UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1196)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lista on totta, ja jos haitariukko tekee semmosen biisin kuin Alavilla mailla niin taitaa olla kuulematta ja nÀkemÀttÀ jo tÀssÀ vaiheessa voittaja.
Live sen ratkaisee. Muistetaan nyt vaikka Bessin Ram pam pam.
Ăh, ukko heittÀÀ livenĂ€ keikkaa pitkin Eurooppaa, ettĂ€ eiköhĂ€n se osaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan ainoa tÀÀllÀ joka ei ole kauhean innostunut Peten ja Lindan duetosta, olisin mieluummin nÀhnyt heidÀt ihan soolona esiintymÀssÀ. Molemmat ovat vahvoja persoonia ja molemmilla oma tyylinsÀ. En vaan nÀe kauhean harmonista yhtÀlöÀ tai osaa selittÀÀ mikÀ siinÀ hÀiritsee. Toki esitys on vielÀ nÀkemÀttÀ ja kappale kuulematta, toivon kuitenkin ettÀ homma toimisi ja kappale olisi hyvÀ!
Mulla vÀhÀn samat fiilikset. En ole niin kovin innoissani. Riippuu kyllÀ sitten kappaleesta. Toivottavasti se ei ole liikaa joku seksishow.
No Lindan kommenteista pÀÀtellen nimenomaan seksishow tulee olemaan.
ĂĂ€nestĂ€n kurkkulaulajaa. En jaksa yhtÀÀn sitĂ€ pelleilyĂ€, ettĂ€ lĂ€hteekö voittaja edustamaan vai ei.
Musiikin kuuluu yhdistÀÀ.
MitÀ toi Hildrn tuolla tekee? Onko yhtÀÀn levytystÀ tai keikkaa tehnyt laulajana? Olisi edes Duutsonin ottanut mukaan hÀröilemÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Paalanen on varmasti hyvÀ live-esiintyjÀ, koska hÀn on kokenut ja esiintynyt ulkomaillakin. Toivottavasti show on hÀnen nÀköisensÀ.
HÀnellÀ oli kyllÀ lÀpi ruudun tuleva karisma, kun tuli lavalle.
Vierailija kirjoitti:
osaako toi chachi puhua suomea??
Sen verta laiska eytei ole viittinyt opetella suomea, vaikka on ollut Suomessa "iÀt ja ajat".
Jos sÀÀntönÀ on ettÀ voittaja sitoutuu osallistumaan niin miksi nÀitÀ vatuloijia on otettu edes kisaamaan? Kun kerran osallistuu UMK-kisaan niin sitten pitÀisi vaan rohkeasti sanoa ettÀ kyllÀ, tottakai osallistun Euroviisuihin jos voitan. TÀmÀ menee taas siihen ettÀ voittaja vatuloi viikko kaupalla osallistumistaan. Annetaan niille mahdollisuus jotka oikeasti haluavat voittaa ja osallistua euroviisuihin eikÀ heille jotka ovat pelkÀstÀÀn mainostamassa itseÀÀn. Hesarin haastis oli hyvÀ.
Siis Hilden Sassii
Vierailija kirjoitti:
MitÀ toi Hildrn tuolla tekee? Onko yhtÀÀn levytystÀ tai keikkaa tehnyt laulajana? Olisi edes Duutsonin ottanut mukaan hÀröilemÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan ainoa tÀÀllÀ joka ei ole kauhean innostunut Peten ja Lindan duetosta, olisin mieluummin nÀhnyt heidÀt ihan soolona esiintymÀssÀ. Molemmat ovat vahvoja persoonia ja molemmilla oma tyylinsÀ. En vaan nÀe kauhean harmonista yhtÀlöÀ tai osaa selittÀÀ mikÀ siinÀ hÀiritsee. Toki esitys on vielÀ nÀkemÀttÀ ja kappale kuulematta, toivon kuitenkin ettÀ homma toimisi ja kappale olisi hyvÀ!
