UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (10413)
Iloiset trollit ovat kanssamme taas.
Vierailija kirjoitti:
LiekinheittimestÀ tekee erityisen vastenmielisen se ettÀ siitÀ pitÀvÀt luokittelevat itsensÀ muita paremmiksi. Ei sivistynyttÀ laisinkaan. Mutta,tuollainen sataa muiden ehdokkaiden laariin.
Samaa voi sanoa takatukka fanaatikoista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole taidetta
Nykyajan pelimannimusiikkia eli taidetta, tarkalleen ottaen kÀyttötaidetta.
Mieluummin kuuntelisin sÀhkökanteletta, se ei ole yhtÀ tavallinen ja Euroopassa yleinen kuin haitari.
Vierailija kirjoitti:
Iloiset trollit ovat kanssamme taas.
Iloiset röllit ei tykkÀÀ LiekinheittimestÀ. HeillÀ on takatukka takussa.
Nyt lÀhetÀÀn voittamaan Euroviisut Lindan ja Peten kanssa biisillÀ
LIEKINHEITIN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole taidetta
Nykyajan pelimannimusiikkia eli taidetta, tarkalleen ottaen kÀyttötaidetta.
Mieluummin kuuntelisin sÀhkökanteletta, se ei ole yhtÀ tavallinen ja Euroopassa yleinen kuin haitari.
PitÀÀ sitten toivoa,ettÀ Ida Elina osallistuu ensi vuonna UMK: hon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komioiden biisin aikana ehtii miettiĂ€, ettĂ€ kohtako tĂ€mĂ€ jo loppuu. Toistoa, toistoa, toistoa. đŽ
Todellakin tasapaksu
Ja turhia tÀytesanoja kuten on Paalasellakin. Ratiritirallaa kuten joku totesi.
Jas lyriikoissa verrataan niin liekiheittimel sanoil ei kylmiÀl vÀreil ol kukaan. Niin omituisel ja liia vaikeal työstetty. Ei se pysty ketÀÀ laulamal yhdistÀmÀÀ. Turun murret asial?
Ei mitÀÀn merkitystÀ, kun kÀÀnnetty selkeÀksi englanniksi kansainvÀliselle yleisölle.
Vierailija kirjoitti:
LiekinheittimestÀ tekee erityisen vastenmielisen se ettÀ siitÀ pitÀvÀt luokittelevat itsensÀ muita paremmiksi. Ei sivistynyttÀ laisinkaan. Mutta,tuollainen sataa muiden ehdokkaiden laariin.
HÀh? Kuka muka ja miten on sen tuonut ilmi? MinÀ en ainakaan ole kuvitellut mitÀÀn tuommoista, kenenkÀÀn musiikkimaku ei ole toista parempi. Tuo sinun olettamuksesi loukkaa minua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÀh? Kuka muka ja miten on sen tuonut ilmi? MinÀ en ainakaan ole kuvitellut mitÀÀn tuommoista, kenenkÀÀn musiikkimaku ei ole toista parempi. Tuo sinun olettamuksesi loukkaa minua!
Liekinheitimet osaavat myös trollatađź
EtsipÀ itse, kyllÀ niitÀ löytyy. Eikö ne ole LiekinheitintÀ arvoineet? Oletin ettÀ arvoivat jokaisen ehdokkaan.
Ettan Million dollar smile soi radiossa ja hyvÀ niin, Euroviisuihin Linda ja Pete
Mun mielestÀ Linda ja Pete Euroviisuihin. NÀtti, kiva lavashow, pelkistetty ei mitÀÀn ylitseampuvaa vaikka kyykyssÀ eiku kyseessÀ
LIEKINHEITIN