UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (10389)
Eli kaikki kriteerit tÀyttÀÀ Peten & Lindan Liekinheitin.
KYLLĂ. 100%
Ei vaan 0% PitÀisi osallistua ensin. P&L eivÀt sitÀ tule tekemÀÀn. Naamasi olisi nÀkemisen arvoinen kun luopuvat viisuedustajan paikasta. Jos sitÀ edes saavat ensinkÀÀn.
MÀ en tiedÀ onko toi Pete nyt niin loistokas laulaja, vaikka tÀÀllÀ hehkutetaan. Mun mielestÀ vÀhÀn heiveröinen ÀÀni, joka menee jossain korkeuksissa jo suunnilleen pihinÀksi. Sanottakoon tuota sitten vaikka raspiksi, mutta parempia mieslaulajia olen kuullut monia. Suomessakin.
Vierailija kirjoitti:
KYLLĂ. 100%
Ei vaan 0% PitÀisi osallistua ensin. P&L eivÀt sitÀ tule tekemÀÀn. Naamasi olisi nÀkemisen arvoinen kun luopuvat viisuedustajan paikasta. Jos sitÀ edes saavat ensinkÀÀn.
MissÀ Pete ja Linda sanonut,etteivÀt menisi viisuihin? En oo ainakaan mÀ törmÀnnyt tollaiseen uutiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KYLLĂ. 100%
MissÀ Pete ja Linda sanonut,etteivÀt menisi viisuihin? En oo ainakaan mÀ törmÀnnyt tollaiseen uutiseen.
Miksi levittelet tollaisia valheita,jotka ei ole totta?
NÀin laulaa Chachi ilman taustamusiikkia ja ÀÀnen jÀlkikÀsittelyÀ:
https://www.tiktok.com/@itschachigonzales/video/7603025385483259166
Vierailija kirjoitti:
NÀin laulaa Chachi ilman taustamusiikkia ja ÀÀnen jÀlkikÀsittelyÀ:
https://www.tiktok.com/@itschachigonzales/video/7603025385483259166
Kiva, ettÀ osaa laulaa. TÀmÀ on ollut suurin huolenaiheeni. Edelleen murehdin, ettÀ pystyykö laulamaan livenÀ niin, ettÀ samalla osaa hurmata yleisön ja tÀyttÀÀ lavan. Biisi kun on sellainen, ettÀ se helposti menee hönkÀilyksi tanssimoovien ollessa niitÀ tÀrkeimpiÀ.
No, pian nÀemme.
Vierailija kirjoitti:
MÀ en tiedÀ onko toi Pete nyt niin loistokas laulaja, vaikka tÀÀllÀ hehkutetaan. Mun mielestÀ vÀhÀn heiveröinen ÀÀni, joka menee jossain korkeuksissa jo suunnilleen pihinÀksi. Sanottakoon tuota sitten vaikka raspiksi, mutta parempia mieslaulajia olen kuullut monia. Suomessakin.
Peten lauluÀÀni kumminkin parempi kuin Antilla. Antin lauluÀÀni sellaista mörisemistÀ. PetellÀ on luonnostaan tollainen kÀheÀ/raspiÀÀni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peten lauluÀÀni kumminkin parempi kuin Antilla. Antin lauluÀÀni sellaista mörisemistÀ. PetellÀ on luonnostaan tollainen kÀheÀ/raspiÀÀni.
Soulahtava ÀÀni. Sanotaan myös smokey eli savuiseksi. PetellÀ on myös voimakas ÀÀni. Ja karismaa.