Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

UMK 2026 OFFICIAL đŸŽ¶đŸŽ¶đŸŽ¶

Vierailija
25.08.2025 |

Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?

1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen

tÀssÀ tiedot itse kisasta:

https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026

2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026

MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?

Iltapulu TV-opas Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (10389)

Vierailija
10381/10389 |
05.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Euroviisuraadeille on mÀÀrÀtty neljÀ osa-aluetta, joita heidÀn kuuluu arvioida ja pisteyttÀÀ:

Artistin laulukyky:  Peten loistokas lauluÀÀni

Esiintyminen lavalla : Lindan ja Peten vÀlillÀ loistavaa kemiaa

Kappaleen sÀvellys ja omaperÀisyys: Kappaleella omaperÀinen sÀvellys

Yleisvaikutelma esityksestĂ€: Ammattitaidolla tehty esitys, ilman sirkustemppuja. Peten mahtava lauluÀÀni yhdistettynĂ€ Lindan taidokkaaseen viulunsoittoon. 

Eli kaikki kriteerit tĂ€yttÀÀ Peten &  Lindan Liekinheitin.

KYLLÄ. 100%

Vierailija
10382/10389 |
05.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KYLLÄ. 100%

Ei vaan 0% PitĂ€isi osallistua ensin. P&L eivĂ€t sitĂ€ tule tekemÀÀn. Naamasi olisi nĂ€kemisen arvoinen kun luopuvat viisuedustajan paikasta. Jos sitĂ€ edes saavat ensinkÀÀn. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10383/10389 |
05.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MĂ€ en tiedĂ€ onko toi Pete nyt niin loistokas laulaja, vaikka tÀÀllĂ€ hehkutetaan. Mun mielestĂ€ vĂ€hĂ€n heiveröinen ÀÀni, joka menee jossain korkeuksissa jo suunnilleen pihinĂ€ksi. Sanottakoon tuota sitten vaikka raspiksi, mutta parempia mieslaulajia olen kuullut monia. Suomessakin. 

Vierailija
10384/10389 |
05.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KYLLÄ. 100%

Ei vaan 0% PitĂ€isi osallistua ensin. P&L eivĂ€t sitĂ€ tule tekemÀÀn. Naamasi olisi nĂ€kemisen arvoinen kun luopuvat viisuedustajan paikasta. Jos sitĂ€ edes saavat ensinkÀÀn. 

MissÀ Pete ja Linda sanonut,etteivÀt menisi viisuihin? En oo ainakaan mÀ törmÀnnyt tollaiseen uutiseen.

Vierailija
10385/10389 |
05.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KYLLÄ. 100%

MissÀ Pete ja Linda sanonut,etteivÀt menisi viisuihin? En oo ainakaan mÀ törmÀnnyt tollaiseen uutiseen.

Miksi levittelet tollaisia valheita,jotka ei ole totta?

Vierailija
10386/10389 |
05.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NĂ€in laulaa Chachi ilman taustamusiikkia ja ÀÀnen jĂ€lkikĂ€sittelyĂ€: 

https://www.tiktok.com/@itschachigonzales/video/7603025385483259166

Vierailija
10387/10389 |
05.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NĂ€in laulaa Chachi ilman taustamusiikkia ja ÀÀnen jĂ€lkikĂ€sittelyĂ€: 

https://www.tiktok.com/@itschachigonzales/video/7603025385483259166

Kiva, ettĂ€ osaa laulaa. TĂ€mĂ€ on ollut suurin huolenaiheeni. Edelleen murehdin, ettĂ€ pystyykö laulamaan livenĂ€ niin, ettĂ€ samalla osaa hurmata yleisön ja tĂ€yttÀÀ lavan. Biisi kun on sellainen, ettĂ€ se  helposti menee hönkĂ€ilyksi tanssimoovien ollessa niitĂ€ tĂ€rkeimpiĂ€.

No, pian nĂ€emme. 

Vierailija
10388/10389 |
05.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MĂ€ en tiedĂ€ onko toi Pete nyt niin loistokas laulaja, vaikka tÀÀllĂ€ hehkutetaan. Mun mielestĂ€ vĂ€hĂ€n heiveröinen ÀÀni, joka menee jossain korkeuksissa jo suunnilleen pihinĂ€ksi. Sanottakoon tuota sitten vaikka raspiksi, mutta parempia mieslaulajia olen kuullut monia. Suomessakin. 

Peten lauluÀÀni kumminkin parempi kuin Antilla. Antin lauluÀÀni sellaista mörisemistÀ. PetellÀ on luonnostaan tollainen kÀheÀ/raspiÀÀni.

Vierailija
10389/10389 |
05.02.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peten lauluÀÀni kumminkin parempi kuin Antilla. Antin lauluÀÀni sellaista mörisemistÀ. PetellÀ on luonnostaan tollainen kÀheÀ/raspiÀÀni.

Soulahtava ÀÀni.  Sanotaan myös smokey eli savuiseksi. PetellĂ€ on myös voimakas ÀÀni. Ja karismaa.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: neljÀ kaksi neljÀ