UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1479)
No illalla sen nÀkee,ketÀ siellÀ on :D toivottovasti ois jotain heviÀki :D
Lindasta tykkÀÀn, mutta vÀhÀn kyllÀ harmittaa, jos meillÀ on naisviulisti viime vuoden Puolan upean Justynan jÀlkeen. Olisipa Linda osallistunut jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Saas nÀhÀ tuleeko parempi vuosi kuin viime vuonna sijoitus meni penkin alle ja ei pÀÀsty edes kymppikerhoon.
Kiki voi voittaa.
Otetaan kannustava ote. Erika oli 11. ja se oli Suomalaisella musiikille saavutus.
Olen pitkÀstÀ aikaa innoissani nÀistÀ artisteista. Pari aiempaa vuotta ei oikein iskeneet kun kuulin artistit.
Vierailija kirjoitti:
No illalla sen nÀkee,ketÀ siellÀ on :D toivottovasti ois jotain heviÀki :D
Eikö se 3 tunnin kulutta ratkea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paalanen olisi parempi jonkun toisen laulajan kanssa, koska soittaa hÀn kyllÀ osaa, mutta kÀheÀ lauluÀÀni ei kuulosta hyvÀltÀ. Vai onkohan hÀnen kappale pÀÀosin instrumentaalinen, pienillÀ lauluosuuksilla.
TĂ€tĂ€ minĂ€kin mietin. TĂ€hĂ€n joku jolla on lauluÀÀni!! ĂrinĂ€ ei riitĂ€.
No siellÀhÀn voi olla viisi taustalaulajaa vaikka mukana eikÀ pelkkÀÀ kurkkulaulua.
En tiennytkÀÀn, ettÀ Chachi Hilden on laulaja.
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkÀstÀ aikaa innoissani nÀistÀ artisteista. Pari aiempaa vuotta ei oikein iskeneet kun kuulin artistit.
Samoin!! Mari Pudaksen kuulopuheen pohjalta kirjoitus "heikosta tasosta" saattaa olla tÀysin pÀin seiniÀ.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on, tÀtÀ ennen vain Masked singer.
Pudas tulee tuulettamaan Lindan puolesta, on niin omistautunut sille, koko huhun liikkeelle panijana.
Siperialainen kurkkulaulu đ
Ajatuksia tÀssÀ artistijulkaisua odotellessa:
-Kikin 666 on mun mielestÀ oikein kelpo kappale, olen hÀntÀ toivonut UMK:hon mukaan. Olisi mahtavaa jos tÀmÀ olisi se vuosi
-Pakkohan siellÀ on olla edes yksi rock biisi myös eiköstÀ? SitÀ suomalaiset haluavat ja sitÀ ulkomaalaiset vÀhÀn odottavatkin meiltÀ. Mun mielestÀ epÀreilua jos vuosi toisensa jÀlkeen ei oteta tÀtÀ genreÀ mukaan kunnolla. RockrÀjÀhdys voisi myös olla meidÀn varmin polku finaaliin semifinaalin alkupuoliskolta
-Mahtavaa ettÀ UMK starttaa taas on tÀmÀ vaan kivaa aikaa, saa valvoa ja odottaa biisejÀ :)
Vaikuttaa ettÀ olisi aika monipuolinen kattaus tulossa ja sitÀ tÀssÀ on kaivattukin. Odotan innolla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin!! Mari Pudaksen kuulopuheen pohjalta kirjoitus "heikosta tasosta" saattaa olla tÀysin pÀin seiniÀ.
MeidÀn toimittajien meininki on niin keleperkiÀ , ettÀ vihastuttaa. Lannistetaan osallistujat ja nolataan suomalaiset euroviisuista kiinnostuneetkin.
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksia tÀssÀ artistijulkaisua odotellessa:
-Kikin 666 on mun mielestÀ oikein kelpo kappale, olen hÀntÀ toivonut UMK:hon mukaan. Olisi mahtavaa jos tÀmÀ olisi se vuosi
-Pakkohan siellÀ on olla edes yksi rock biisi myös eiköstÀ? SitÀ suomalaiset haluavat ja sitÀ ulkomaalaiset vÀhÀn odottavatkin meiltÀ. Mun mielestÀ epÀreilua jos vuosi toisensa jÀlkeen ei oteta tÀtÀ genreÀ mukaan kunnolla. RockrÀjÀhdys voisi myös olla meidÀn varmin polku finaaliin semifinaalin alkupuoliskolta
-Mahtavaa ettÀ UMK starttaa taas on tÀmÀ vaan kivaa aikaa, saa valvoa ja odottaa biisejÀ :)
Joo ja sitten rÀhistÀ ja riidellÀ kuten viime vuonnakin. Ei se mitÀÀn, siten pysytÀÀn virkeinÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ărsytti suunnattomasti tuo kirjoitus. On siinĂ€kin viisutoimittaja. Kehtaa vĂ€ittÀÀ tasoa heikoksi ennen kuin on kuullut yhtĂ€kÀÀn biisiĂ€ tai sitĂ€ ketkĂ€ edes ovat mukana. Minusta tĂ€mĂ€ julki tullut artistilista on pitkĂ€stĂ€ aikaa aikas fresh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on, tÀtÀ ennen vain Masked singer.
Onko autotunella ÀÀntÀ muokkaava vai ihan puhdas sitten.
Vierailija kirjoitti:
Siperialainen kurkkulaulu đ
Oi, olisipa Ummet Ozcan đ (seuraan instagramissa)
Kikin 666 on hyvÀ. Toivottavasti nyt olisi yhtÀ hyvÀÀ luvassa.
Antti Paalanen ja siihen mukaan Linda Lampenius.