se huuma taas alkaa. Mitä tiedämme nyt?
1. Haku UMK:hon päättyi eilen
tässä tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetäänkin sitten Wienissä 16.5.2026
Millä mielellä odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lähetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (19157)
Sanoillaahan ei ole mitään merkitystä Euroviisukappaleessa. Niitä ei edes käännä muu maa kuin Viro. Tämä Etta oli aika tusinakamaa. Ei sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Paalasantti voittoon. Miehen vuoro ja ainut, jolla erottautua massasta.
Erikoista, kun ei biisiäkään ole kuultu. 🙈 Ja miehen vuoro? Miehiähän tässä viime vuodet on lähetetty, Erika ihan poikkeus.
Ettaa ei äänestä kukaan täysjärkinen. Pilasi koko eilisen ohjelman ennenaikaisella paljastelullaan ehdokkaista. Vaikuttaa vähäälyiseltä, varmaan joku lähiön elämänkallukasvatti.
Etan biisi on tosi kova, tykkään paljon <3
UMK on jo useamman vuoden ollut euroviisupiireissä se paras maakohtainen karsinta, missä on kovin taso ja kovin kattaus, myös videot on ihan omaa luokkaansa. Ruotsin mellot yrittävät kovasti kiriä kiinni, koska ovat olleet varsin tunkkainen ja vanhaan jymähtänyt kilpailu ja sen takia sieltä yksi suomalainen Kaj pääsi livahtamaan jatkoon. Eli ei ole enää niin, että Suomessa matkitaan Ruotsia, vaan jotenkin se on humpsahtanut päinvastoin. Suomi on fresh ja cool!
Vierailija kirjoitti:
Antti Paalanen vanha live
Tässä ei örissyt, mutta isolle yleisölle esiintyvät
Vierailija kirjoitti:
Suomella ollut miesedustajia 6 vuotta putkeen 2020-2025
Kokonaisuudessaan naisosallistujia taitaa Suomella olla enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomella ollut miesedustajia 6 vuotta putkeen 2020-2025
Olen eri, mutta samaa mieltä. Suomen 2026 euroviisuedustaja on....
.... ANTTI PAALANEN.!
Ellei biisi ole täysin fiasko
Vierailija kirjoitti:
Pappa-Paalanen ei jaksa kiinnostaa suurta massaa.
No juurikin kiinnostaa 😆
Vierailija kirjoitti:
UMK on jo useamman vuoden ollut euroviisupiireissä se paras maakohtainen karsinta, missä on kovin taso ja kovin kattaus, myös videot on ihan omaa luokkaansa. Ruotsin mellot yrittävät kovasti kiriä kiinni, koska ovat olleet varsin tunkkainen ja vanhaan jymähtänyt kilpailu ja sen takia sieltä yksi suomalainen Kaj pääsi livahtamaan jatkoon. Eli ei ole enää niin, että Suomessa matkitaan Ruotsia, vaan jotenkin se on humpsahtanut päinvastoin. Suomi on fresh ja cool!
Olen katsonut elämäni ainoat kerrat Melloja viimeiset kolme vuotta ja yllättynyt kuinka, ööh miten sanoisi... surkea(!) se kokonaistaso on. Pitkitetty kilpailu, jossa ihan yhdentekeviä hissimusa/tusinabiisejä mukana. Minulle myyttiset Mellot näyttäytyy tuolta. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut elämäni ainoat kerrat Melloja viimeiset kolme vuotta ja yllättynyt kuinka, ööh miten sanoisi... surkea(!) se kokonaistaso on. Pitkitetty kilpailu, jossa ihan yhdentekeviä hissimusa/tusinabiisejä mukana. Minulle myyttiset Mellot näyttäytyy tuolta. 🤔
Taso laskenut joo, ei enää jaksa seurata niitä semejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pappa-Paalanen ei jaksa kiinnostaa suurta massaa.
Nelikymppinen ei ole pappa, Lindakin vanhempi.
Viittasinkin habitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa vielä tulevan euroviisuedustajan vanha live
Olet Paalas-pakottaja.
Eihän tämä Etan biisi ole mikään uusi. Olen kuullut aikaisemmin kun esittää tämän.
Ei suomiräppiä Eurooppaan.