Mulla vÀhÀn samat fiilikset. En ole niin kovin innoissani. Riippuu kyllÀ sitten kappaleesta. Toivottavasti se ei ole liikaa joku seksishow.
No Lindan kommenteista pÀÀtellen nimenomaan seksishow tulee olemaan.
MÀ toivoin, ettÀ oli vitsi, mutta sitten tulee mieleen se Peten biisi, missÀ paidatta sateili, joten ehkÀ ei ollut.
MikÀ ihmeen ö-luokan kisa tÀÀ on? Ei kovinkaan vakuuta nuo artistit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun toive olisi, ettÀ tÀnÀvuonna ei mentÀisi huumoribiisillÀ ollenkaan. Jotenkin tuntuu, ettÀ huumori on nyt nÀhty!
Joku vahva laulaja olisi kova, vaikka Diandra <3
MitÀ vÀliÀ koko helvetin Euroviisuilla? YksikÀÀn vakavasti otettava artisti/muusikko ei lÀhde tuhoamaan uskottavuuttaan tuonne. Se vain menee niin muusikkopiireissÀ. T. ammattimuusikko
EikÀ Vain elÀmÀÀn.
Eiku.
Puhuttiin vakavasti otettavista. MikÀli noihin lÀhdet, niin sen jÀlkeen sinua ei oteta vakavasti. t. toinen musiikin ammatilainen
No, ehkÀ siinÀ kohti, kun katselee pankkitiliÀÀn ohjelman tuomien keikkojen tms.jÀlkeen, ei kaikkien kollegoiden
Se tili tulee vain vuoden ajan. Miksi tuolla ei sitten ole menestyviÀ bÀndejÀ, artisteja jne., jos kerran tuonne kannattaisi osallistua? MissÀ brittien stadioneita tÀyteen vetÀvÀt bÀndit?
Linda vois pÀivittÀÀ tuota tyyliÀÀn.
Linda ja Pete on kyllÀ todella omituinen kaksikko ja vaikea kuvitella heidÀn vÀlille mitÀÀn kemiaa biisissÀ. Molemmat on lisÀksi vetÀnyt soolona koko uransa niin voisi lÀhettÀÀ jommankumman, mutta ei yhdessÀ.
Vierailija kirjoitti:
Linda ja Pete on kyllÀ todella omituinen kaksikko ja vaikea kuvitella heidÀn vÀlille mitÀÀn kemiaa biisissÀ. Molemmat on lisÀksi vetÀnyt soolona koko uransa niin voisi lÀhettÀÀ jommankumman, mutta ei yhdessÀ.
Itse voin kuvitella kemiaa. đȘđœđ
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ottanut. Chachi on valovoimainen ja eloisa.
Vierailija kirjoitti:
NÀen sieluni silmin kuinka Jukka ja lapset hyppii ja ölisee taustalla. Kauhea!
TÀÀllÀ oltais haukuttu jo vaikka mitkÀ artistit, itse olen sitÀ mieltÀ, ettÀ vahva artistikattaus ulkoisesti, mutta kappaleet vasta kertoo, miten vahva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paalanen on varmasti hyvÀ live-esiintyjÀ, koska hÀn on kokenut ja esiintynyt ulkomaillakin. Toivottavasti show on hÀnen nÀköisensÀ.
HÀnellÀ oli kyllÀ lÀpi ruudun tuleva karisma, kun tuli lavalle.
MakukysymyksiÀ. En nÀhnyt karismaa vaan hÀröilevÀn papan.
Vierailija kirjoitti:
MikÀ ihmeen ö-luokan kisa tÀÀ on? Ei kovinkaan vakuuta nuo artistit.
Ei tarvitsekaan. Voi jÀttÀÀ katsomatta ja jatkaa elÀmÀÀ.
SitÀ mÀkin ihmettelen. No on helppo valinta sitten kenelle antaa ÀÀnen. En minÀ ainakaan ÀÀnestÀ ketÀÀn joka ei heti sano ettÀ lÀhtee sinne Wieniin. Go Antti!