UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1276)
Sanoillaahan ei ole mitÀÀn merkitystÀ Euroviisukappaleessa. NiitÀ ei edes kÀÀnnÀ muu maa kuin Viro. TÀmÀ Etta oli aika tusinakamaa. Ei sytytÀ.
Vierailija kirjoitti:
Paalasantti voittoon. Miehen vuoro ja ainut, jolla erottautua massasta.
Erikoista, kun ei biisiĂ€kÀÀn ole kuultu. đ Ja miehen vuoro? MiehiĂ€hĂ€n tĂ€ssĂ€ viime vuodet on lĂ€hetetty, Erika ihan poikkeus.
Ettaa ei ÀÀnestÀ kukaan tÀysjÀrkinen. Pilasi koko eilisen ohjelman ennenaikaisella paljastelullaan ehdokkaista. Vaikuttaa vÀhÀÀlyiseltÀ, varmaan joku lÀhiön elÀmÀnkallukasvatti.
Etan biisi on tosi kova, tykkÀÀn paljon <3
UMK on jo useamman vuoden ollut euroviisupiireissÀ se paras maakohtainen karsinta, missÀ on kovin taso ja kovin kattaus, myös videot on ihan omaa luokkaansa. Ruotsin mellot yrittÀvÀt kovasti kiriÀ kiinni, koska ovat olleet varsin tunkkainen ja vanhaan jymÀhtÀnyt kilpailu ja sen takia sieltÀ yksi suomalainen Kaj pÀÀsi livahtamaan jatkoon. Eli ei ole enÀÀ niin, ettÀ Suomessa matkitaan Ruotsia, vaan jotenkin se on humpsahtanut pÀinvastoin. Suomi on fresh ja cool!
Vierailija kirjoitti:
Antti Paalanen vanha live
TÀssÀ ei örissyt, mutta isolle yleisölle esiintyvÀt
Hitto tÀÀ on hyvĂ€. Toivottavasti UMK biisi olisi đȘ
Vierailija kirjoitti:
Suomella ollut miesedustajia 6 vuotta putkeen 2020-2025
Pappa-Paalanen ei jaksa kiinnostaa suurta massaa.
Kokonaisuudessaan naisosallistujia taitaa Suomella olla enemmÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomella ollut miesedustajia 6 vuotta putkeen 2020-2025
Olen eri, mutta samaa mieltÀ. Suomen 2026 euroviisuedustaja on....
.... ANTTI PAALANEN.!
Ellei biisi ole tÀysin fiasko
Vierailija kirjoitti:
No juurikin kiinnostaa đ
Tuossa vielÀ tulevan euroviisuedustajan vanha live
Vierailija kirjoitti:
UMK on jo useamman vuoden ollut euroviisupiireissÀ se paras maakohtainen karsinta, missÀ on kovin taso ja kovin kattaus, myös videot on ihan omaa luokkaansa. Ruotsin mellot yrittÀvÀt kovasti kiriÀ kiinni, koska ovat olleet varsin tunkkainen ja vanhaan jymÀhtÀnyt kilpailu ja sen takia sieltÀ yksi suomalainen Kaj pÀÀsi livahtamaan jatkoon. Eli ei ole enÀÀ niin, ettÀ Suomessa matkitaan Ruotsia, vaan jotenkin se on humpsahtanut pÀinvastoin. Suomi on fresh ja cool!
Olen katsonut elĂ€mĂ€ni ainoat kerrat Melloja viimeiset kolme vuotta ja yllĂ€ttynyt kuinka, ööh miten sanoisi... surkea(!) se kokonaistaso on. Pitkitetty kilpailu, jossa ihan yhdentekeviĂ€ hissimusa/tusinabiisejĂ€ mukana. Minulle myyttiset Mellot nĂ€yttĂ€ytyy tuolta. đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut elĂ€mĂ€ni ainoat kerrat Melloja viimeiset kolme vuotta ja yllĂ€ttynyt kuinka, ööh miten sanoisi... surkea(!) se kokonaistaso on. Pitkitetty kilpailu, jossa ihan yhdentekeviĂ€ hissimusa/tusinabiisejĂ€ mukana. Minulle myyttiset Mellot nĂ€yttĂ€ytyy tuolta. đ€
Taso laskenut joo, ei enÀÀ jaksa seurata niitÀ semejÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen ei ole pappa, Lindakin vanhempi.
Viittasinkin habitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa vielÀ tulevan euroviisuedustajan vanha live
Olet Paalas-pakottaja.
EihÀn tÀmÀ Etan biisi ole mikÀÀn uusi. Olen kuullut aikaisemmin kun esittÀÀ tÀmÀn.
Ei suomirÀppiÀ Eurooppaan.